into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Levering is 3 dagen later bezorgd en ook 1 armatuur is licht beschadigd.
Net iets te laat geleverd geen probleem. Goederen passen netjes retour gestuurd op eigen kosten geeft Intoled aan dat het niet retour kan. U bent een bedrijf en wettelijk gezien zijn wij niet verplicht het retour te nemen. U heeft dit kunnen lezen op onze sites. Gelijk op een voor mij gezien aggressive mail werd dit en meerdere ding verteld. U moet weer verzendkosten en adm. kosten betalen...
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Jammer dat u deze beoordeling geeft terwijl dit op onze website bij retouren duidelijk aangeven staat dat zakelijke orders buiten het herroepingsrecht vallen. Dit is wettelijk vastgelegd en dit geldt voor alle zakelijke aankopen, dus ook voor u. Wij kunnen daarin geen uitzondering maken.
Mijn bestelling is nog niet geleverd dus kan ik geen beoordeling geven
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Het kan wel eens voorkomen dat je bestelling niet binnen 24uur geleverd wordt, dit is afhankelijk van de vervoerder en dat het van Nederland naar België gaat. Volgen de track & trace code zal je bestelling vandaag geleverd worden. Mochten er nog vragen zijn dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.
te laat aangekomen. niet meer nodig. stond vandaag besteld morgen geleverd, ik betaalde extra 9.95euro voor. en ik ontvang het te laat. Spijtig.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je vindt dat jouw pakket te laat geleverd is maar leveringen vanuit Nederland naar België kunnen bij de vervoerders 2 a 3 dagen in beslag nemen. In Nederland leveren we binnen 24 uur. 95% van de tijd lukt het om eerder te leveren in België, maar 2 a 3 dagen zijn bij vervoerders normale levertijden. Hopelijk ben je wel tevreden met de producten.
Ben nog steeds aan't wachten op mijn bestelling
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Volgens de track & trace code is je bestelling 28 september om 11:35u bezorgd. Mocht dit niet het geval zijn dan verzoek ik u om contact op te nemen met onze klantenservice.
Om defecte lampen terug te sturen, moet zelf kosten te betalen... Niemand aangeraden en zelf nooit meer.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Bij defecte goederen zijn de retourkosten voor ons. Echter heb jij aangegeven bij het retour aanmelden dat je artikelen niet passen. Bij het niet passen van goederen of dat het niet naar wens is, zijn de retourkosten voor eigen rekening. Zie de algemene voorwaarden op onze website.
Ze schrijven op hun site voor tien uur besteld morgen in huis maar nu we vijf dagen verder zijn heb ik nog niks in huis. Dus ja levering is zeer slecht en hoe het product is ik zou het nu nog niet kunnen vertellen en hoe lang dat nog duurt ik zou het niet weten.
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet geleverd is geworden. Bij ons is het de deur uit gegaan en er is een vertraging opgelopen bij DPD. Hier hebben wij een melding van gemaakt bij ons E-warehouse om te onderzoeken waarom het zo lang duurt, wij gaan ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen.
Levert niet conform afspraak en laat ook niets van zich horen over status. Wacht nog steeds op antwoord.
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Naar aanleiding van het mailcontact hebben wij aangeboden de bestelling te crediteren om je tegemoet te komen, dit is dan ook al gebeurd.
Ik heb mijn pakket helaas nog niet ontvangen, wanneer komt deze?
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Volgens de track & trace code is je bestelling 15.09.20 om 13.54u bezorgd geworden. Graag vernemen wij per e-mail van je als dit niet zou kloppen.
De dag dat ik de fakkels ontving was het op internet de helft af geprijst Dat Vind IK NIET Klant VRIENDELIJK
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Wij hebben diverse actie momenten op onze website, het kan voorkomen dat zich dat net kruist met je bestelling. Je mag contact opnemen met de klantenservice om te overleggen voor een passende oplossing.
Wanneer je ip65 besteld ontvang je ip54 en schepen je af.nee hoor dat is gewoon verkeerde omdoos maar op het product staat het ook. Bedrijf wekt geen vertrouwen. op tijd spullen besteld, moest de elektricien maar afbellen want nieuwe levering konden ze niet Op tijd doen. Dan moest ik opnieuw bestelling doen en betalen dan konden ze wel op tijd versturen maar nu niet. Wel als je nog eens betaald
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, erg jammer dat u dit zo heeft ervaren. U had inderdaad de wandlamp in IP65 variant besteld. Ook deze wandlamp is IP65 en zoals aangegeven betrof het een druk fout op zowel product als verpakking in de batch van de lamp, wij hebben u dit uitgelegd en ook voorgesteld de batch te sturen waar het juist op gedrukt staat. Mochten we u nog hiermee kunnen helpen dan horen wij het graag.
De volgende dag geleverd (donderdag besteld) werd maandag. Ik had het nodig voor het weekend en daarom kon het retour. Kan gebeuren natuurlijk, maar de retourkosten moet je dan niet in rekening brengen lijkt mij.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Als je een product retourneert omdat het een dag later komt of niet naar verwachting is dan boeken we je zonder pardon je geld direct die dag nog terug. De retourkosten komen inderdaad voor eigen rekening. Dat staat ook duidelijk op de website bij de retourenprocedure vermeld.
Bestelling van 7 april nog niet ontvangen op 6 juli, klantenservice zegt het artikel op 26 juni te versturen helaas niet gelukt annuleren kan niet, zeggen ze, geld terug al helemaal niet. slechte service en nog slechtere levertijden
Antwoord van into-led.com/nl
In verband met het Corona-virus loopt de levering van een deel van je bestelde artikelen vertraging op. Je hebt al een deellevering ontvangen. De wandlampen zijn vertraagd en de Douane heeft aangegeven dat zij deze binnen 3 weken kunnen vrijgeven. Ook onze handen zijn gebonden. Als je ons gebeld had dan hadden we je van dit probleem op de hoogte kunnen brengen.
Als ik het ooit ontvang zal ik met veel plezier een beoordeling geven, maar na dag 7 nog steeds niets ontvangen,...voor 22 u besteld volgende dag in huis, t’ zal dan toch niet met DPD zijn,...
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, volgens de track en trace link is je pakket op 7 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dat graag per e-mail.
Heb nog steeds niks ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, volgens de track en trace link is jouw pakket op 6 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen we dat graag per e-mail.
De bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd, volgens postnl word de zending verwacht maar staat deze bijna een week na de bestelling nog steeds bij jullie en heeft postnl deze nog niet ter verzending ontvangen. Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis???? Eerder vandaag besteld volgende week nog niet in huis!!!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant volgens de track en trace is jouw pakket afgehaald bij PostNL-punt en wel op 7 mei 17:17.
Ik wacht al 5 dagen op mijn bestelling Grts
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant vanwege de corona crisis kan er vertraging in de levering zijn. Maar je pakje werd op 6 mei om 12:27 afgeleverd op het door jou opgegeven adres.
1 ster, zit nog steeds te wachten in het donker op mijn bestelling. Stond dat het artikel op voorraad was en dat als deze voor en x tijd besteld waren deze de volgende dag ontvangen zou worden. Volgens de order informatie ontvangen van koerier DPD staat inmiddels stapje 2 aangevinkt van de totaal aantal van 5 stappen. Ben dus over de levering in zijn geheel absoluut niet tevreden.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, door de coronacrisis kan er vertraging in de levering zitten. Maar jouw pakket is geleverd op 06.05.2020, om 11:24.
Erg slechte ervaring mee. Service is zeker belabberd te noemen!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je deze mening hebt. Ik heb even in het systeem gekeken maar kan daar geen klacht vinden over onze service. Het enige dat ik kan vinden is een retouraanvraag voor teveel bestelde panelen. Op onze website staat duidelijk aangegeven dat zakelijke klanten geen retourrecht hebben. Verder is dit bij Europees recht ook zo vastgelegd. We kunnen dit dan ook niet veranderen.
Heb nog steeds niets ontvangen, hoe kan ik dan een oordeel geven?!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Dick, Inmiddels heb je op 4 mei je pakket ontvangen. Dit in verband met vertragingen vanwege Corona restricties. Je zult je bestelling waarschijnlijk al gemonteerd hebben. Misschien dat je nu wel een nieuwe beoordeling wilt doen?