into-led.com/nlBeoordelingen

: 2.562GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

68 %
23 %
3 %
2 %
3 %
2.562 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter 
(33)
11 dagen geleden
Voor 22:00uur besteld, morgen in huis. Niet dus. Ondanks de bewering van PostNL dat het pakket nog NIET bij hun was binnengekomen stug blijven volhouden dat dit wel zo was. Ook nadat de scan van PostNL om 18:38 was nog steeds blijven volhouden, dit kon dus onmogelijk nog geleverd worden die dag. Maarrrr... Intoled blijft 100% achter haar eigen leugens staan. Vervolgens hoor je niks meer.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
11 dagen geleden
Beste klant, wij hebben hier contact over gehad. Wij verkopen geen leugens! Je hebt op 14 oktober besteld en je hebt de bestelling op 16 oktober afgehaald. Je hebt dus 1 dag langer moeten wachten. Het is dus niet eerlijk om zo'n review te schrijven. De vertraging heeft bij Post.nl gelegen. We weten dat we eerlijk zijn en dat de bestelling 14 oktober bij ons is weggegaan naar de vervoerder.
17 dagen geleden
zeer ruk te woord gestaan op de chat!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
16 dagen geleden
Beste klant, wij doen ten alle tijden ons uiterste best om u netjes te woord te staan, ook op de chat. Misschien wilt u uw reactie wat nader toelichten via info@into-led.com, zodat we kunnen nagaan wat er mis is gegaan tijdens de chat.
18 dagen geleden
4 producten besteld 3 geleverd, reclamatie men houdt vol 3 besteld te hebben maar de voorraad is op en leverbaar over 4 weken. retour beleid met vrachtkosten... ow toch niet slechte service
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
17 dagen geleden
Beste klant, volgens ons bestelsysteem heb je toch echt 3 armaturen besteld. Ik kan je daarvan een uitdraai toesturen als je dat wenst. Voor het overige is het zo dat indien een product verkeerd besteld is of het voldoet niet aan je verwachting, dan komen inderdaad de retourkosten voor eigen rekening. Ze zijn namelijk niet defect.
1 maand geleden
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ligt nog bij dpd
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Zoals u heeft besproken met onze collega van het e-warehouse, hebben zij een melding gemaakt bij de vervoerder omdat uw pakket nog niet geleverd is geworden. Vandaag hebben zij een reminder gestuurd. Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk uw pakket zal ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.
1 maand geleden
Had een setjes van 9 led inbouw spotjes besteld. Bij ontvangst, zaten de hoedjes los van de lampjes. En was er 1 lampje een andere kleur(rose) Heb al 3 dage contact met into-led. Maar elke keer schuiven ze het probleem weg, moet steeds maar foto's maken. En het gaat hierbij echt om 1 lampje van andere kleur, de hoedjes had ik zelf met lock tite gelijmt, nu vervalt me garantie? Ff serieus?
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, het is inderdaad zo dat de garantie vervalt als je aan een product iets wijzigt. Mocht er iets aan een product zijn, dan dien je dat omgaand te melden. Dan lossen wij het voor je op. Je mag echter niet zelf gaan knutselen aan producten. Dan modificeer je een product en kunnen wij niet meer nagaan wat er in eerste instantie defect was. Deze regel geldt voor iedere klant.
1 maand geleden
Bezorging: Op zich was de bezorging snel ware t niet dat post.nl tot 2x toe een briefje in de bus stopt voordat ik bij de deur ben en zij al in geen velden of wegen meer te bekennen zijn. Hierdoor pas 4 dagen later pas op kunnen halen . Verder was t niet duidelijk bij de bestelling dat er geen elektrische draden bij zaten wat erg jammer is.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste, bedankt voor je review. Onze excuses over de slechte service van PostNL. Als je contact opneemt met onze klantenservice dan geven wij graag advies over de kabels die je eventueel nog nodig hebt.
4 maanden geleden
Vrijdag voor 22.00 besteld, volgende dag in huis. Helaas. Heb een week gewacht en tussentijds veel contact met intoled waar het pakket bleef. Pakket is helaas nooit aangekomen en zonder pardon retour afzender gestuurd. Op verzoek Intoled opnieuw bestelling plaatsen om te leveren via Post NL. Bestelling zou dan geen 50,84 maar 70,84 zijn? De aanbieding was verstreken. Prijs wordt niet gecorrigeerd
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, Je pakket kon niet afgeleverd worden. Na een onsuccesvolle levering is het retour gekomen. Het te crediteren bedrag is dan ook direct aan jou terugbetaald. Het pakket is na de aanbiedingstermijn opnieuw verzonden. Aanbiedingen zijn tijdelijk en voor een specifieke periode. Moet het pakket opnieuw samengesteld en verzonden worden dan is de aanbieding niet meer op jou van toepassing.
4 maanden geleden
5 juni heb ik een nabestelling gedaan voor 7 extra grondspots voor in mijn terras, initeiele bestelling van 8 mei is super vlot verlopen, echter deze van 5 juni NIET. Ondanks het feit dat tijdens bestelling aangeduid was dat de spots op voorraad waren heb ik deze vandaag, 10/07 nog steeds niet ontvangen. Herhaaldelijk contact opgenomen met de support echter zonder resultaat.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, het was op de website duidelijk aangegeven dat het in een bepaalde week verwacht werd. Je pakket is door jou op 23 juli om 10.31 afgehaald op het postkantoor.
6 maanden geleden
Levertijd klopt biet net wat op de site staat, en onbeleefde medewerker aan de lijn
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, jammer dat jouw pakket pas 5 dagen later geleverd kon worden. Het is wel dezelfde avond bij ons de deur uitgegaan en naar de vervoerder gegaan. Maar in verband met de Corona crisis kan vertraging in de leveringen zitten. Ook dat is bij jouw bestelling het geval geweest. Wij hebben de gehoopt dat mensen hier begrip voor zouden hebben.
6 maanden geleden
Op de site blijft de tekst staan ondanks mijn opmerking want ik rekende hier op en bleef er voor thuis: "voor 22:00u gisteravond besteld volgende dag afgeleverd". Een flauwekul antwoord van dat het aan de corona ligt en niet aan hun kreeg ik vervolgens. Maar Into-led is zelf verantwoordelijk voor de beloften en teksten op hun site.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, wij zorgen er voor dat jouw bestelling dezelfde dag bij de vervoerder terecht komt. De vervoerder loopt in verband met de Coronarestricties vertraging op. Dit is echt waar. Verder heb je een bestelling geplaatst op 27 april en je pakket is op 29 april geleverd. Dit is maar 1 dag later dan verwacht. De meeste vervoerders ervaren langere leververtragingen.
7 maanden geleden
Totaal verkeerde levering. Heb onmiddellijk gereageerd. Kreeg nog geen antwoord.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, wij hebben totaal geen enkel bericht van u ontvangen na het zien van deze beoordeling hebben wij u onmiddellijk een mail toegestuurd, wanneer er een foutief artikel verzonden is zullen wij dit per omgaande herstellen maar als wij hiervan niet op de hoogte worden gesteld wordt dit moeilijk.
7 maanden geleden
Hele grote doos met 2 LED Battens (30W/160lm per Watt)los er in. Kon alle kanten opvliegen. Een verpakking duidelijk al geopend geweest. Beide lampen aan het uiteinde met krassen aangezien de beschermfolie daar los was. Waarschijnlijk allebei ooit al bij iemand anders geweest. Helaas had ik meteen licht nodig voor zaailingen (geen wiet hoor ;-) Dus heb ze toch gehouden. Lichtsterkte OK.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, wat jammer dat je dit niet bij ons gemeld hebt. Maar gelukkig lijken de Battens je wel te bevallen. Misschien wil je je beoordeling nog herzien?
7 maanden geleden
Stukken te kort. 2 identieke verpakkingen maar verschillende inhoud.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Led TL(met armatuur) besteld, blijkt de led tube die er bij zit veel te dik te zijn.
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
U verstuurd uw artikelen met dpd post en aangezien dit een slechte vervoerder is is mijn pakket uiteraard nu ook weer te laat geleverd. Ik bestel niet meer bij u als u deze vervoerder blijft gebruiken
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, in verband met de Corona-crisis ondervinden alle leveranciers problemen met tijdig leveren. Dit ligt 100% bij de vervoerder. Echter ze doen allemaal hun uiterste best om toch zo snel mogelijk de bestellingen uit te leveren.
7 maanden geleden
De bezoring was te laat .
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, in verband met de Corona-crisis ondervinden alle leveranciers problemen met tijdig leveren. Dit ligt 100% bij de vervoerder. Echter ze doen allemaal hun uiterste best om toch zo snel mogelijk de bestellingen uit te leveren.
7 maanden geleden
Vreemd, krijg een mail om intoled te beoordelen, maar heb nog geen producten ontvangen omdat deze (nog) niet voorradig zijn...
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, het product dat u besteld heeft wordt 27 april verwacht. Misschien dat u ons dan een beoordeling wilt geven?
7 maanden geleden
Moet zelf de stekkertjes aan elkaar zetten de omvormer is niet aangesloten probeerde een andere online winkel maar slecht bevallen
 Geverifieerde beoordeling|
7 maanden geleden
Producten besteld en betaald eerst in voorraad en plotseling een mail dat producten niet leverbaar waren, kreeg creditnota, ik zou de volgende dag geld terug krijgen maar helaas nu nog steeds niks ontvangen, slechte zaak.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, jammer dat de producten niet leverbaar bleken. Het bedrag is via iDEAL op 8 april 2020 aan jou terug overgemaakt. Misschien dat je even je bankafschriften kunt controleren?
7 maanden geleden
Voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis klopt niet
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant, in verband met de Corona-crisis ondervinden alle leveranciers problemen met tijdig leveren. Dit ligt 100% bij de vervoerder. Echter ze doen allemaal hun uiterste best om toch zo snel mogelijk de bestellingen uit te leveren.