into-led.com/nlBeoordelingen

: 2.562GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

68 %
23 %
3 %
2 %
3 %
2.562 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter 
(57)
2 dagen geleden
Levering is 3 dagen later bezorgd en ook 1 armatuur is licht beschadigd.
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
Net iets te laat geleverd geen probleem. Goederen passen netjes retour gestuurd op eigen kosten geeft Intoled aan dat het niet retour kan. U bent een bedrijf en wettelijk gezien zijn wij niet verplicht het retour te nemen. U heeft dit kunnen lezen op onze sites. Gelijk op een voor mij gezien aggressive mail werd dit en meerdere ding verteld. U moet weer verzendkosten en adm. kosten betalen...
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
16 dagen geleden
Beste klant, Jammer dat u deze beoordeling geeft terwijl dit op onze website bij retouren duidelijk aangeven staat dat zakelijke orders buiten het herroepingsrecht vallen. Dit is wettelijk vastgelegd en dit geldt voor alle zakelijke aankopen, dus ook voor u. Wij kunnen daarin geen uitzondering maken.
21 dagen geleden
Mijn bestelling is nog niet geleverd dus kan ik geen beoordeling geven
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste, bedankt voor je review. Het kan wel eens voorkomen dat je bestelling niet binnen 24uur geleverd wordt, dit is afhankelijk van de vervoerder en dat het van Nederland naar België gaat. Volgen de track & trace code zal je bestelling vandaag geleverd worden. Mochten er nog vragen zijn dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.
1 maand geleden
te laat aangekomen. niet meer nodig. stond vandaag besteld morgen geleverd, ik betaalde extra 9.95euro voor. en ik ontvang het te laat. Spijtig.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
25 dagen geleden
Beste klant, jammer dat je vindt dat jouw pakket te laat geleverd is maar leveringen vanuit Nederland naar België kunnen bij de vervoerders 2 a 3 dagen in beslag nemen. In Nederland leveren we binnen 24 uur. 95% van de tijd lukt het om eerder te leveren in België, maar 2 a 3 dagen zijn bij vervoerders normale levertijden. Hopelijk ben je wel tevreden met de producten.
1 maand geleden
Ben nog steeds aan't wachten op mijn bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Volgens de track & trace code is je bestelling 28 september om 11:35u bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoek ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.
1 maand geleden
Om defecte lampen terug te sturen, moet zelf kosten te betalen... Niemand aangeraden en zelf nooit meer.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste, bedankt voor je review. Bij defecte goederen zijn de retourkosten voor ons. Echter heb jij aangegeven bij het retour aanmelden dat je artikelen niet passen. Bij het niet passen van goederen of dat het niet naar wens is, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Zie de algemene voorwaarden op onze website.
1 maand geleden
Ze schrijven op hun site voor tien uur besteld morgen in huis maar nu we vijf dagen verder zijn heb ik nog niks in huis. Dus ja levering is zeer slecht en hoe het product is ik zou het nu nog niet kunnen vertellen en hoe lang dat nog duurt ik zou het niet weten.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet geleverd is geworden. Bij ons is het de deur uit gegaan en er is een vertraging opgelopen bij DPD. Hier hebben wij een melding van gemaakt bij ons E-warehouse om te onderzoeken waarom het zo lang duurt, wij gaan ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen.
1 maand geleden
Levert niet conform afspraak en laat ook niets van zich horen over status. Wacht nog steeds op antwoord.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Naar aanleiding van het mailcontact hebben wij aangeboden de bestelling te crediteren om je tegemoet te komen, dit is dan ook al gebeurd.
1 maand geleden
Ik heb mijn pakket helaas nog niet ontvangen, wanneer komt deze?
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Volgens de track & trace code is je bestelling 15.09.20 om 13.54u bezorgd geworden. Graag vernemen wij per e-mail van je als dit niet zou kloppen.
1 maand geleden
De dag dat ik de fakkels ontving was het op internet de helft af geprijst Dat Vind IK NIET Klant VRIENDELIJK
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Wij hebben diverse actie momenten op onze website, het kan voorkomen dat zich dat net kruist met je bestelling. Je mag contact opnemen met de klantenservice om te overleggen voor een passende oplossing.
2 maanden geleden
Wanneer je ip65 besteld ontvang je ip54 en schepen je af.nee hoor dat is gewoon verkeerde omdoos maar op het product staat het ook. Bedrijf wekt geen vertrouwen. op tijd spullen besteld, moest de elektricien maar afbellen want nieuwe levering konden ze niet Op tijd doen. Dan moest ik opnieuw bestelling doen en betalen dan konden ze wel op tijd versturen maar nu niet. Wel als je nog eens betaald
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, erg jammer dat u dit zo heeft ervaren. U had inderdaad de wandlamp in IP65 variant besteld. Ook deze wandlamp is IP65 en zoals aangegeven betrof het een druk fout op zowel product als verpakking in de batch van de lamp, wij hebben u dit uitgelegd en ook voorgesteld de batch te sturen waar het juist op gedrukt staat. Mochten we u nog hiermee kunnen helpen dan horen wij het graag.
3 maanden geleden
De volgende dag geleverd (donderdag besteld) werd maandag. Ik had het nodig voor het weekend en daarom kon het retour. Kan gebeuren natuurlijk, maar de retourkosten moet je dan niet in rekening brengen lijkt mij.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, Als je een product retourneert omdat het een dag later komt of niet naar verwachting is dan boeken we je zonder pardon je geld direct die dag nog terug. De retourkosten komen inderdaad voor eigen rekening. Dat staat ook duidelijk op de website bij de retourenprocedure vermeld.
4 maanden geleden
Bestelling van 7 april nog niet ontvangen op 6 juli, klantenservice zegt het artikel op 26 juni te versturen helaas niet gelukt annuleren kan niet, zeggen ze, geld terug al helemaal niet. slechte service en nog slechtere levertijden
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
4 maanden geleden
In verband met het Corona-virus loopt de levering van een deel van je bestelde artikelen vertraging op. Je hebt al een deellevering ontvangen. De wandlampen zijn vertraagd en de Douane heeft aangegeven dat zij deze binnen 3 weken kunnen vrijgeven. Ook onze handen zijn gebonden. Als je ons gebeld had dan hadden we je van dit probleem op de hoogte kunnen brengen.
6 maanden geleden
Als ik het ooit ontvang zal ik met veel plezier een beoordeling geven, maar na dag 7 nog steeds niets ontvangen,...voor 22 u besteld volgende dag in huis, t’ zal dan toch niet met DPD zijn,...
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, volgens de track en trace link is je pakket op 7 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dat graag per e-mail.
6 maanden geleden
Heb nog steeds niks ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, volgens de track en trace link is jouw pakket op 6 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen we dat graag per e-mail.
6 maanden geleden
De bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd, volgens postnl word de zending verwacht maar staat deze bijna een week na de bestelling nog steeds bij jullie en heeft postnl deze nog niet ter verzending ontvangen. Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis???? Eerder vandaag besteld volgende week nog niet in huis!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant volgens de track en trace is jouw pakket afgehaald bij PostNL-punt en wel op 7 mei 17:17.
6 maanden geleden
Ik wacht al 5 dagen op mijn bestelling Grts
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant vanwege de corona crisis kan er vertraging in de levering zijn. Maar je pakje werd op 6 mei om 12:27 afgeleverd op het door jou opgegeven adres.
6 maanden geleden
1 ster, zit nog steeds te wachten in het donker op mijn bestelling. Stond dat het artikel op voorraad was en dat als deze voor en x tijd besteld waren deze de volgende dag ontvangen zou worden. Volgens de order informatie ontvangen van koerier DPD staat inmiddels stapje 2 aangevinkt van de totaal aantal van 5 stappen. Ben dus over de levering in zijn geheel absoluut niet tevreden.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, door de coronacrisis kan er vertraging in de levering zitten. Maar jouw pakket is geleverd op 06.05.2020, om 11:24.
6 maanden geleden
Erg slechte ervaring mee. Service is zeker belabberd te noemen!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, jammer dat je deze mening hebt. Ik heb even in het systeem gekeken maar kan daar geen klacht vinden over onze service. Het enige dat ik kan vinden is een retouraanvraag voor teveel bestelde panelen. Op onze website staat duidelijk aangegeven dat zakelijke klanten geen retourrecht hebben. Verder is dit bij Europees recht ook zo vastgelegd. We kunnen dit dan ook niet veranderen.
6 maanden geleden
Heb nog steeds niets ontvangen, hoe kan ik dan een oordeel geven?!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste Dick, Inmiddels heb je op 4 mei je pakket ontvangen. Dit in verband met vertragingen vanwege Corona restricties. Je zult je bestelling waarschijnlijk al gemonteerd hebben. Misschien dat je nu wel een nieuwe beoordeling wilt doen?