into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl
Beoordelingen:

3.699 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.216 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

de meest kritische beoordeling

18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(72)
(57)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prijs kwaliteit goede lampen. Geven veel licht. Verbinders die erop zitten zijn van mindere kwaliteit. Zijn volgens mij enkel gemaakt voor kabels met soepele kern. Laten snel los. De wartels mochten ook een maatje groter zijn. 3x1,5 xvb past er maar heel net in. Heb je een oudere kabel met dikkere mantel past dit niet en dien je nieuwe kabel te trekken.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
7 dagen geleden
Guten Tag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de verlichting zelf. Jammer om te horen dat de verbinders helaas niet helemaal aan de wens voldoen, onze excuses voor het ongemak. Hopelijk is het armatuur alsnog goed te gebruiken in jouw toepassing. Mochten hier nog vragen of onduidelijkheden over zijn, horen we dit graag van je, zodat wij je hierbij verder kunnen hebben. Fijne dag gewenst!
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

6 strak witte inbouwspotjes

6 strak witte spotjes gekocht met wifi functie.. de wifi moeten we nog mee aan de slag. Bij 1e poging bleken ze nk niet te connecten met ons 5ghz netwerk. Dat hopen we aan te kunnen passen. Een tip om dit bij de productomschrijving te vermelden
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 apr 2024
Hi, goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review! Wat vervelend om te horen dat het nog niet is gelukt om deze te koppelen aan de wifi. Het klopt inderdaad dat deze niet via het 5 GHz netwerk te verbinden is, daarvoor dien je een 2.4 GHz netwerk te gebruiken. Dit vermelden we ook in de productomschrijving op de website. We hebben om die reden even contact met je opgenomen en horen graag van je of het daarmee alsnog is gelukt. We houden contact, fijne dag gewenst!
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering kan beter

Levering zou next day zijn, het werd drie dagen later en aflevering was bij de buren maar dat was ons niet gemeld (geen briefje/email etc.). Producten mooi en goed geprijs.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering moeizaam is gegaan en het niet duidelijk was dat het pakket bij de buren was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover even contact gehad en hebben je gelukkig kunnen voorzien van de gegevens die je nodig had om het pakket af te kunnen halen. Natuurlijk niet prettig dat dit niet direct in de trackinglink werd aangegeven, zodat je hier direct van op de hoogte was. We hebben deze informatie doorgezet naar de vervoerder. We zijn blij om te horen dat de bestelde producten verder helemaal naar wens zijn en begrijpen dat de service ook als goed is ervaren. Hartelijk bedankt voor jouw feedback! Mochten we je nog verder kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
MB
M B.
Oosterhout
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij bestelden een lichtslang, bleek een strip te zijn. De omschrijving van het product was niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het product dat je hebt besteld, valt eigenlijk onder beide categorieën. Het is namelijk een strip, omhuld door een tube, waardoor deze ook buiten te gebruiken is. Daarom wordt ook vaak de term ''slang'' gebruikt bij het beschrijven van deze strip. Om dit om te helderen, hebben we een uitgebreide beschrijving van het product op de website staan, zodat duidelijk is wat je precies ontvangt wanneer je dit product besteld. Hopelijk is het product alsnog te gebruiken, mochten er vragen of zijn, horen we dat graag. Fijne dag!
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wel heel veel mailtjes voordat ik mijn bestelling eindelijk binnen had
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
9 dagen geleden
Hoi goedemiddag! Bedankt voor jouw review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad om dit te bespreken, hopelijk hebben we daarmee een aantal zaken kunnen ophelderen. We zullen even contact houden betreft de koppeling van de producten en de misgelopen korting, zodat we jouw ervaring goed kunnen afsluiten! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Service is matig en retourneren onvriendelijk

Webshop is overzichtelijk, levering gaat prima. Maar een product retourneren blijkt een uitdaging. Geen factuur of bon in de doos dus je moet de website op. Zonder account kun je niets dus die moet je aanmaken. Vervolgens meld je je retour aan. Hier krijg je geen bevestiging van, maar een paar uur later volgt er een formulier per mail die je moet printen en invullen en vervolgens op eigen kosten het product retour moet sturen. Allemaal erg veel gedoe. Daarbij; bestel je via Bol (ook gewoon van deze verkoper) heb je dit gedoe en de extra kosten niet. Zal dus niet snel nog eens bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de retourprocedure niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad op dit moment de werkwijze om een retour aan te melden via de website, deze krijgen wij dan binnen en dienen deze handmatig goed te keuren. Vanaf dat moment ontvang je een retourformulier om aan de doos toe te kunnen voegen, zodat wij de koppeling met jouw bestelling kunnen maken. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. We berekenen namelijk geen eventuele retourkosten door in de prijzen op de website, waardoor we de laagste prijs kunnen blijven aanbieden. Via bol.com gelden natuurlijk andere voorwaarden, omdat daar aan de richtlijnen van dit verkoopkanaal voldaan dient te worden. Onze excuses voor de ervaren ongemakken, we nemen jouw feedback hierin zeker mee om het proces klantvriendelijker te kunnen maken! Mochten er nog vragen over zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen terwijl betaald zijn
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn opzich prima, levertijd van sommige producten is ineens 20 of 30 weken. Dat is wel storend, je besteld iets om wat te proberen, en anderhalve week later is het gezet op lange levertijd. Dan moet je uitwijken naar iets anders. Als iets op voorraad is, dan wordt het ook wel redelijk snel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
28 feb 2024
Hi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat sommige producten een zeer lange levertijd hebben, onze excuses voor het ongemak! Dit heeft te maken met dat we de producten zelf laten produceren en daarom sterk afhankelijk zijn van de fabrikant en het transport. Zeker met de huidige conflicten rondom de Rode Zee, zijn levertijden helaas langer geworden voor producten die momenteel geen voorraad hebben. We werken er hard aan om dit op de website te verduidelijken. Wel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten zelf en de levertijd wanneer deze voorradig zijn! We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Traag met het oplossen van eigen fouten.

Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Valse beloftes!!!

Voor 23.59 besteld volgende dag geleverd is niet waar donderdag middag besteld maandagmiddag 16.00 uur geleverd. Kan echt niet met deze belofte !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
15 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem voor je recht te trekken. We houden daarover even contact, voor nu wensen wij je vast een mooi weekend toe!
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Set van 10 led lampen E14 besteld, heel snelle levering maar spijtig genoeg 2 van de 10 lampjes deden het niet !
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat twee lampjes uit de set helaas niet werkten. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om het probleem even te bespreken en je een oplossing te kunnen bieden. We proberen het graag op een later moment nog eens. We houden contact, fijne dag gewenst!
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Foutieve handleiding. Er stond een gat van 75 mm, maar dat moest 60 zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
11 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat er verkeerde informatie in de handleiding staat. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hierover zojuist even geprobeerd te bellen, zodat we dit positief kunnen afsluiten. We zullen het op een later moment nog eens proberen! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Transporteur gooit meet de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
12 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de transporteur met de doos. gooit, onze excuses voor het ongemak! We nemen hierover graag even contact met je op, om te bespreken hoe we dit toch netjes voor je kunnen afsluiten. We houden contact, fijne dag!
MB
Marc B.
kontich
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet geen ik verwacht had
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om dit te bespreken. We kregen je helaas niet te pakken en zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voldoet matig
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de solar verlichting niet volledig voldoet aan de verwachting. Hierover is even contact geweest en we hebben je vandaag even geprobeerd te bellen om te horen of wij je hiermee nog verder kunnen helpen. We zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De aangeschafte lampen lijken het goed te doen. Tot zover ben ik tevreden. Maar helaas is het licht niet mooi doordat de lampen van helder glas zijn gemaakt, Een gematteerde glasbol, of beter nog van melkglas, zou het licht beter spreiden waardoor de nu optredende lelijke schaduwen zouden wegvallen. Helaas is de illustratie in de webshop op dit gebied niet duidelijk genoeg. op de foto links de lamp van Homeylux, rechts zoals een lamp er uit zou moeten zien.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
24 jan 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over je ervaring met ons. We begrijpen echter dat een melkglas je voorkeur zou hebben gehad, we proberen dit echter zo duidelijk mogelijk weer te geven op de website, door het product in de afbeeldingen te laten zien wanneer deze brandt en uitstaat. Helaas hebben we dit type niet in een variant met melkglas. Wel hebben we een RGBWW E27 lamp met melkglas, echter is deze niet volledig van glas, maar zit boven de fitting nog een stuk waar geen licht door komt. Hopelijk kun je de lampen alsnog goed gebruiken voor jouw toepassing. Mochten hier vragen over zijn, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste beloven ze voor 23.59 bestellen, de volgende dag in huis. Pas na 2 dagen beschadigd ontvangen. Mail gestuurd, waarop nog geen reactie. 5 sterren beoordeling moeten wel verdiend worden. Herhaaldelijk gebeld. Telefoonnummer is schone schijn.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
6 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de bestelling én laat én beschadigd hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! 😰 Daarnaast begrijpen we dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, hier duiken we graag wat dieper in, gezien we elke dag binnen kantoortijden te bereiken zijn (met uitzondering van maandag tot 15:00). Dit bespreken we dan ook graag even met je. We hebben je dan ook even geprobeerd te bellen en zullen dit verder met je oppakken om jouw ervaring positief af te sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen duidelijk uitleg retour procedure.

Levering en afhandeling probleem ging prima, echter een daarbij behorende retourzending krijg ik met de tot nu toe geleverde instructies niet verzonden en is er al aangegeven dat het ook nog eens een 6 á 7 Euro gaat kosten voor iets van €27.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het retourneren van de bestelling niet duidelijk was en je hier nog niet mee bent geholpen. Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, zoals op de website vermeld, maar wanneer er andere zaken spelen, kijken we natuurlijk graag mee naar de mogelijkheden. We houden contact, fijne dag gewenst!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

veel te late levering, ligt aan de vervoerder, die de spullen wel in bezit had, maar niet leverde.

donderdag besteld, zou dus vrijdag besrteld moeten worden, dit gebeurde echter niet. pas maandag werden de spullen bezorgd, slechte zaak, misschien moet je een andere vervoerder zoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zoveel later werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Hierin zijn we sterk afhankelijk van de vervoeder en we nemen jouw feedback hierin zeker mee. We nemen nog even contact met je op om je ervaring positief af te kunnen sluiten. Prettige dag gewenst!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Terug slechte levering door DPD . Moet er terug 25 km om rijden ! Denk dat dit de laatste bestelling bij jullie was ! Spijtig maar hier kon ik niet mee lachen is zoal de tweede maal
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
14 feb 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling al voor een tweede keer bij een pakketpunt op 25 km verderop geleverd is. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zullen hierover even contact met je opnemen, zodat we jouw ervaring wellicht toch nog positief af kunnen sluiten! Voor nu een fijne dag gewenst!