into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

De spullen waren netjes verpakt en compleet bij me thuisbezorgd. Niets op aan te merken. De kwaliteit van de producten viel me wel een beetje tegen. Maar zijn verder goed. Over service kan ik nog geen uitspraken doen, omdat ik tot op heden nog geen service behoeft heb.
Levering 1 dag later dan verwacht maar dat lag niet aan Into-les
Goede verlichting, mooi helder licht.
Slechte gebruiksaanwijzing waardoor product kapot is gegaan tijdens montage
Compleet geleverd en functioneel
de bestelling en levering waren top
Geen
Snelle levering, producten zijn zoals verwacht op basis van de informatie op de website. Service is goed, je wordt op de hoogte gebracht wanneer de producten worden geleverd en bij vragen krijg je snel een reactie. Alles bij elkaar zeg ik een 8 waard.
goed geholpen en het product was er de volgende dag. product was goed verpakt. ik geef into-led een dikke 8.
Binnen 1 dag spullen huis. De lampen moeten nog geïnstalleerd en aangesloten worden, dus over de kwaliteit kan ik nog geen oordeel geven
De LED tl buizen geven veel minder licht dan verwacht zou mogen worden, dat maakt de prijs/kwaliteit verhouding onvoldoende
Goede snelle service
Ik ben tevreden met Inled maar niet met Post NL. Zij hebben drie keer de bezorging uitgesteld, dat vind ik niet fijn.
Snelle levering. Werkt goed.
alles goed alleen de verstuur kosten zijn veel te hoog zeker omdat het van weert naar nederweert moest maak er dan een afhaal optie bij.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, wij zijn blij dat de producten je bevallen. En ja voor wat betreft een afhaaloptie: dat zouden we graag doen maar helaas heeft ook bij ons het Coronavirus roet in het eten gegooid en is ons Warehouse hermetisch afgesloten en mogen alleen medewerkers naar binnen. Wie weet wat de toekomst nog brengt.
Led tuinlamp voldoet aan alle verwachtingen, prijs/kwaliteit is zeer goed.
snel en ok!!
duidelijk en vriendelijk
Product is prima Led paneel geeft goed licht. Jammer dat de bestelling in twee keer geleverd is.
..gewoon goed :) ..