into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

7 nov 2023

Slechte communicatie en lange levertijden!!!!!!!!!!!!

Zeer gebrekkige communicatie over levertijden waarbij ik mij misleid voel over of artikelen al dan niet voorradig zijn. 4 maanden levertijd is te veel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8 nov 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat we jouw bestelling helaas nog niet hebben kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak! Het is zeker niet de bedoeling geweest om je hierover te misleiden, helaas hebben we de levertijd van de bestelde producten door leverproblemen moeten bijstellen. We begrijpen echter goed dat een levertijd van 4 maanden te veel is en hebben daarom zoals gewenst jouw bestelling geannuleerd. Het eerder betaalde bedrag wordt door onze financiële afdeling gecrediteerd en naar je terug overgemaakt. Mochten hierover nog vragen zijn, mag je altijd contact met ons opnemen! Fijne dag gewenst!
5 jul 2023

Een week geleden besteld…waar blijven mijn artikelen?

Een week geleden besteld. 1artikel zou bij nader inzien niet leverbaar zijn. Geen idee wanneer ik mijn bestelling kan verwachten… hier word ik niet echt blij van
6 jul 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, onze excuses voor het ongemak 😥. We kunnen ons goed voorstellen dat het vervelend is als je niet goed op de hoogte bent van de levertijd, daarom hebben we je zojuist geïnformeerd over de mogelijkheden. Excuses dat dit niet eerder was gedaan. We zien graag je reactie tegemoet, zodat we je hiermee verder kunnen helpen. Mochten er nog andere vragen zijn, horen we dat ook graag. Voor nu een hele fijne dag toegewenst! 🌞
20 jun 2023
Verkeerde informatie over de levertijd en dit tot twee keer toe. Het artikel kon de komende maanden niet geleverd worden maar stond gewoon leverbaar op de site.
21 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het achterlaten van een review. Wat vervelend om te horen dat de levertijd op de website niet juist stond aangegeven en we de producten niet binnen redelijke termijn konden leveren. Onze excuses voor het ongemak. We zullen dit ook zeker aanpassen, zodat de juiste informatie op de website staat. Excuses voor de verwarring hierover. Mochten we je nog kunnen helpen met het vinden van een leverbaar alternatief, helpen we je daar graag mee verder. Wellicht dat we jouw ervaring toch nog op een positieve noot kunnen afsluiten. Voor nu een prettige dag gewenst! 🌞
heb produkt besteld maar door annuleren van jullie kant nog keer besteld daarna bericht dat 2 keer besteld is nu 1 terug waarvan ik de verzenkosten moet betalen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling dubbel is doorgekomen en je vervolgens is aangegeven dat je hiervoor de retourkosten zelf dient te betalen. Allereerst onze excuses voor het ongemak. We hebben je zojuist even geprobeerd te bellen om dit te verhelpen, zodat we je hier alsnog mee verder kunnen helpen. We kregen je helaas niet te pakken dus hebben je even gemaild hierover. We houden contact, zodat we dit alsnog netjes voor je op kunnen lossen! We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag gewenst!
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen omdat het een bezorgbedrijf van Dpd. Ik wist niet wanneer ze zouden komen en nu moet ik het ophalen bij de kantoor van DPD.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben even besproken wat er precies is gebeurd. Helaas heeft DPD jou niet aangegeven bij de tweede leverpoging wanneer het pakket geleverd zou worden, waardoor het naar een pakketpunt is gebracht. We hebben je daarvan nog even de gegevens toegestuurd, zodat je het pakketje hier kunt ophalen. We houden nog even contact zodat we jouw ervaring hopelijk positief af kunnen sluiten, fijne dag gewenst!
8 aug 2023
Op de verpakking van de ledlampen staat 40w en op jullie website staat 55w en ook op mijn factuur hier een berichtje gestuurd maar nog steeds geen antwoord.
9 aug 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat er wisselende informatie is gegeven over het vervangend wattage van de spots. Hierover hebben we gisteren telefonisch contact gehad en hierover het een en ander uitgelegd. Zoals aangegeven gaan we aan de slag met een goede oplossing voor jou om dit netjes af te kunnen sluiten. Wanneer er tussentijds nog vragen zijn, horen we het graag, dan helpen we je daar graag bij verder. Fijne dag!
20 jun 2023
Solar ledspot beschadigd toegekomen Solar wandlamp toegekomen doet het niet. Ben al bijna een week aan het mailen en nog steeds geen duidelijke oplossing
21 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Allereerst onze excuses voor de lange tijd die hieroverheen is gegaan. Omdat er verschillende problemen waren, die op verschillende manier opgelost konden/werden opgelost, is hier helaas wat meer tijd overheen gegaan dan de bedoeling was. De vervanging van het defect is uiteraard wel naar je onderweg en daarvan zou je een trackinglink ontvangen moeten hebben. Voor het afgebroken onderdeel hebben we een creditering gedaan en dit zou spoedig terug op je rekening te vinden moeten zijn. Ook onze excuses voor de staat waarin deze producten waren aangekomen 😥. Hopelijk is deze oplossing helemaal naar wens. Mochten er nog aanvullende vragen zijn, horen we het graag. Fijne dag gewenst!
22 jul 2023
Slecht product ontvangen Mailtjes worden pas telkens na 4 dagen beantwoord en je krijgt halve antwoorden. Voel me niet echt serieus genomen tot op heden..
24 jul 2023
Hi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat je langere tijd hebt moeten wachten op een duidelijk antwoord. Dit hebben we dan ook direct intern even opgepakt. Service staat namelijk hoog bij ons in het vaandel en willen je dan ook hartelijk bedanken voor deze feedback. We hebben dan ook direct even contact met je opgenomen om het probleem te verhelderen en te kijken naar een passende oplossing hiervoor. Hopelijk kunnen we dit dan alsnog op een nette manier voor je afsluiten, zodat je alsnog een positieve ervaring met ons hebt! We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag gewenst! 🌞
4 jun 2023
Geen simpele Nederlandse instructie bijgeleverd, wij wonen gewoon in Nederland en vinden e.e.a. gewoon noodzakelijk. iedereen spreekt/leest geen Engels.
5 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback, normaal gezien zou bij het bestelde product wel een Nederlandse handleiding erbij moeten zitten dus we zullen gelijk even contact met u opnemen om dit probleem te verhelpen en ervoor te zorgen dat alles goed geïnstalleerd kan worden ! 😁
29 mrt 2023
bestelt omdat binnen 24 uur geleverd zou worden, ipv levering op donderdag kwam pakket pas op maandag, toen had ik artikel niet meer nodig
30 mrt 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat jouw bestelling vertraging bij de vervoerder heeft opgelopen en pas na het weekend geleverd kon worden. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zullen hierover nog even contact met je opnemen, zodat we jouw ervaring hopelijk op een positieve noot kunnen afsluiten! Voor nu wensen wij je een fijne dag toe!
7 jul 2023
Computer systeem aanpassen, als ik een 2e bestelling plaats op dezelfde dag en hetzelfde adres de mogelijkheid om deze samen te voegen.
11 jul 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat je problemen had met het samenvoegen van bestellingen waardoor er verzendkosten in rekening werden gebracht. Hierover hebben we telefonisch contact gehad en we zijn blij om te horen dat we dit positief voor jou hebben kunnen afsluiten. We wensen je dan ook veel plezier met je bestelling toe. Mochten er nog vragen zijn, helpen we je daar graag mee verder. Fijne dag gewenst!
5 nov 2023

Levertijd veel de lang

Er staat op de website: voor 23.50u besteld, de volgende dag in huis... Ik heb mijn bestelling van 31-10-2023 nog steeds niet binnen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we zojuist even telefonisch contact met je opgenomen om te horen wat er precies is mis gegaan. We waren blij om te horen dat je het pakket inmiddels wel hebt ontvangen. We houden even contact of alles naar wens is en of we je nog ergens bij kunnen helpen. We spreken elkaar, fijne dag!
15 aug 2023

Dag later geleverd dan beloofd en verkeerd

Dag later geleverd dan beloofd, dan ook nog het verkeerde product. Afhandeling klacht gaat stroef. Tot op heden is het niet opgelost.
16 aug 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering een dag later heeft plaatsgevonden en dat je hierbij de verkeerde producten hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben het contact teruggevonden en hebben hier dan ook direct wat vaart achter gezet, zodat we spoedig de juiste producten kunnen laten toekomen. Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we het graag. Fijne dag!
30 mrt 2023
7 dagen geleden 4 lampen besteld, nog steeds niet binnen. Vanochtend een mail gestuurd waar t blijft, de hele dag niets gehoord
31 mrt 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je de producten nog niet hebt ontvangen. We zien echter dat deze volgens jouw bezorgvoorkeuren van PostNL is geleverd bij een pakketpunt en daar sinds 24 maart voor je klaarligt! We zullen je hierover ook nog even informeren, zodat je weet waar precies! Hopelijk is daarmee jouw vraag beantwoord en kun je snel aan de slag met de bestelde producten. Fijne dag gewenst!
31 mrt 2023
Zou zaterdag binnenkomen met post NL, toen werd het maandag,ook niet, pas dinsdag geleverd, 2 dagen voor niets thuisgebleven
3 apr 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat jouw bestelling pas dagen later werd geleverd door de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! 😰 We zien inderdaad terug dat hier bij de vervoerder een aantal vertragingen zijn ontstaan. Enorm vervelend. Daarom zullen we binnenkort ook even contact met je opnemen om je ervaring hopelijk op een positieve manier af te kunnen sluiten! Fijne dag gewenst!
29 jul 2023
Betere terugkoppeling naar de klant toe over de status van de bestelling en eventuele updates met verwachte leverdatums
2 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten niet op voorraad zijn. Onze excuses voor de langere levertijd. Hierover hebben we even telefonisch contact gehad en we zijn samen tot een passende oplossing gekomen. We zullen nog even contact hebben om te horen of het alternatief naar wens is. Voor nu een fijne dag gewenst!
Producten niet ontvangen.. IntoLED doet moeilijk over barcodes.. alles doorgegeven.. duurt allemaal hartstikke traag…
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review! Onze excuses dat de bestelling niet direct helemaal compleet was bij bezorging! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 😓 Ik zie dat zojuist de nieuwe zending bij je aangekomen is. Ik heb je ook zonet even geprobeerd te bereiken, maar kreeg je helaas niet te pakken. Ik zou dit graag nog even met je bespreken, dus ik zal je later nog eens proberen te bellen. We houden contact, voor nu een fijne dag!
8 jul 2023

ik heb besteld 2 keer jullie aanbieding…de prijs was per een maal 4+4 19,95

ik heb besteld 2 keer jullie aanbieding de aanbod was (4+4 prijs 19.95), en dat zijn dan 4 doosjes (v-tac vt-724 led
11 jul 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. We zien terug dat je gisteren telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Hopelijk heeft dit ervoor gezorgd dat dit de zaak wat heeft opgehelderd en meer duidelijk is geworden. We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Prettige dag gewenst!
15 mei 2023
Verkeerde product. Vervelende disclaimers en vervelende bejegening naar de klanten toe. Ik bestel hier nooit meer
15 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat het product niet aan de verwachtingen voldeed. Dan ben je uiteraard vrij om de producten te retourneren! Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product niet is wat je ervan had verwacht. Daar kom je natuurlijk alleen achter als je de producten goed kunt bekijken. Op de website geven we dan om de producten zorgvuldig uit te pakken, zodat je de verpakking of productdoos niet beschadigd. Hopelijk is dat helemaal goed gegaan. Wanneer we jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen, zullen we zorgen voor een nette afwikkeling en ontvang je het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald. We zien de retourzending dan ook spoedig tegemoet, zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen. Voor nu een prettige dag gewenst!
15 jun 2023
Geen feedback over artikelen die niet in stock blijken te zijn. Ook niet over de levertermijn van de backorder
16 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je geen informatie hebt ontvangen over de levertijd van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak! In de standaardmail hebben we inderdaad geen specifieke informatie staan, maar verwijzen we naar de productpagina van de producten die je hebt besteld. Daar proberen we namelijk altijd zo duidelijk mogelijk de levertijd te vermelden. In dit geval staat bij een van de producten week 27 en dat is dan ook de levertijd die nog accuraat is. We hebben ook direct je mail beantwoord waar we je ook andere voorstellen doen, wellicht dat we je bijvoorbeeld al van het andere deel van de bestelling kunnen voorzien? We horen graag van je, prettig weekend! 🌞