into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.696 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

25 jul 2023
Ik ben teleurgesteld in de afhandeling van een 'verkeerd' geleverd product. Product was anders dan op de website staat vermeld, onvolledig en de tegemoetkoming om dat op te lossen was in mijn ogen nog onvollediger en kwam feitelijk neer op 'jammer, gewoon bijkopen'.
1 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de afhandeling van een verkeerd geleverd product niet goed werd opgelost. Onze excuses voor het ongemak! Gelukkig hebben we hier telefonisch contact over kunnen hebben en hebben we samen een oplossing voor het probleem kunnen vinden. We hopen dan ook dat we hiermee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. Fijne dag gewenst!
spullen bij intoled bestellen dan krijg je te horen het is niet op voorraad gelijk bij bol.com (worden ook door intoled geleverd) volgende dag in huis Na een telefoontje met intoled en de nodige uitleg alles opgelost en verduidelijkt prima geholpen
13 okt 2023
Goedemiddag, Goed om te zien dat het na ons telefoontje uiteindelijk goed opgelost is geworden, mocht er in de toekomst nogg een keer wat zijn staan we altijd voor je klaar!
24 okt 2023
Verzendingsmelding op site 'de volgende dag in huis' kan niet kloppen. Van hun vervoerder kreeg ik na mijn bestelling de dag erna de mededeling 'aangemeld'. Een dag later 'aangekomen in depot', weer een dag later 'uitlevering binnen 1 á 2 dagen"
26 okt 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat dat de vervoerder later heeft geleverd dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even telefonisch contact gehad en jouw ervaring samen besproken. Hier hebben we ook jouw opmerking over de prijs meegenomen en gezorgd dat dit rechtgetrokken werd. Het was goed om te horen dat we daarmee jouw ervaring toch positief hebben kunnen afsluiten! We hopen dat de ontvanger van het cadeautje er blij mee is! Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst 🌞
11 nov 2023
Ik heb verkeerde artikelen geleverd gekregen. Geen ramp natuurlijk, maar na 2 keer telefonisch contact en enkele mails weet ik eigenlijk nog niets. De artikelen zullen best prima zijn, maar de communicatie mag wel beter!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Heel jammer om te horen dat je verkeerde producten geleverd hebt gekregen en dat de communicatie hieromtrent niet soepel verliep. Onze excuses voor het ongemak! Om deze reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om dit te bespreken en het proces hopelijk wat sneller voor je af te kunnen ronden. Helaas kregen we je niet te pakken, maar uiteraard zullen we contact met je houden. We hebben je de nodige informatie ook per mail toegestuurd, zodat we dit snel voor je op kunnen lossen. We houden contact en voor nu een hele fijne dag toegewenst!
30 apr 2023
Ik bestel artikelen die op voorraad zijn maar na betaling krijg ik een mail dat het niet op voorraad is en dat ik het misschien over het hoofd had gezien. Tevens krijg ik geen update meer wanneer het wel bezorgd wordt .
1 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet had gezien dat deze panelen een langere levertijd hadden. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we direct even contact met je opgenomen, zodat het hopelijk een stuk duidelijker is wat de huidige stand van zaken is. Wellicht kunnen we je helpen door het voorradige deel vast naar je toe te sturen, dat horen we graag van je. Prettige dag gewenst!
CV
C V.
Pittem
14 nov 2023
Onvolledige levering ontvangen op donderdag en gemeld. Op maandag alle gevraagde info bezorgd. Nu Dinsdag 16h45 nog geen nieuws. 8 armaturen besteld 7 stuks in de doos.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag Claude, Dankjewel voor het updaten van jouw review. We hebben contact gehad over jouw bestelling die niet volledig geleverd was, nog eens onze excuses voor het ongemak! Ik begrijp uit je updates uit andere reviews dat het missende onderdeel inmiddels is aangekomen, helaas lees ik dat hier niet terug. Ik ben wel blij om te horen dat het probleem is opgelost en dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Voor nu een fijne dag gewenst!
30 jun 2023

Als je een artikel terug stuur en je…

Als je een artikel terug stuur en je moet zelf de verzendkosten betalen en als je een ander artikel wil moet je ook weer verzendkosten betalen . Dus twee keer
5 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat de kosten voor het retour voor de rekening van de klant zijn, mocht je daarna een andere bestelling willen plaatsen dan is het wel zo dat bij alle bestellingen boven de €50,- geen verzendkosten in rekening worden gebracht. We zullen dan ook even contact met je opnemen om te kijken of de andere bestelde producten wel naar wens zijn en of we toch nog iets voor elkaar hierin kunnen betekenen zodat je toch nog tevreden bent met je aankoop bij ons!
Order geplaatst op 13 december en tot op vandaag, 18 december, nog steeds niet ontvangen... Volgens tracking nog zelfs niet ontvangen bij de verdeelafdeling...???
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien inderdaad terug dat de trackinglink na het ontvangen vanuit ons magazijn geen update meer heeft gehad bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover contact via Whatsapp en zoals aangegeven zijn we hiervoor een onderzoek gestart bij de vervoerder, we houden dit nauw voor je in de gaten en zullen je op de hoogte houden van de updates. We houden contact, fijne dag gewenst!
1 sep 2023
Het product is beschadigd toegekomen. Er was weinig animo om hieraan iets te doen. Na 3 weken heb ik ze toch geïnstalleerd. De kwaliteit van de lamp kon ook beter.
1 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een lamp beschadigd bij je is aangekomen, onze excuses voor het ongemak! 😥 Hierover hebben we contact gehad en je een oplossing geboden, erg jammer om te horen dat dit niet naar wens is verlopen. Daarom hebben we zojuist weer even geprobeerd te bellen om dit even te bespreken en te bekijken wat hier beter had gekund. Helaas kregen we geen gehoor en zullen we het op een later moment nog eens proberen. Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
4 aug 2023

Geeft net te weinig licht

Tuinornamenten wordt met een te kleine lichtbundel aangelicht De prikspot ziet er goed en stevig genoeg uit. Levering duidelijk en snel.lichtkleur ook prima.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de lichtbundel kleiner is dan je had verwacht! Voor solar verlichting is dit echter een redelijk krachtige spot. Hiervoor hebben we helaas ook geen alternatieven in het assortiment. Mochten we je hier alsnog bij kunnen helpen, mag je uiteraard altijd even contact met ons opnemen. Wellicht dat er andere mogelijkheden zijn die we samen kunnen bekijken. Erg goed om te horen dat de rest van de bestelling, zoals het uiterlijk van de prikspot en de levering wel helemaal naar wens zijn! We wensen je dan ook veel plezier met dit product toe, fijne dag gewenst!
28 jun 2023
Van de acht bestelde led lampjes van huawei was er 1 andere led-lampen 10ug Helder… led De andere mat ik had helder allemaal besteld
5 jul 2023
Hi Wendy, Hartelijk bedankt voor je review! We hebben hier even contact met elkaar over gehad en hebben geconstateerd dat er 1 lampje was besteld die toch net iets anders was. Maar omdat we ook vonden dat het niet duidelijk te zien was op de website zijn we je hier ook tegemoet gekomen en hebben we het juiste lampje nog naar je toe gestuurd. Gelukkig zijn alle lampjes op het einde dan toch nog hetzelfde, veel kijk plezier! 🤩
20 jun 2023
Website beter beschikbaar maken En de service sneller versturen van producten. Er stond er niet bij of het op voorraad was of niet.
21 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat er geen duidelijkheid was over de levertijd van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We zien terug dat er helaas toch een product tussen zat met een langere levertijd. Hierover hebben we je direct even geïnformeerd, zodat je op de hoogte bent van de levertijd en de alternatieven hiervoor. Hopelijk kunnen we dit zo snel en goed voor je oplossen! Fijne dag gewenst! 😁
3 jun 2023
Product was op voorraad, maar bleek achteraf toch niet op voorraad, jammer. Hopelijk ontvang ik hem binnenkort toch nog.
5 jun 2023
Goedemiddag! Bedankt voor de feedback, we zien dit vaker terugkomen en helaas is dit voor nu nog een limitering op onze website dat natuurlijk wel verholpen gaat worden. Op de hoofdpagina kan een product op voorraad lijken maar als je daarna doorgaat naar de productpagina zelf dan zul je hier in sommige gevallen ook de levertijd bij zien staan, dit is dan ook het geval geweest voor jouw bestelling. Onze excuses als dit niet helemaal duidelijk is op het moment van bestellen, we doen hier wel ons best voor om het ook nog een keer in het winkelmandje te laten zien bij het uitchecken. Bij onze nieuwe website zal dit echter geen probleem meer zijn. We zullen dan ook even contact opnemen over de levertijd!
30 jun 2023
online lampen tekoop en betaald later email dat het niet op voorraad is mooi bedrijf zo kan ik ook mijn geld verdien
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het bericht. We hebben het gelijk even voor je nagekeken en zien dat er inderdaad 1 van de 2 bestelde producten momenteel helaas niet meer op voorraad is, waarschijnlijk zijn er op het zelfde tijdstip 2 bestellingen geplaatst met hetzelfde product en is de voorraad dus ook niet goed up to date geweest. Onze excuses dat dit is gebeurd, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We zullen dan ook direct contact met je proberen op te nemen om te kijken naar een eventueel alternatief hiervoor, gezien er in het verleden ook al vaker bij ons is besteld en dit goed is verlopen, gaan we er vanuit dat we ook deze bestelling weer positief kunnen afronden!🥳

Canceling the order - very long time of reaction and not solved yet

My order is out of stock. Last week I asked twice to cancel the order and return payment, but no reaction yet.
18 jul 2023
Hi good morning, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the products you ordered were not available, our apologies for the inconvenience. Also our apologies for not responding quickly to the emails you sent us. This problem could have been resolved a lot quicker! We can see that one of our colleagues made sure that the order was cancelled, but we also contacted you to see if we can do anything to end your experience on a positive note! 😁 Have a great day!
MK
Michel K.
's-Gravenzande
25 mei 2023
Levering te laat en beschrijving installatie onvoldoende. Ook de bereikbaarheid voor advies schiet tekort
25 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering te laat is en dat de beschrijving voor de installatie helaas niet voldoende is. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zien terug dat je een product hebt besteld dat een langere levertijd heeft en hebben je hier direct even over geïnformeerd. Excuses dat dit tijdens het bestellen wellicht niet duidelijk was. We hebben je ook gevraagd welke informatie volgens jou nog mist, zodat we je daarover kunnen informeren en wellicht duidelijker kunnen vermelden op de website! Erg vervelend om te horen dat je de bereikbaarheid helaas tekort vond schieten, wij zijn op werkdagen van 09:00 - 17:00 te bereiken, via verschillende kanalen zoals telefonisch, mail en per Whatsapp. We zien je reactie graag tegemoet, zodat we jou met de bestelling kunnen verder helpen en je kunnen voorzien van alle informatie. Prettige dag gewenst!
1 mei 2023
Betaald voor volgende dag levering maar heb toch 2 dagen moeten wachten. Was zelfs tijdig besteld!!!
2 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op het ontvangen van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak! 😰 We zien inderdaad terug dat de vervoerder hier enige vertraging heeft opgelopen en dat de bestelling daarom helaas een dag later is geleverd. We zullen nog even contact met je opnemen om te zien of we jouw ervaring wellicht nog op een positieve manier af kunnen sluiten. Voor nu veel plezier met je bestelling gewenst, fijne dag!
1 okt 2023

Slechte levering

Lange levertijd ook al staat volgende dag geleverd. Pakket was ook beschadigd, kapot gescheurd.
3 okt 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat er het een en ander misgegaan is bij de levering! We willen hierover graag met je in contact komen. Ik heb geprobeerd om je telefonisch te bereiken, maar dit lukte helaas niet. Ik zal het later nog eens proberen, of je mag ook altijd zelf ons terugbellen. We houden contact, voor nu een fijne dag!
7 nov 2023
Leveren zoals het hoort ondertussen al een week aantwachten en nog steeds niet geleverd
7 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat ontzettend vervelend dat jouw bestelling nog altijd niet geleverd is, onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad dat hier een flinke vertraging bij de vervoerder is geweest en wilden je hierover graag even bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, maar we zullen het op een later moment nog eens proberen. Zo kunnen we jouw ervaring hopelijk samen positief afsluiten. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
Bevestigings clips waren niet mee geleverd. Ik wacht nog steeds op nalevering
31 mei 2023
Hi goedemorgen, Onze excuses dat de montageklemmen ontbraken bij de levering, we zien dat hier al contact over is geweest dus we hebben dan ook gelijk een nieuwe nalevering voor je in orde gemaakt die als het goed is morgen zal aankomen. Hopelijk is het hier dan ook gelijk mee opgelost!