into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Geen bestelling gehad. Wacht nog op een oplossing.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Mogelijk is door de grote drukte van de december maand de zending wat vertraagd geraakt bij de vervoerder. Hierover hebben we vanochtend even contact met je opgenomen om je te informeren over de status. We houden contact en zullen dit oppakken met de vervoerder. Fijne dag!
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vanochtend nog niet bij je was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zouden dit graag nog even met je bespreken, gezien de levering inmiddels alsnog is gedaan, maar natuurlijk een stuk later dan bedoeld. Hopelijk kunnen we zo jouw ervaring zo positief afsluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!

You refuse to send me a return voucher despite my explanation.ayou want me to take a video of a non compatible dimmable plug with my two existing dimmable bulbs. How do zI do that,? My existing dimmable plug works just fine. Yours is not compatible.

I would give you 0 if I could
Antwoord van into-led.com/nl
Hi good afternoon, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the contact you had about your return was not satisfactory. Our apologies for this. We just contacted you about this, because we would still like to solve this problem together and therefore made a proposal. We'll keep in touch and hopefully we can solve this fully to your liking! Have a good day!
Geen product ontvangen
Eerlijk handelen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je helaas geen goede ervaring met ons hebt gehad. We bespreken dit graag met je om te zien wat er precies aan de hand is. We nemen daarvoor even contact met je op, fijne dag gewenst!
HH
Hennie H.
weststellingwerf
afspraken nakomen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad en besproken wat er mis is gegaan. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. Zoals afgesproken, zullen we het gemiste kortingsbedrag terugstorten op je rekening, gezien je hier recht op hebt gehad. Daarnaast houden we nauw voor je in de gaten wanneer de levering zal plaatsvinden, zodat je hier spoedig van wordt voorzien. We houden contact, fijne dag gewenst!

onontvankelijk voor klacht

14 apr 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Allereerst erg vervelend dat DPD niet de volgende dag heeft kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. Daarnaast is het natuurlijk ook erg vervelend dat 2 (of 3 zoals in de mail) van de 4 buizen kortsluiting veroorzaken. Dat is dan ook absoluut niet de bedoeling en is bij ons ook geen bekend probleem bij deze buizen. Dit probleem zien we echter wel vaker wanneer de buizen verkeerd om in de armaturen zijn gezet. Dat is ook de reden dat we vragen om het beeldmateriaal, puur om uit te sluiten dat dit het probleem is en aan te kunnen tonen aan de fabrikant dat dit een ondeugdelijk product is. Je hoeft hiervoor zeker niet de verlichting opnieuw aan te sluiten, aangezien daarmee kortsluiting is ontstaan. We vragen je echter wel om een foto te maken van hoe de buizen in het armatuur zaten. Dit beeldmateriaal geeft ons de mogelijkheid om op afstand met je mee te kunnen kijken en het probleem zo snel als mogelijk voor je op te lossen. Meestal hoeft er dan ook niets geretourneerd te worden en hebben we aan een foto voldoende! Daarnaast zien we terug dat we afgelopen woensdag op jouw mail hebben gereageerd, heb je dat bericht ontvangen? Daar geven we aan wat de reden is dat we om dit beeldmateriaal vragen. We zullen echter nog eens contact met je opnemen om dit probleem te kunnen verhelpen. Onze excuses voor het ongemak! Voor nu vast een prettig weekend gewenst!
12 apr 2023
Omdat ik led lampen heb besteld bij jullie en daarna een email van jullie krijg dat die lampen niet op voorraad zijn. Het gaat wat langer duren. Vervolgens zijn we bijna 2 weken verder en nog steeds geen update van jullie wanneer ik mijn lampen krijg. Ik heb er al wel voor betaald. Ik vind het echt niet normaal. Ik ga zoizo een klacht indienen. Ik hoop dat jullie dit lezen en mij zo snel mogelijk die led lampen bezorgd. Mijn emailadres is: tuncay@jchaaglanden.nl Groetjes
13 apr 2023
Goedemorgen! Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de verlichting die je had besteld niet op voorraad was. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat deze producten ook tijdens het bestellen al een langere levertijd hadden, maar dat hierbij niet vermeld stond wat die levertijd precies was. Daarover hebben we even contact met je opgenomen, zodat je hier wat meer duidelijkheid over hebt. Onze excuses dat dit niet direct het geval is, hopelijk is het met deze informatie duidelijker geworden. We hebben dit vanochtend ook direct verder voor je afgehandeld en we hopen dat de oplossing naar wens is geweest. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Fijne dag gewenst!
16 jun 2023

Wachten op besteld en betaald product. Slechte aftersale!

Ik heb een bestelling gedaan van diverse spots (14 stuks) en één LED TL armatuur. Het TL Armatuur heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Terwijl het inmiddels al maanden geleden vodaan is. Na een klacht met allerlei fotomateriaal is er bevestigd dat het een fout van IntoLed is. In een doosje van ongeveer 50 cm kan je geen armatuur van 1,2mtr verzenden. Hierover is dus geen discussie meer. Maar ook na de toezegging en het verstrekken van het productnummer is er nog steeds niets geleverd. Jammer dat een klant zo lang moet wachten en je geen enkele reactie van het bewuste bedrijf (Into-Led) ontvangt. Mogelijk dat erna deze beoordeling er beweging in komt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat een product uit je bestelling miste, onze excuses voor het ongemak 😥. We hebben je op 30 mei de bevestiging van een nieuwe zending toegestuurd. Die zending is ook direct aangemaakt en hiervan zien we ook een trackinglink terug. Helaas heeft die trackinglink tot op heden geen update gehad. Zoiets kan verschillende redenen hebben, in veel gevallen is een pakket zelfs alsnog geleverd. We zullen daarom even contact met je opnemen om dit probleem zo snel als mogelijk voor je op te lossen. We vinden het erg vervelend om te zien dat bij de oplossing wederom wat mis is gegaan. Ook onze excuses hiervoor natuurlijk! We zullen er dan spoedig voor zorgen dat jij het missende product ontvangt! Prettige dag!
10 mei 2023

Bureaucratisch en niet klantgericht

Jullie organisatie voelt als een multinational. Korte lijntjes bestaan niet en jullie geven geen enkel mandaat aan jullie call agents wat enorm vertragend en frustrerend werkt. Afspraken worden niet nagekomen (producten vergeten af te sturen, niet bellen wat wel was toegezegd). Ik heb 3 weken gewacht op een simpel antwoord over de stralingbreedte van een spot. Een stralingsbreedte die overigens verkeerd op de website bleek te staan.
12 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring met ons hebt. Op dit moment zijn we bezig met het wegwerken van een enorme achterstand, waardoor het helaas soms wat langer heeft geduurd voor we de juiste stralingsbreedte doorkregen. Dit is zeker niet hoe we normaliter te werk gaan en vinden het erg vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat we bij de meest recente bestelling nog wel de eerder toegezegde korting hebben kunnen toepassen. Een van onze medewerkers heeft je geprobeerd te bellen, maar helaas kregen we geen gehoor. Om het toch zo snel mogelijk op te pakken, hebben we dit op de mail gezet, zodat we dit spoedig voor je konden afronden. Hopelijk kunnen we in het lopende contact ervoor zorgen dat we dit op een positieve noot kunnen afsluiten. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Hopelijk kunnen we dan laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een prettige dag gewenst!
19 apr 2023

Doos wordt te laat geleverd + missing items

Doos wordt te laat geleverd Doos is gescheurd bij aankomst Twee bestelde items ontbreken Ik meld dit onmiddellijk Ik moet meerdere malen opnieuw contact opnemen. NA bijna 1 week krijg ik te horen dat ik van alle items , dozen, documenten en inhoud fotos moet nemen? Ik heb dit weekend met vrienden alles geïnstalleerd en nu moet in fotos nemen? Belachelijk
20 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je in eerste instantie het pakket een dag later hebt mogen ontvangen en dat deze vervolgens ook nog beschadigd was. Onze excuses voor het ongemak 😰. Vanwege de grote drukte hebben we niet direct kunnen antwoorden op jouw mail waardoor jij in de tussentijd de producten hebt geïnstalleerd. Dat is natuurlijk goed te begrijpen. Echter hebben we wel beeldmateriaal nodig van de beschadiging om een onderzoek bij de vervoerder te kunnen starten. Zij hebben ons dan ook geïnformeerd dat zonder dit beeldmateriaal, dit ook niet mogelijk is. Nu begrijpen we zeker dat als we dit eerder voor je hadden kunnen oppakken, dat we het beeldmateriaal wellicht nog hadden kunnen ontvangen. Daarom zullen we ook weer even contact met je opnemen om te kijken of we dit wellicht alsnog voor je kunnen oplossen en je ervaring op een positieve noot af kunnen sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
3 apr 2023

Slechte leveringsservice naar Spanje

Zorgen voor een goede en vertrouwde koerier in Spanje. Uiteindelijk betaal je voor deze huidige slechte service 19,95. Dit is nu voor de 2e keer dat dit gebeurt. Ik dacht laat ik het nog een keer proberen. Nee hoor geen verbetering in deze. De gebruikte transporteurs hier in Spanje worden gemiddeld beoordeeld met 1*!!
4 apr 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nogmaals problemen hebt ervaren met de levering van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak! We zien dat dit via een andere vervoerder gaat, die deze vervolgens aan deze Spaanse vervoerder overdraagt. Erg vervelend dat hier zoveel problemen bij ontstaan. We zien terug dat jouw bestelling inmiddels is geleverd. Hopelijk is deze in goede staat bij je geleverd. Mocht je daarover nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Dan helpen we je graag verder. Fijne dag gewenst!
ID
ivo d.
Helchteren
14 apr 2023
zit al een week te wachten op een pakket dat de dag nadien zou geleverd worden, op de tracking van DPD zie ik geen vooruitgang , van klantendienst standaard mail gekregen dat het druk is en ze proberen binnen 3 dagen te reageren , maar hopen toch nog op een goed einde .
17 apr 2023
Goedemorgen! Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je nog altijd jouw bestelling niet hebt mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zien inderdaad terug dat je contact met ons hebt opgenomen en hebben hier direct ook op gereageerd met de informatie dat we een onderzoek zijn gestart. Onze excuses dat we daarop nog niet eerder hebben kunnen reageren. We zien terug dat er inderdaad vertraging bij de vervoerder is opgelopen en zijn hier dan ook direct een onderzoek voor gestart. Hiervan zullen wij je op de hoogte houden, zodat we dit zo spoedig mogelijk voor je op kunnen lossen. Alvast bedankt voor je reactie en een prettige dag gewenst!
11 jun 2023
Helaas zijn de lampen niet goed geschikt voor in de grond. De kabel steekas aan de onderkant uit en daardoor moet je naast de bekabeling, nog allerlei andere dingen aanschaffen om het hele systeem waterdicht in de grond te kunnen plaatsen. De redelijk voordelige aankoopprijs is daarmee volledig teniet gedaan en de aanleg duurt daarmee veel langer
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat het niet duidelijk was dat de grondspots nog een aantal andere producten nodig hebben om volledig waterdicht aangesloten te kunnen worden. Dit proberen wij zo duidelijk mogelijk te vermelden in de afbeeldingen, producttekst en de aanbevolen combinaties. Deze kabelverbinders zijn namelijk niet altijd nodig, mocht je bijvoorbeeld zelf al producten daarvoor hebben. Daarnaast is het van belang dat de grondspots in een grindbed worden geplaatst, zoals we ook aangeven op de afbeelding en de producttekst, dit is van belang, zodat de grondspot niet lange tijd onder water blijft staan. Zo kan het water goed weglopen en voorkom je defecten op de korte duur. Dit proberen we zo duidelijk mogelijk aan te geven op de website, onze excuses als dat niet volledig duidelijk was. Hopelijk loopt daarmee de aanleg niet al te lang en kun je snel gaan genieten van de prachtige Maisy grondspots 💡. Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag. Prettige dag gewenst!
29 aug 2023
Neem een ander vervoer bedrijf. Het pakket is volgens DPD weer retour gegaan omdat ik het niet opgehaald heb. Ik heb echter nooit een bericht gehad dat het bij een en welk ophaalpunt het lag. Volgens de mensen van het ophaalpunt is DPD van alle vervoerders de slechtste. Ik moet het pakket dus nog krijgen, weet ook niet hoe het verder gaat.
30 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er zoveel onduidelijkheid was over de levering van jouw pakket, onze excuses voor het ongemak! Zojuist hebben we elkaar gesproken en jou voorzien van een oplossing. Wij pakken dit verder op met de vervoerder. We houden contact, fijne dag gewenst!
Ondanks dat de producten op voorraad stonden vermeld ontvang ik een mail dat een product niet op voorraad is. Welke die was is nog steeds niet duidelijk. Wanneer er wel wordt geleverd wordt geen inzicht in gegeven. Creeer duidelijkheid voor je klant. Heb nog steeds geen idee wanneer ik het product kan verwachten.
19 jul 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Erg vervelend dat je niet goed geïnformeerd bent over de weergave van de voorraad van het paneel dat je hebt besteld. Onze excuses voor het ongemak! Zoals gezegd, zullen we dit gaan oppakken en de weergave aanpassen, gezien dit momenteel niet de juiste informatie aan je geeft. Gelukkig hebben we dit direct voor je kunnen aanpassen naar een leverbaar alternatief, zodat je niet langer hoeft te wachten op de bestelling die je hebt geplaatst. Hopelijk hebben we hiermee én met de geboden tegemoetkoming, jouw ervaring toch positief kunnen afsluiten en zijn de producten die je gaat ontvangen helemaal naar wens. Bij verdere vragen mag je altijd contact met ons opnemen. Voor nu een fijne dag toegewenst! 🌞
2 jun 2023
Product was bij bestelling op voorraad, nadien 3-5 werkdagen, nu meer dan een maand. Engelstalige mail gekregen !? Nadien mail om een alternatief aan te bieden om nadien mail te krijgen dat er geen alternatief was en ik toch mijn geld niet kon terugkrijgen. Klantvriendelijkheid bestaat hier blijkbaar niet.
2 jun 2023
Goedemiddag Kristine, Bedankt voor het schrijven van de review. Het klopt inderdaad dat er een Engelstalige mail verstuurd wordt naar klanten in België, dit doen we omdat het vaak zo is dat onze klanten uit België Engelstalig zijn en dan weten we zeker dat in beide gevallen de klant een mail krijgen die gelezen kan worden. Normaal gezien kijken we ook altijd graag mee naar een eventueel alternatief en als dit niet mogelijk is geven we onze klanten eigenlijk altijd de keuze om het geld terug te krijgen óf om toch nog te wachten als dit mogelijk is. Mocht dit niet helemaal duidelijk door de collega gecommuniceerd zijn dan bieden wij hier natuurlijk onze excuses voor aan, dat idee willen we onze klanten absoluut niet meegeven. We hebben zojuist ook even telefonisch contact met elkaar gehad en gelukkig hebben we het ook gelijk kunnen ophelderen. Alvast een heel fijn weekend en tot de volgende bestelling!😁
14 okt 2023

Voorraad of niet?

Bestelde artikelen zijn ondanks wel voorraad op de site dan toch blijkbaar niet op voorraad (één of meerdere volgens reply mail, niet verder gespecificeerd). Ondertussen twee weken verder, geen nieuws meer ontvangen over status Update: na deze review werd de nodige actie genomen en werd het probleem opgelost
24 okt 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Erg vervelend dat de producten niet op voorraad waren, onze excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat we dit probleem voor je hebben kunnen oplossen. Hopelijk is het alternatief helemaal naar wens! 👍 Veel plezier met je bestelling, fijne dag gewenst!
15 mei 2023

Productie niet geleverd zoals omschreven op website

Productie niet geleverd zoals omschreven. Zouden led spotjes bij geleverd worden maar blijkt een fout te zijn. Voorstel van bedrijf om mijn product retour te sturen waardeloos voorstel. Na aandringen kon ik de bestelling uitbreiden en tegen betaling spotjes afnemen, werden daarbij wel gratis geleverd.
16 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de informatie op de website helaas niet overeenkwam met de ontvangen producten. We hebben dit inderdaad even voor je uitgezocht en dit bleek onjuist. Dit hebben we dan ook direct laten corrigeren. Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht. De prijs geeft echter de set aan zonder de lichtbronnen. We kunnen dan ook niet kosteloos de lichtbronnen toesturen, aangezien dit prijsverschil erg groot is. Wanneer we dit zouden omzetten naar een set, zou je nóg een stuk duurder uitkomen dan de spotjes los aan te schaffen, dus we wilden graag de prijs die je al eerder hebt betaald aanhouden + losse lichtbronnen. Omdat dit een fout is die op onze website stond, wilden we je wel graag tegemoetkomen in de verzendkosten van deze lichtbronnen. We begrijpen dat retourneren niet gewenst is, maar wilden dit toch graag voorleggen, mocht je de spots om deze reden niet willen behouden. Deze kosten zouden dan uiteraard ook voor onze rekening komen. We helpen je dan ook graag bij het aanmaken van de bestelling van de GU10 spotjes. We zullen nog even kijken wat er mogelijk is hier. We zullen daarover dan nog even contact met je opnemen. Voor nu een prettige dag gewenst!
2 jun 2023
De website dupliceert je bestelling zonder dat je dat weet. En vraagt dan voor de 2e (onbedoelde) bestellin opnieuw om te betalen wat je in je onschuld doet. Daarna krijg je 2 identieke pakjes waar 1 is bedoeld. Klantenservice is erg traag dus hoe dit afloopt weet ik niet. Ik raak deze website af.
2 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback, we hebben de bestelling erbij gezocht en er is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan waardoor er twee keer een bestelling geplaatst is. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling dus we zullen direct contact met je opnemen om het nog positief af te kunnen ronden. Hopelijk zien we je dan toch nog in de toekomst terug als klant!😁