into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.696 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.306 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

17 nov 2023
Zondag lampen besteld. Levering zou plaats vinden op dinsdag. Dit is niet gehaald, dit werd woensdag. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Maar waar ik absoluut niet van houd, is wanneer je duidelijk niet aanvinkt dat je spam-mail wilt krijgen, je deze mail alsnog krijgt. In de eerste week al 5-6 mails. Hiervan al 2 voor dat ze überhaupt mijn pakket hadden verstuurd.
17 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij de levering, onze excuses voor het ongemak. Ook erg bedankt voor je begrip hierin. Daarnaast begrijpen we zeker dat het enorm vervelend is dat je zoveel mails ontvangt, terwijl je had aangegeven dit niet te willen. Dit ging inderdaad in het systeem niet goed. We hebben dit daarom doorgezet naar de juiste afdeling, zodat dit voor je in orde wordt gemaakt en je geen reclamemails meer van ons ontvangt. Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag gewenst!

Kan zorgvuldiger verpakt worden

Zoals gewoonlijk was ook nu het door mij bestelde snel in huis. Echter, men was dit keer niet zorgvuldig geweest met hetgeen in toegestuurd kreeg. Leek alsof de lamp al een keer uit de verpakking was geweest en een afdichtdopje zat ook in stukken in de verpakking. Nu is dat bij deze lamp niet zo'n probleem en kan ik het zelf oplossen, maar dit had wel beter gekund.
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn dat de bestelling snel bij je is geleverd, maar het is natuurlijk wel erg belangrijk dat dit ook netjes bij je aankomt. Onze excuses dat dit niet het geval is geweest. Daarom hebben we zojuist geprobeerd contact met je op te nemen hierover. Helaas kregen we je niet te pakken, dus we zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
9 mei 2023

Het monteren en aanbrengen van de LED TL armaturen.

De ganse armatuur, buiten de klipsen die voortdurend loskwamen, waren van prima kwaliteit. Het onderscheid tussen de lijndraad en de nuldraad op de LED TL lamp was absoluut niet duidelijk tegenover dat onderscheid op de lichtarmatuur. Het vastzetten van de lichtarmatuur is niet duidelijk in de handleiding en lukt zelfs niet voor de lamp van 60 cm.
10 mei 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat het een en ander niet duidelijk was voor het installeren en monteren van de TL buizen en armaturen. Onze excuses voor het ongemak. Je geeft ook aan dat het vastzetten van de 60 cm armatuur zelfs helemaal niet lukt! Daarom hebben we direct even contact met je opgenomen, zodat we dit spoedig voor je kunnen oplossen! Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag gewenst!
24 jul 2023

Prima product, afhandeling bestelling mag beter

De beschrijving en de kwaliteit van de gekochte producten zijn naar verwachting. Er is nog ruimte voor verbetering betreft het afhandelen van de bestelling; Geen mail ontvangen dat de bestelling verzonden was, (geen Track&Trace) en de bestelling werd door DPD 's middags aangeboden, terwijl de optie om 's avonds te leveren gekozen was.
25 jul 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad betreft jouw ervaring. Hier hebben we besproken wat er mis is gegaan, onze excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat we je hiermee toch netjes verder hebben kunnen helpen en hopen dan ook dat dit bij de volgende bestelling helemaal goed zal gaan. Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 🌞

Er was eens een actie van 10 procent korting…

Er was een actie van 10 procent korting bij 100 euro. Echter bleek het niet op de producten te zitten wat ik bestelde. Dus je koopt extra om aan de 100 euro te komen om later van de klantenservice te horen dat het niet op uw producten van toepassing is. Helaas nergens kunnen vinden op de site welke producten het wel op werkt
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat jammer om te horen dat de producten die jij hebt besteld niet in de kortingsactie zaten. Via de banner bovenaan de website, kom je bij de producten die meedoen aan de actie. Daarnaast staat er bij elk product dat meedoet aan de actie een spaarlamp met een varkentje met DEAL. Daarmee duiden we de actieproducten op de website aan. Hopelijk zijn de producten die je hebt besteld wel helemaal naar wens. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
20 jul 2023

Ongelooflijke snelle levering .

Ongelooflijke snelle levering voor een schappelijke prijs. MAAR: de levering gebeurt door DPD. In het verleden zoveel problemen mee gehad, dat als ik, voor ik een bestelling plaats, kan zien dat DPD levert, ik Niet bestel. Ditmaal is het goed gekomen, maar toch lag het pakje blootgesteld aan weersinvloeden en grijpgrage handen.
21 jul 2023
Hi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je slechte ervaringen hebt met deze vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je pakketje buiten wordt neergelegd op een plek waar er toch schade kan ontstaan. Om deze reden hebben we je zojuist even gebeld. Helaas kregen we je niet te pakken, daarom hebben we je even een mail gestuurd om je ervaring toch op een positieve manier af te kunnen sluiten. We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag gewenst!
7 mei 2023
Valse voorraadartikels. Voor de tweede keer een bestelling geplaatst van een lamp die op voorraad is op website. Nadat de bestelling is betaald, ontving ik bevestiging maar kort daarna bericht dat er een lange leveringstijd is. Als je daarna naar artikel gaat is het eerst voorradig en daarna niet meer.
6 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je dit probleem nu voor de tweede keer bij ons hebt gehad. We zien inderdaad terug dat er bij deze lampjes een voorraadfout heeft plaatsgevonden. Daarom hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen, maar we kregen je helaas niet te pakken. Daarom hebben we via de mail even contact gezocht en hebben het via deze weg gelukkig wel nog weten op te lossen! We zien je reactie daarom graag tegemoet, prettige dag gewenst!
28 jul 2023
Goede en vlugge levering maar de rgb lampen geven zo weinig licht op kleur en sta op 100 ℅ lichtsterkte. Het warme en cole licht is wel ok. Normaal zouden de lampen op rgb stand even veel sterkte moeten geven . Wel spijt dat ik er direct veel heb besteld. Heb beter er maar één besteld op te testen .
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat de lichtsterkte van de RGB kleuren niet zo sterk is als de witte kleuren die zijn in te stellen. Onze excuses voor het ongemak! Wel erg fijn om te horen dat de levering goed en snel is gegaan en je de lampen snel kon gaan gebruiken. Hopelijk beleef je hier alsnog veel plezier aan! Mocht je nog verdere vragen hebben horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
HS
H J S.
Koekange
9 jun 2023
Voor 23.59u besteld de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag wordt gemeld op de website. Vrijdag besteld rond 22.00u dinsdag erna pas geleverd is de realiteit. Waarom dan beloven dat het zelfs zaterdag geleverd wordt. Geleverde artikelen zijn verder prima en dat is het belangrijkste.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de producten niet de eerstvolgende dag geleverd werden. Normaliter leveren wij inderdaad ook op zaterdag en het tijdstip waarop je hebt besteld, zou dan ook geen probleem moeten zijn. We zien dan ook dat deze vrijdag op zaterdagnacht ook is opgehaald door de vervoerder, zodat deze zaterdag bij je kon worden aangeboden. Onze excuses dat dit niet is gebeurd! 😥 We zullen nog even contact met je opnemen, zodat we er hopelijk samen voor kunnen zorgen dat we jouw ervaring op een positieve manier af kunnen sluiten. Voor nu een prettige dag gewenst! 🌞
13 mei 2023

Mijn adres was niet volledig ingevuld, 78 in plaats van 78F dus niet afgeleverd en moeten ophalen

Mijn adres was niet volledig ingevuld (78 stond erop en het was 78F, de F vergeten met grote gevolgen) op het pakket dus heeft de besteller het niet gevonden en moest ik het in een parcelshop gaan afhalen.
15 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat het adres niet volledig was overgenomen op het adreslabel, waardoor jouw pakket niet werd aangeboden op het doorgegeven adres. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zullen hierover even contact met je opnemen. Dit is namelijk zeker niet de normale gang van zaken en hebben deze fout inmiddels ook gecorrigeerd. Hopelijk kunnen we jouw ervaring nog op een positieve noot afsluiten. Voor nu wensen wij je een prettige dag toe!
11 nov 2023
1e keer kocht ik spotjes voor 14,95 p stuk Daarna kocht ik dezelfde spotjes met black friday korting en ik betaal nog steeds 14,95 p stuk dus misschien eens jullie aanbiedingen na kijken 👀
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de spotjes niet omlaag zijn gegaan met de huidige Black Friday actie. We zien dat de inbouwspots die je hebt besteld ook tijdens de eerste bestelling al waren afgeprijsd. Daardoor heb je destijds al gebruik kunnen maken van deze prachtige korting! Mocht je hierover nog verdere vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag gewenst!
1 jun 2023
reactie op mails of berichten naar klantendienst duren wat lang (5 dagen) Verzending is niet dag erna, eerder 2-3 dagen voor de rest de laatste bestelling correct en goed ontvangen.
5 jun 2023
Beste Bert, Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat de reactietijd iets langer was als dat wij zelf graag hadden gezien. Helaas was het de afgelopen tijd aanzienlijk drukker wat ervoor zorgde dat we iets later reageerde. Ik zie dat alles toen gelukkig wel nog goed is gekomen, dus dat is dan wel weer positief. De laatste bestelling is dan ook gewoon snel geleverd, dit is dan ook zeker wat je normaal van ons kunt verwachten. De reactietijd wordt momenteel hard aan gewerkt dus hopelijk zien we je in de toekomst wel als klant terug! 🥳
snelle levering en kwalitatief product. Alleen de bestelde led strip is alles behalve warm wit. De led straalt koud fel licht uit en is zeker niet warm zoals de verpakking aangeeft.
18 jul 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent, wel erg jammer dat de kleur van de LED strip erg anders uitvalt dan je had verwacht. Onze excuses daarvoor. Gezien de strip een behoorlijke lichtopbrengst heeft en 3000K, wat inderdaad warm wit is, maar niet zo warm als de gemiddelde sfeerverlichting, kan dit inderdaad wat fel uitvallen. Hopelijk is de strip nog steeds goed geschikt voor het doeleinde waar je deze voor wil gebruiken. We wensen je hier veel plezier mee. Fijne dag gewenst! 🤩
10 sep 2023

Supersnelle verzending, maar kabel te dik

Supersnelle verzending heel erg top, maar de kabel die geleverd wordt in het pakket is te dik voor in de koppelstukken. Met veel kracht en gepeuter is het uiteindelijk wel gelukt.
11 sep 2023
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat ontzettend fijn dat de verzending zo snel was, zodat je snel aan de slag kon met de bestelde producten. Het klopt inderdaad dat de kabel nét past in de grote openingen van de kabelverbinders. Daarmee ben je wel verzekerd van een goede waterdichte afsluiting! 💦 Fijn dat dit alsnog gelukt is, we wensen je dan ook veel plezier met deze producten toe. Prettige dag gewenst! Wanneer er nog vragen zijn, horen we het graag! Fijne dag gewenst!
14 jun 2023

Reeds geopende verpakking

Één van de twee producten had een beschadigde verpakking en was duidelijk al eens uitgepakt. Alhoewel het product verder naar behoren werkte toch liever nieuw of anders korting.
15 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat één van de twee producten een beschadigde verpakking had, waardoor goed te zien was dat het product al eens was geretourneerd. Dit kan inderdaad kloppen, retourneren is binnen 30 dagen mogelijk. Omdat het enorm zonde en milieuvervuilend is om de producten weg te gooien, controleren we het retour altijd op eventuele gebreken. Het is dan uiteraard niet de bedoeling dat de verpakking zo beschadigd is. Om die reden hebben we ook even contact met je opgenomen, zodat we hopelijk jouw ervaring op een positieve manier af kunnen sluiten 😁. We zien graag je reactie tegemoet, fijne dag gewenst! 🌞
Zoeken is niet optimaal, wel goede service en verzending. Bij het zoeken zou ik graag een lijst krijgen met filters en niet een pull down menu die tijdelijk er staat.
2 aug 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de zoekfunctie op de website. Onze excuses voor het ongemak. De meest efficiënte weg om te zoeken op de website is via ''bekijk assortiment'' en vanuit daar de beste productgroep aan te klikken. Vanuit die groep kun je gaan filteren en komen de beste producten voor jou naar voren! We zullen jouw feedback echter zeker meenemen voor een verbetering op de website, heel erg bedankt hiervoor! Daarnaast vinden we het heel fijn om te horen dat de service en de verzending wel helemaal naar wens is geweest. We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Fijne dag gewenst!
14 jun 2023
Retourpakket met weinig waarde niet verzekerd laten retourneren, mar als normaal pakket. Dit staat in uw retour richtlijn. Verzekerd versturen kost 2,5x meer.
15 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. We vermelden inderdaad in onze retourinstructies het advies de zending als verzekerd of aangetekend te versturen. Mocht er dan onverhoopt iets mis gaan, kun je namelijk altijd aanspraak maken op de vervoerder. Bij een standaard pakket is dit in veel gevallen niet mogelijk. Natuurlijk ben je nog altijd vrij om te kiezen voor het type zending en hoeveel je hieraan uit wil geven. We kunnen ons dan ook goed voorstellen dat je deze keuze maakt. We hebben jouw retour dan ook in goede orde ontvangen en hebben de creditering in orde gemaakt. Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
27 mei 2023
Snelheid van reageren op vragen is erg matig. Duidelijkheid informatie bij producten over aan te schaffen onderdelen is gebrekkig. Verzenden is snel
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Op het moment is onze reactietijd inderdaad niet wat we graag zien. Door grote drukte kunnen we helaas niet zo snel reageren als normaliter. Onze excuses voor het ongemak 😥. Daarnaast willen we je enorm bedanken voor de feedback die je ons hebt gegeven via de mail over zaken waar je tegenaan liep op de website. Dit zullen we zeker meenemen om dit in de toekomst duidelijker te kunnen op de website. Dankzij deze feedback kunnen wij ervoor zorgen dat onze klantenservice blijft verbeteren, dankjewel! 🙏 Hopelijk heb je de producten inmiddels allemaal mogen ontvangen en werken deze naar tevredenheid. Mochten er toch nog vragen zijn, mag je altijd contact met ons opnemen. Je zou dit ook via Whatsapp kunnen proberen, daar reageren we over het algemeen een stuk sneller dan per mail! Voor nu wensen wij je een fijne dag toe 🌞
3 aug 2023

Levering

Hallo, Geen opmerkingen over het materiaal , dat is top, alleen de levering via DPD verloopt niet altijd vlot. Wij prefereren hier liever Post NL.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben even besproken waar het probleem lag en gelukkig hebben we er zo voor kunnen zorgen dat jouw ervaring toch op een positieve noot wordt afgesloten! 😁 Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het graag. Voor nu een fijne dag toegewenst! 🌞
Product ok. Snelheid van INTOLED ik maar ze gebruiken de verkeerde koerier DPD. Vandaag gekocht morgen geleverd gaat niet op. Duurt 3 dagen!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Zojuist hebben we elkaar even gesproken naar aanleiding van de ervaring met de vervoerder. Onze excuses voor de vertraging! We zijn samen tot een goede tegemoetkoming hiervoor gekomen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. Die mail is naar je verzonden, zodat je hopelijk bij een volgende bestelling ervaart dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een hele fijne dag gewenst!