into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.695 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.242 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

3 aug 2023

Levering

Hallo, Geen opmerkingen over het materiaal , dat is top, alleen de levering via DPD verloopt niet altijd vlot. Wij prefereren hier liever Post NL.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben even besproken waar het probleem lag en gelukkig hebben we er zo voor kunnen zorgen dat jouw ervaring toch op een positieve noot wordt afgesloten! 😁 Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het graag. Voor nu een fijne dag toegewenst! 🌞
Product ok. Snelheid van INTOLED ik maar ze gebruiken de verkeerde koerier DPD. Vandaag gekocht morgen geleverd gaat niet op. Duurt 3 dagen!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten. Zojuist hebben we elkaar even gesproken naar aanleiding van de ervaring met de vervoerder. Onze excuses voor de vertraging! We zijn samen tot een goede tegemoetkoming hiervoor gekomen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. Die mail is naar je verzonden, zodat je hopelijk bij een volgende bestelling ervaart dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
6 mei 2023

Beschikbaar vanaf week 10/ bestelling vervangen loopt traag

Beschikbaar vanaf week 10, is niet 10°week van 't jaar- is verwarrend. Ik vraag om de bestelling te vervangen , maar dit gaat traag..
8 mei 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. De informatie op de website was tijdens het bestellen inderdaad incorrect. Wanneer er ''week ...'' staat, bedoelen we daar wel het weeknummer bij, maar dit stond verkeerd aangegeven. Excuses voor het ongemak en de verwarring! Hartelijk bedankt dat je ons hierover hebt geïnformeerd! We hebben inmiddels een nieuwe order voor je verzorgd, helaas zijn wij in de weekenden niet aanwezig en hebben we je toen hier niet mee verder kunnen helpen. Hopelijk is het met het laatste contact helemaal duidelijk en ook afgerond, zodat je niet langer meer hoeft te wachten! Ontzettend bedankt voor je geduld. Fijne dag gewenst!
31 mei 2023

Betaallink factuur

Jullie sturen mij een betaallink terwijl de producten al betaald en bezorgd zijn. Dat vind ik erg slordig en niet nodig.
1 jun 2023
Hey goedemiddag!  Dat zou ook absoluut niet de bedoeling moeten zijn, we hebben het even in ons systeem erbij gezocht en zien ook gelijk wat hier de oorzaak voor is. Op het moment van bestellen is er een dubbele bestelling geplaatst waardoor er een inderdaad besteld en betaald is geworden en er nog een bestelling open heeft gestaan waardoor deze betaallink dus uitgestuurd is geworden.  We hebben de openstaande bestelling dan ook geannuleerd en je zou hier ook geen berichten meer van moeten ontvangen!  Onze excuses voor de eventuele verwarring hierdoor.
Product is prima, maar werd bezorgd door DPD; de meest slechte bezorgdienst. Pakje heeft er bijna een week overgedaan.
18 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de bezorging niet goed is verlopen. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voor je jouw bestelling hebt mogen ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling en om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen. We hopen op deze manier jouw ervaring toch op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een prettige dag gewenst!
17 mei 2023
Pakjesbezorger niet ok, leverings uren kloppen niet , en laten geen bericht achter als je niet thuis bent.
19 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de leveringsinformatie niet klopte en dat de vervoerder geen bericht heeft achtergelaten na het doen van een leveringspoging. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zien terug dat de vervoerder jouw pakket naar een parcelshop heeft gebracht, zodat je deze daar kunt afhalen. Hopelijk gaat dit helemaal lukken en ben je snel voorzien van je bestelling. Hopelijk zijn de tuinfakkels dan ook helemaal naar wens! Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag. Prettige dag gewenst!
Product niet goed omschreven. Inbouw diepte 6cm is niet realistisch. Omdat de spot dan niet draaibaar is.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wanneer je de spot kantelt, zou de inbouwdiepte 6 cm nog steeds moeten kloppen, omdat deze niet hoger wordt bij het kantelen van de spot. Indien je precies 6 cm inbouwdiepte hebt, gaat dit natuurlijk niet erg gemakkelijk, omdat daarmee de kabels wellicht niet goed weg kunnen. Hopelijk kun je de spots nog goed gebruiken, anders helpen we je hier graag mee verder. Fijne dag gewenst!
17 okt 2023
Het lampje bleef maar knipperen en werd niet verbonden met mijn wifi. Ik heb het geretourneerd.
17 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review, wat vervelend om te horen dat het lampje niet wilde koppelen en bleef knipperen. Onze excuses voor het ongemak! Naar aanleiding van je review en retourmelding hebben we even contact met je opgenomen, wellicht dat we je hiermee nog verder kunnen helpen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
27 jun 2023
lampen besteld goed geleverd horen sleuteltjes bij om aan en uit te zetten zaten er niet bij
5 jul 2023
Hi, Bedankt voor de feedback en onze excuses dat de sleuteltjes niet erbij zaten. Ik zie dat er contact is geweest me onze klantenservice en dat jullie het uiteindelijk gelukkig wel nog aan de praat hebt gekregen! We willen dan ook nog veel plezier wensen met de bestelde producten.😁💡
1 jun 2023
we hebben nog steeds geen levering gehad van onze bestelling. nu 8 dagen geleden
5 jun 2023
Goedemiddag Marc, Bedankt voor de review! Dat is vervelend om te lezen en natuurlijk ook abosluut niet de bedoeling, we zien dat DPD twee keer heeft geprobeerd te leveren maar dat dit beide keren helaas niet succesvol was.😓 Het pakket is gelukkig uiteindelijk wel nog geleverd geworden, we zullen ook zeker nog even contact met je opnemen om te kijken of alles ook naar wens is. Hopelijk bevallen de bestelde producten wel gewoon goed en zijn jullie hier tevreden mee!
5 sep 2023
Na een week nog niets ontvangen du kan ik ook nog geen oordeel geven
5 sep 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We hebben daarom even contact geprobeerd met je op te nemen, maar kregen je helaas niet te pakken. Daarom zullen we het op een later moment nog eens proberen en je via de mail te informeren. Voor nu een hele fijne dag gewenst! 🌞
4 aug 2023
De batten verlichting van 1,5m gaan slechts 1000u mee ipv >30.000u !
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. Wat vervelend om te horen dat er meerdere defecten waren waardoor de brandduur helaas niet waargemaakt kon worden. Op deze producten heb je nog garantie en hier helpen we je dan ook graag bij verder. Fijn dat je ons wat beeldmateriaal wil sturen van de situatie zodat we gemakkelijk op afstand even mee kunnen kijken. Vanuit daar zullen we het verder oppakken en zorgen voor een nette afhandeling! Voor nu een fijne dag gewenst!
Contact gezocht. Maar na 5 dagen nog geen bericht. Snelle levering👍
11 mei 2023
Goederen waren niet voorraad en stond verkeerd op de site
12 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de producten die je had besteld helaas niet op voorraad waren en dat de levertijd die hierbij stond helaas onjuist was. Onze excuses voor het ongemak 😰. Gelukkig hebben we je hier vervolgens wel de juiste informatie over kunnen geven. Mocht je hier nog vragen over hebben, horen we dat graag. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
13 jun 2023
Niet alle lampen werken. Nog geen antwoord van intoled
14 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat niet alle lampen werken. Onze excuses voor het ongemak! We hebben direct jouw mail er even bijgepakt, helaas hebben we door grote drukte nog niet kunnen antwoorden hierop, excuses! Dit hebben we wel direct gecorrigeerd en geantwoord op je bericht, we zullen het contact dan ook voortzetten, zodat we je spoedig kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. Zo ben je snel weer voorzien van werkende verlichting! 💡 Als je verder nog vragen hebt, horen we het graag. Prettige dag gewenst!
25 nov 2023
Er zaten geen lampen bij de zending :(
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. We hebben zojuist even contact met je opgenomen en de situatie met je besproken. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We hebben het probleem ook direct voor je verholpen en je de lampjes nagestuurd, we houden het even voor je in de gaten en horen graag van je wanneer deze zijn aangekomen. Voor nu een fijne dag gewenst!
21 okt 2023
Kwaliteit gekochte lampen was matig
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden over de kwaliteit van de verlichting. Zojuist hebben we je even geprobeerd te bellen hierover, maar helaas kregen we je niet aan de lijn. We hebben het daarom even via de mail geprobeerd, zodat we dit voor je op kunnen lossen. We houden contact, fijne dag gewenst!
13 okt 2023
Levering liet lang op zich wachten
13 okt 2023
Goedemiddag Conny, Bedankt voor de feedback, we zijn even gaan kijken wat hier de oorzaak voor is geweest en het bleek uiteindelijk om een foutje te gaan in het systeem van ons magazijn. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat het vervelend is als de levering later komt als verwacht. We zien dat er in de tussentijd ook gelukkig nog contact is geweest en dat de producten ondertussen gewoon zijn aangekomen, hopelijk is alles naar wens!
6 aug 2023
lichten branden maar + /- 2 uur
23 aug 2023
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verlichting niet lang brandt. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we even contact met elkaar gehad en de oplossing voor het probleem gevonden. Na een tijdje hebben we weer even contact gehad om te horen of alles werkt. Heel fijn om te horen dat alles nu helemaal goed werkt. We wensen je dan ook veel plezier met de solarverlichting toe. Fijne dag gewenst! 🌞
19 mei 2023

Ik was vroeger tevreden met ‘goed’….

Was 3 sterren niet genoeg?
23 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. We hadden even contact met je opgenomen, omdat er bij 3 sterren nog veel ruimte is voor verbetering. We staan dan ook open voor feedback en wilden graag met je bespreken waar je deze verbetering nog mogelijk zag. We willen er dan ook altijd voor zorgen dat onze klanten tevreden zijn. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan kijken we graag naar manieren om het positief af te kunnen sluiten. Goed om te horen dat je alsnog tevreden bent. We wensen je dan ook veel plezier met je bestelling toe. Mochten er nog vragen zijn, horen we dat graag! Prettige dag gewenst 🌞