into-led.com/nlBeoordelingen

: 2.562GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

68 %
23 %
3 %
2 %
3 %
2.562 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter 
(59)
Gisteren
Levering 1 dag later verstuurd als beloofd. Solar tuinlamp zou het 6 uur doen, haalt nog geen 2 uur...
 Geverifieerde beoordeling|
5 dagen geleden
Bestelling met 2 postorder geleverd was erg verwarrend ook niets verteld
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses dat het niet goed gecommuniceerd is geworden dat je bestelling in 2 delen wordt geleverd. Volgens de track & trace code heb je de bestelling ontvangen. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
7 dagen geleden
licht opbrengst valt ontzettend tegen...licht wel op maar geeft/straalt weinig af !
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Als er somber weer is en de zon niet schijnt zal de accu niet voldoende opladen. Als de fakkels nabij andere verlichting en of onder andere verlichting staan dan zullen ze ook minder goed opladen omdat ze te veel licht opvangen dan de verlichting. Wanneer de zon goed schijnt dan doen de fakkels het ook intenser. Dit staat ook in de handleiding.
11 dagen geleden
Verleng /Stekker gaat erg moeilijk in de slang. Al bij eerste keer insteken enkele lampjes die het niet doen . Prijs/kwaliteit verhouding is prima
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
10 dagen geleden
Bedankt voor je review. Ik zie dat hier nog geen melding voor gemaakt is geworden. Vandaag nemen wij contact met je op om te kijken voor een oplossing.
21 dagen geleden
Producten prima alleen bezorg kosten vind ik met 10 euro best hoog.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent met onze producten. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.
1 maand geleden
Voor 22:00 besteld volgende dag in huis klopt niet , 3 dagen later en dat is erg slordig. Bestelde spullen wel van erg mooie kwaliteit .
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Harrie, de bestelling wordt dezelfde dag voor middernacht naar de vervoerder gebracht. Helaas kan het altijd eens voorkomen dat een vervoerder een vertraging krijgt. 95% van de tijd wordt alles tijdig geleverd. Jammer dat er bij jou een vertraging in de levering zat. Helaas ligt dit buiten onze macht. We wensen je toch veel plezier met je producten.
1 maand geleden
Snelle levering
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt Chris, ben je tevreden met je aankoop?
1 maand geleden
Late levering. Matige kwaliteit
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses dat PostNL binnen 48 uur heeft geleverd en niet binnen 24uur. De vervoerders hebben het momenteel erg druk waardoor dit kan voorkomen. Mocht je niet tevreden zijn over de producten dan mag je contact opnemen met de klantenservice zodat wij kunnen kijken voor een oplossing.
1 maand geleden
Levering van deze bestelling is niet volgens afspraak
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Coen, bedankt voor je review. Je bestelling is de dag van bestellen de deur uit gegaan en momenteel hebben de vervoerders het onwijs druk waardoor het kan gebeuren dat binnen 48 uur je bestelling wordt geleverd ipv binnen 24 uur.
1 maand geleden
Levering veel te laat
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Jos, bedankt voor je review. Wij hebben je bestelling direct verzonden na betaling. Echter hebben wij weinig invloed op een korte vertraging van de vervoerder. Onze excuses hiervoor. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag van je.
1 maand geleden
Slechte service afdeling, wat een reactie pff
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Bedankt voor je review. Wij willen het graag voor je oplossen. Wij hebben gevraagd om een foto van wat je geleverd hebt gekregen, zodat wij kunnen zien wat je mist. Zodra wij deze hebben mogen ontvangen gaan wij het voor je oplossen.
2 maanden geleden
Product besteld en betaald en tot 2 keer toe mail krijgen dat het product niet betaald is
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste Jochem, bedankt voor je bericht. Als je bestelling niet meteen betaald wordt, dan ontvang je standaard een herinnering, 1 keer een uur na je bestelling een 1 keer 24 uur na je bestelling. Je bestelling is betaald en diezelfde dag verwerkt.Ik denk dat dit een foutje in het systeem is geweest. Excuses voor het ongemak. Je bestelling is door Post.nl de dag na je bestelling geleverd.
5 maanden geleden
De lampen trillen los tijdens vervoer en geven niet het gewenste licht dus verkeerde voorlichting en lampen vervangen zijn even duur als het hele armatuur bij goede voorlichting het product kunnen aanpassen of iets anders
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste Jan, jammer dat je deze ervaring hebt. Als er iets defect is aan een lamp, armatuur of dergelijke dan is het beter dat je zulks meldt. Als het product niet beviel had je een retour kunnen aanmelden. Particuliere klanten hebben vanaf datum ontvangst namelijk 14 dagen retourrecht. We hebben echter niets van jou vernomen. Jammer dat je je niet even gemeld hebt.
6 maanden geleden
levering slecht, Wij waren niet thuis. Niet aangeboden bij de buren maar gewoon aan de voordeur gezet. Heeft meer dan een halve dag daar gestaan aan een drukke doorgaande weg. Pakket ter waarde van &307.00 Super slecht DPD
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste Johan, jammer dat je deze ervaring hebt met DPD. In verband met de Corona crisis hebben alle vervoerders vertraging en DPD heeft een hele inhaalslag gedaan om toch snel de pakketten geleverd te krijgen. Gelukkig levert DPD wel en ook redelijk snel. Anderen hebben nog meer wacht-/levertijden. We zullen het wel aan DPD doorgeven. Excuses voor het ongemak.
6 maanden geleden
Goede spots!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Top, fijn dat je tevreden bent.
6 maanden geleden
spotjes zien er prima uit, maar zijn nog niet aangesloten dus hoop dat ze het ook doen :-) Levering matig. Donderdag besteld (met mededeling dat als voor 22.00u betaald zou worden de levering de dag erna zou zijn, en dat werd uiteindelijk maandag pas. Jammer.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, in verband met de Corona restricties, die thans nog steeds gelden, ondervinden vervoerders vertraging. Helaas is dat buiten onze macht. Een ieder doet zijn uiterste best. Maar we zijn blij dat je je bestelling toch redelijk snel hebt ontvangen.
6 maanden geleden
product is prima bezorging niet
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, helaas kunnen we niet garanderen dat de vervoerders alle bezorgingen 100% perfect (kunnen) doen. Jammer dat je een negatieve ervaring met de bezorging hebt gehad. We hopen wel dat je veel plezier van je product hebt.
6 maanden geleden
verkeerde verlichting besteld ,maar houd het toch zit ook geen retour bon bij
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste klant, je had na ontvangst binnen 14 dagen op onze website online een retour kunnen aanmelden. Dan had je ze terug kunnen sturen en had je je geld terug gekregen en voor een andere verlichting kunnen kijken. Particulieren hebben namelijk dat recht.
7 maanden geleden
geen voorraad pas na betaling kenbaar gemaakt
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
7 maanden geleden
Beste klant op de productpagina geven wij altijd duidelijk de levertijd aan en of iets op voorraad is of niet. In dit geval was dit ook zo.
7 maanden geleden
Retourneren van producten wordt heel erg moeilijk gemaakt. Duiken in procedures en protocollen, kost je handen vol tijd. Liever had ik niets geretourneerd. Gaat om verkeerd geleverd lampje van 3,95. Even nieuwe opsturen is er niet bij. Retoursturen dus (verzendkosten voor de klant uiteraard). Juist, ik geef op en koop bij de Action wel zo'n lampje voor 1,95 EUR.
 Geverifieerde beoordeling|