into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Levering 1 dag later verstuurd als beloofd. Solar tuinlamp zou het 6 uur doen, haalt nog geen 2 uur...
Bestelling met 2 postorder geleverd was erg verwarrend ook niets verteld
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Onze excuses dat het niet goed gecommuniceerd is geworden dat je bestelling in 2 delen wordt geleverd. Volgens de track & trace code heb je de bestelling ontvangen. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
licht opbrengst valt ontzettend tegen...licht wel op maar geeft/straalt weinig af !
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Als er somber weer is en de zon niet schijnt zal de accu niet voldoende opladen. Als de fakkels nabij andere verlichting en of onder andere verlichting staan dan zullen ze ook minder goed opladen omdat ze te veel licht opvangen dan de verlichting. Wanneer de zon goed schijnt dan doen de fakkels het ook intenser. Dit staat ook in de handleiding.
Verleng /Stekker gaat erg moeilijk in de slang. Al bij eerste keer insteken enkele lampjes die het niet doen . Prijs/kwaliteit verhouding is prima
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Ik zie dat hier nog geen melding voor gemaakt is geworden. Vandaag nemen wij contact met je op om te kijken voor een oplossing.
Producten prima alleen bezorg kosten vind ik met 10 euro best hoog.
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met onze producten. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.
Voor 22:00 besteld volgende dag in huis klopt niet , 3 dagen later en dat is erg slordig. Bestelde spullen wel van erg mooie kwaliteit .
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Harrie, de bestelling wordt dezelfde dag voor middernacht naar de vervoerder gebracht. Helaas kan het altijd eens voorkomen dat een vervoerder een vertraging krijgt. 95% van de tijd wordt alles tijdig geleverd. Jammer dat er bij jou een vertraging in de levering zat. Helaas ligt dit buiten onze macht. We wensen je toch veel plezier met je producten.
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt Chris, ben je tevreden met je aankoop?
Late levering. Matige kwaliteit
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Onze excuses dat PostNL binnen 48 uur heeft geleverd en niet binnen 24uur. De vervoerders hebben het momenteel erg druk waardoor dit kan voorkomen. Mocht je niet tevreden zijn over de producten dan mag je contact opnemen met de klantenservice zodat wij kunnen kijken voor een oplossing.
Levering van deze bestelling is niet volgens afspraak
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Coen, bedankt voor je review. Je bestelling is de dag van bestellen de deur uit gegaan en momenteel hebben de vervoerders het onwijs druk waardoor het kan gebeuren dat binnen 48 uur je bestelling wordt geleverd ipv binnen 24 uur.
Levering veel te laat
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jos, bedankt voor je review. Wij hebben je bestelling direct verzonden na betaling. Echter hebben wij weinig invloed op een korte vertraging van de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag van je.
Slechte service afdeling, wat een reactie pff
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Wij willen het graag voor je oplossen. Wij hebben gevraagd om een foto van wat je geleverd hebt gekregen, zodat wij kunnen zien wat je mist. Zodra wij deze hebben mogen ontvangen gaan wij het voor je oplossen.
Product besteld en betaald en tot 2 keer toe mail krijgen dat het product niet betaald is
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jochem, bedankt voor je bericht. Als je bestelling niet meteen betaald wordt, dan ontvang je standaard een herinnering, 1 keer een uur na je bestelling een 1 keer 24 uur na je bestelling. Je bestelling is betaald en diezelfde dag verwerkt.Ik denk dat dit een foutje in het systeem is geweest. Excuses voor het ongemak. Je bestelling is door Post.nl de dag na je bestelling geleverd.
De lampen trillen los tijdens vervoer en geven niet het gewenste licht dus verkeerde voorlichting en lampen vervangen zijn even duur als het hele armatuur bij goede voorlichting het product kunnen aanpassen of iets anders
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jan, jammer dat je deze ervaring hebt. Als er iets defect is aan een lamp, armatuur of dergelijke dan is het beter dat je zulks meldt. Als het product niet beviel had je een retour kunnen aanmelden. Particuliere klanten hebben vanaf datum ontvangst namelijk 14 dagen retourrecht. We hebben echter niets van jou vernomen. Jammer dat je je niet even gemeld hebt.
levering slecht, Wij waren niet thuis. Niet aangeboden bij de buren maar gewoon aan de voordeur gezet. Heeft meer dan een halve dag daar gestaan aan een drukke doorgaande weg. Pakket ter waarde van &307.00 Super slecht DPD
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Johan, jammer dat je deze ervaring hebt met DPD. In verband met de Corona crisis hebben alle vervoerders vertraging en DPD heeft een hele inhaalslag gedaan om toch snel de pakketten geleverd te krijgen. Gelukkig levert DPD wel en ook redelijk snel. Anderen hebben nog meer wacht-/levertijden. We zullen het wel aan DPD doorgeven. Excuses voor het ongemak.
Goede spots!
Antwoord van into-led.com/nl
Top, fijn dat je tevreden bent.
spotjes zien er prima uit, maar zijn nog niet aangesloten dus hoop dat ze het ook doen :-) Levering matig. Donderdag besteld (met mededeling dat als voor 22.00u betaald zou worden de levering de dag erna zou zijn, en dat werd uiteindelijk maandag pas. Jammer.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, in verband met de Corona restricties, die thans nog steeds gelden, ondervinden vervoerders vertraging. Helaas is dat buiten onze macht. Een ieder doet zijn uiterste best. Maar we zijn blij dat je je bestelling toch redelijk snel hebt ontvangen.
product is prima bezorging niet
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, helaas kunnen we niet garanderen dat de vervoerders alle bezorgingen 100% perfect (kunnen) doen. Jammer dat je een negatieve ervaring met de bezorging hebt gehad. We hopen wel dat je veel plezier van je product hebt.
verkeerde verlichting besteld ,maar houd het toch zit ook geen retour bon bij
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, je had na ontvangst binnen 14 dagen op onze website online een retour kunnen aanmelden. Dan had je ze terug kunnen sturen en had je je geld terug gekregen en voor een andere verlichting kunnen kijken. Particulieren hebben namelijk dat recht.
geen voorraad pas na betaling kenbaar gemaakt
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant op de productpagina geven wij altijd duidelijk de levertijd aan en of iets op voorraad is of niet. In dit geval was dit ook zo.
Retourneren van producten wordt heel erg moeilijk gemaakt. Duiken in procedures en protocollen, kost je handen vol tijd. Liever had ik niets geretourneerd. Gaat om verkeerd geleverd lampje van 3,95. Even nieuwe opsturen is er niet bij. Retoursturen dus (verzendkosten voor de klant uiteraard). Juist, ik geef op en koop bij de Action wel zo'n lampje voor 1,95 EUR.