into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.687 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.250 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

9 mei 2023
We krijgen geen antwoord op onze mail inzake een bestelling
10 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je nog geen reactie op jouw bericht had gekregen. Momenteel is het ontzettend druk, waardoor we niet zo snel als je van ons gewend bent, kunnen reageren om de mails die binnen komen. 😰 Onze excuses voor het ongemak! We zien wel dat gisterenmiddag jouw mail in behandeling is genomen en je bent voorzien van de informatie waar je naar op zoek was. Hopelijk is het daarmee iets duidelijker geworden. Mochten er toch nog aanvullende vragen zijn, mag je ook altijd bellen of via Whatsapp een berichtje sturen, daar zijn we iets sneller bereikbaar! 😁 Voor nu een hele fijne dag gewenst!
10 jun 2023
Aanbod op de website is niet up to date, slechte informatie
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie op de website helaas onjuist was en je daardoor niet op de hoogte was van de juiste levertijd. Onze excuses voor het ongemak. Zojuist hebben we even contact met je opgenomen om te kijken naar een passende oplossing voor dit probleem. Hopelijk kunnen we jouw ervaring op deze manier toch op een positieve noot eindigen. We zien je reactie graag tegemoet, prettige dag gewenst! 💡
2 mei 2023
Ik had spotjes besteld maar zijn zonder bericht geannuleerd
4 mei 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je zonder bericht het geld terug hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We zien dan ook terug wat hier voor de verwarring heeft gezorgd en hebben direct even contact met je gezocht, zodat we dit voor je kunnen oppakken. Alvast bedankt voor je terugkoppeling, fijne dag gewenst! 🌞
5 aug 2023

Lange levering

Product zaterdag besteld, week nadien nog niet aangekomen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling nog altijd niet geleverd is. Onze excuses voor het ongemak! Hierover heb je vandaag contact met ons opgenomen en hebben we de bestelling voor je geannuleerd. Het bedrag wordt dan ook zo spoedig mogelijk teruggestort op jouw rekening. We zullen hierover nog even contact met je opnemen om je ervaring op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een prettige dag toegewenst!
Niks geleverd, slechte informatie op website. Wacht het af
18 jul 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er nog geen bestelling bij je is aangekomen. We zien terug dat dit te maken heeft met een langere levertijd op het product dat je hebt besteld, onze excuses daarvoor! We hebben zojuist ook even hierover geïnformeerd, zodat je op de hoogte bent van de status en de mogelijkheden. We zien je reactie dan ook graag tegemoet, dan helpen we je graag verder. Prettige dag gewenst!
28 jul 2023
betere bezorging zit al een week op spotjes te wachten
2 aug 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je al zo lang hebt moeten wachten op de spotjes die je hebt besteld. Onze excuses dat dit zo lang heeft geduurd! We hebben hierover contact met jou opgenomen en zijn samen tot een goede oplossing gekomen. Hopelijk hebben we daarmee jouw ervaring positief af kunnen sluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag gewenst!

Levertijd

Levering na 5 dagen ipv de beloofde volgende dag.
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat de levering wat langer geduurd heeft! ☹️ Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. We zouden graag nog met je in contact komen om te zien wat we nog voor je kunnen betekenen. Ik zal je daarom later nog eens proberen te bereiken. We houden contact, en voor nu een hele fijne dag gewenst! 😁
1 mei 2023
Incomplete levering en na 4 dagen nog geen reactie
3 mei 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat jouw bestelling incompleet is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Ook onze excuses voor de late reactie op jouw e-mail. Door grote drukte kunnen we helaas niet zo snel reageren als je van ons gewend bent. We hebben zojuist je mail even bekeken en we begrijpen dat het gaat om de tuinfakkels. Onderin de tuinfakkel zit de grondpin in de prikspot, zodat deze niet afbreekt tijdens het transport of de doos doorprikt. Die kun je er gemakkelijk uithalen, hiervan hebben we je ook een instructie toegestuurd. Hopelijk gaat het daarmee lukken! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dat graag, fijne dag!
Geen bestelling gehad. Wacht nog op een oplossing.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Mogelijk is door de grote drukte van de december maand de zending wat vertraagd geraakt bij de vervoerder. Hierover hebben we vanochtend even contact met je opgenomen om je te informeren over de status. We houden contact en zullen dit oppakken met de vervoerder. Fijne dag!
FD
filip d.
Varsenare
23 mei 2023
verkeerd adres geleverd en traag respons, sorry
24 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Allereerst onze excuses voor het ongemak, we zien inderdaad terug wat hier is misgegaan en dat is zeker niet de bedoeling. We hebben dit doorgezet naar ons magazijn om te achterhalen waarom dit is misgegaan, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Daarnaast hebben we inderdaad niet snel kunnen reageren op jouw bericht. Ook daarvoor onze excuses! Door grote drukte kunnen we helaas niet zo snel reageren als dat je van ons gewend bent. We kunnen ons goed voorstellen dat dat in dit geval voor frustratie heeft gezorgd. We zien terug dat we je inmiddels wel hebben geïnformeerd hierover, hopelijk gaat het lukken om het pakket in ontvangst te nemen. We zullen hierover nog even contact met je opnemen om je ervaring hopelijk op een positieve manier af te sluiten. Prettige dag gewenst!
29 jun 2023
Geen feedback ivm levering materiaal
5 jul 2023
Beste Olivier, Bedankt voor je review! We zien dat er inderdaad een kleine vertraging is geweest in het versturen van de producten, onze excuses hiervoor. Hierover hebben we contact gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen, fijn om te horen dat dit helemaal naar wens is verlopen. We hopen je dan ook terug te zien bij een volgende bestelling, zodat we je kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Mocht je nog verdere vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag gewenst! 🌞
18 mei 2023
Voorraad op juiste manier vermelden..
19 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je niet op de hoogte was van de levertijd van de bestelling. Onze excuses voor het ongemak! Mijn collega heeft je zojuist geholpen met het annuleren van de bestelling, zodat je het geld hiervan terugkrijgt. Wellicht kunnen we je nog helpen met het vinden van een alternatief? Voor nu een prettige dag gewenst!
30 apr 2023
Geen reactie op de mail,zeer slecht
2 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor je bericht. Wat vervelend dat je nog geen reactie hebt gehad. Het is momenteel ontzettend druk waardoor we niet zo snel als normaal kunnen reageren op de berichten. Onze excuses voor het ongemak! 😰 We hebben dit echter direct even voor je opgepakt en de bestelling voor je aangepast. Hier wordt nu het alternatief verzonden, zodat je die spoedig mag ontvangen! Hopelijk is het alternatief ook helemaal naar wens. We horen graag van je of alles in orde is. Fijne dag gewenst!
25 jun 2023
Er zit geen kema keur op rommel dus
26 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de LED verlichting die je hebt aangeschaft. Deze producten hebben inderdaad geen KEMA Keur, maar hebben uiteraard wel de verplichte CE-markering, wat betekent dat deze aan de Europese richtlijnen voldoen. Deze keurmerken en markeringen vermelden we ook op onze website. Mocht je daarover nog vragen hebben, horen we het graag. Hopelijk kunnen we je laten zien dat dit kwalitatief uitstekende producten zijn en dat je hier nog lang gebruik van kunt maken. Veel plezier met je bestelling, fijne dag!

You refuse to send me a return voucher despite my explanation.ayou want me to take a video of a non compatible dimmable plug with my two existing dimmable bulbs. How do zI do that,? My existing dimmable plug works just fine. Yours is not compatible.

I would give you 0 if I could
Antwoord van into-led.com/nl
Hi good afternoon, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the contact you had about your return was not satisfactory. Our apologies for this. We just contacted you about this, because we would still like to solve this problem together and therefore made a proposal. We'll keep in touch and hopefully we can solve this fully to your liking! Have a good day!
19 nov 2023
Nog altijd geen levering ???
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog altijd niet hebt mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We zien terug dat je vandaag contact hebt gehad hierover met onze klantenservice. We zullen je dan ook op de hoogte houden van alle ontwikkelingen in het onderzoek en je zo snel mogelijk voorzien van een oplossing. We houden contact, fijne dag!
7 sep 2023
1 van de 3 Producten is stuk
8 sep 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat een van de 3 producten defect is. Onze excuses voor het ongemak. We zien dat je hierover al contact hebt gehad met een van onze medewerkers om dit voor je op te lossen. Hopelijk is de oplossing helemaal naar wens. Mochten daar nog vragen over zijn, horen we het graag. Fijn weekend!
JB
Jan B.
Enter
4 jul 2023
Nog geen pakketje ontvangen
5 jul 2023
Hi Jan, Bedankt voor je bericht en vervelend om te lezen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. We hebben de bestelling in het systeem erbij gezocht en zien dat er inderdaad iets niet goed is gegaan in het magazijn waardoor de bestelling vast is blijven hangen op een bepaalde status en daardoor niet verder in het proces is gegaan. We gaan dit gelijk verhelpen en zorgen dat je pakket alsnog zo snel als mogelijk naar jou toe komt. Nogmaals onze excuses en hopelijk ben je straks wel tevreden met de bestelde producten!
12 sep 2023
Ik heb nog niets ontvangen
13 sep 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de producten nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover zojuist even contact gehad en besproken waar dit aan heeft gelegen. Hiervoor zijn we samen tot een oplossing gekomen en zullen we contact houden. Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
21 jun 2023
Levering duurt enorm lang
22 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je zo lang hebt moeten wachten op jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak 😥. We zien terug dat er inderdaad flink wat dagen tussen het versturen van jouw bestelling en de leverdatum hebben gezeten. Dat is absoluut niet de bedoeling en zullen dit dan ook zeker oppakken met de vervoerder. Hierover zullen we ook nog even contact met jou opnemen, zodat we dit hopelijk op een positieve manier voor je kunnen afsluiten. Voor nu een prettige dag toegewenst!