into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.696 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

13 jul 2023
Jammer dat er staat volgende dag geleverd en het dan 4 dagen later pas komt
14 jul 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering pas 4 dagen later werd geleverd, onze excuses voor het ongemak! 😥 Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling en nemen dan ook graag even contact met je op hierover om jouw ervaring toch op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
22 aug 2023
Lamp is niet strak tegen de muur aan te monteren. ( komt door de opbouw).
23 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat dit type wandlamp aan de achterkant de mogelijkheid heeft om de bekabeling aan te sluiten. Wanneer je dus een elektriciteitspunt in de muur hebt zitten, kun je de lamp daarop plaatsen, zodat dit afgedekt wordt. Er zit helaas geen kabelgootje in waardoor je de bekabeling weg kun laten lopen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen dat je de lampen alsnog goed kunt gebruiken en over de werking hiervan helemaal tevreden bent. Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag van je. Prettige dag gewenst!
6 jul 2023
Product toch niet op voorraad Ik wacht nog altijd op levering
11 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten die je had besteld niet op voorraad bleken nadat je de bestelling had geplaatst. Onze excuses voor het ongemak! We hebben daarom even contact met je opgenomen, aangezien we een goed alternatief in het assortiment hebben, waar we je wellicht blij mee kunnen maken. We zullen daarover even contact houden, zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen en je kunnen voorzien van de producten waar je naar op zoek bent. Voor nu een prettige dag gewenst!
18 mei 2023
Ik heb de artikel nog niet maar leveren niet zoals beloof.
19 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de producten nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Helaas zijn de producten die je hebt besteld uitverkocht, waardoor jouw bestelling niet verzonden kon worden. Hier heb je een standaard mail van ontvangen, maar we hebben je zojuist ook wat meer informatie hierover gegeven, zodat je helemaal op de hoogte bent. We helpen je hier dan ook graag mee verder. Fijne dag gewenst! 😁
12 sep 2023
Solar lampjes gaan na twee uur al uit Waardeloos product
13 sep 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Erg vervelend om te horen dat de solar lampjes die je hebt besteld geen lange brandduur hebben, onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen, helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag!
31 okt 2023

Bezorging duurde lang

Donderdag ruim voor 23:59 besteld, dinsdag geleverd
31 okt 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Ontzettend jammer om te horen dat de bestelling die je hebt geplaatst zoveel later is geleverd dan afgesproken was. Onze excuses voor het ongemak! 😥 Hierover hebben we elkaar zojuist even telefonisch gesproken, bedankt voor het prettige gesprek. We waren blij om te horen dat de producten ondanks de late levering goed gebruikt kunnen worden. Zoals afgesproken, wilden we je hierin graag tegemoet komen en hopen dat de geboden oplossing helemaal naar wens is en we daarmee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
18 okt 2023
De bestelling is onvolledig. Op mail geen antwoord
18 okt 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling incompleet geleverd is, onze excuses voor het ongemak! We hebben je daarom zojuist even opgebeld, zodat we dit direct in behandeling konden nemen en konden bekijken waar jouw mail naartoe was gestuurd. We houden hierover even contact, zodat we dit netjes én snel voor je op kunnen lossen! Fijne dag gewenst!
19 jul 2023
Bestelde lampen niet geleverd gekregen.
20 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We zien dan ook terug wat hier mis is gegaan bij de vervoerder en hebben je om die reden even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we geen gehoor en hebben daarom je mail beantwoord met de uitleg hierover en een aantal mogelijke oplossingen. We zien graag je reactie tegemoet, zodat we ervoor kunnen zorgen dat dit naar wens voor je wordt opgelost! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
24 mei 2023
Krassen op de buitenkant van de lamp
25 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de buitenlamp krassen heeft op de buitenkant. Onze excuses voor het ongemak 😰. Dat is natuurlijk absoluut niet de bedoeling en om die reden hebben we even contact met je opgenomen. We willen dit namelijk graag voor je oplossen en horen graag van je of je wellicht zelf al een idee hebt? We zien je reactie dan graag tegemoet, fijne dag gewenst!
20 jul 2023
Dpd graag vervangen door dhl
21 jul 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat er het een en ander mis ging met de vervoerder, waardoor jouw pakketje is teruggestuurd naar ons. Onze excuses voor het ongemak! We willen je wel hartelijk bedanken voor het prettige telefoongesprek van vanochtend waarin we hopelijk ervoor hebben gezorgd dat jouw ervaring op een positieve noot wordt afgerond. Hopelijk kunnen we net als bij de nieuwe nazending, je bij een volgende bestelling laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een hele fijne dag en vast een fijn weekend toegewenst! 🌞
26 jun 2023
Levering trager dan beloofd
27 jun 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw bestelling later heeft plaatsgevonden dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak 😥. Om die reden hebben we zojuist ook even contact met je opgenomen, hopelijk kunnen we er zo voor zorgen dat we jouw ervaring toch nog op een positieve noot kunnen laten eindigen! We zien je reactie dan ook graag tegemoet, fijne dag gewenst!
27 apr 2023
BESTELLING OP TIJD LEVEREN
28 apr 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling zoveel later is geleverd. We zien terug in de tracking dat deze dezelfde dag nog is aangemeld bij de vervoerder, maar dat deze pas enkele dagen later heeft kunnen leveren. Onze excuses voor het ongemak. We zullen hierover nog even contact met je opnemen. Hopelijk zijn de LED battens zelf wel helemaal naar wens. Daar wensen we je dan ook veel plezier mee. Voor nu een prettig weekend gewenst!
19 jul 2023
Snellere levering
20 jul 2023
Goedemorgen, Bedankt voor jouw review. Allereerst excuses dat de bestelling nog niet bij je is geleverd. We hebben hierover zojuist even telefonisch contact met elkaar over gehad om uit te leggen wat hier precies aan de hand was. We zullen je zoals afgesproken op de hoogte houden van de status van de bestelling. Mochten er tussentijds nog vragen zijn, horen we dat graag! Voor nu een fijne dag gewenst!
22 mei 2023
latte levering
23 mei 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling later is aangekomen. We zien dit inderdaad terug. Onze excuses voor het ongemak! Dat is zeker niet hoe het zou moeten gaan en nemen daarom graag even contact met je op, zodat we jouw ervaring hopelijk op een positieve manier kunnen afsluiten. We zien je reactie graag tegemoet. Fijne dag gewenst!
10 okt 2023
13 okt 2023
Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses dat je ervaring niet helemaal positief verlopen is. We hebben even telefonisch contact hierover gehad met je, en de nieuwe zending is onderweg jouw kant op! We houden nog contact over deze nieuwe zending, voor nu een fijne dag!
18 jun 2023
20 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. We zien terug dat je producten had besteld met een langere levertijd, excuses voor het ongemak! Ook hebben we je geïnformeerd over de levertijd. Gelukkig hebben we de producten recent weer terug op voorraad gekregen en is jouw bestelling daarmee direct verzonden. We zien terug dat de levering gisteren heeft plaatsgevonden. Hopelijk heb je de producten in goede orde ontvangen. We zullen daarover nog even contact met je opnemen! Mochten er verder nog vragen zijn, horen we het graag. Prettige dag gewenst! 😁
28 mei 2023
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het achterlaten van een review. Zojuist zijn wij je mail tegengekomen waarin je aangeeft dat jouw bestelling retour is gestuurd, zonder dat je op de hoogte was van de levering bij een pakketpunt. Onze excuses voor het ongemak! We hebben dit probleem direct voor je opgelost en er is een nieuwe zending naar je onderweg! 🚚 Hopelijk wordt je bestelling deze keer netjes afgeleverd en ben je daarmee snel voorzien van je bestelling. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst! 🌞