into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

27 mei 2023
Goed geregeld
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Heel erg bedankt voor jouw review. Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen en dat je tevreden bent over je ervaring met ons! 😁 We wensen je dan ook veel plezier met jouw bestelling toe. Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team staat voor je klaar! Fijne dag gewenst 🌞
2 mei 2023
perfect spul
1 okt 2023
Is prima zo
2 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, super om te horen dat alles prima is! We wensen je veel plezier met je producten. 😁 Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag! 🌞
KP
Karel P.
Rijswijk
6 jul 2023
Gewoon goed
11 jul 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat alles over het algemeen naar tevredenheid was. We zullen nog even telefonisch contact met je opnemen om te zien of er wellicht nog puntjes zijn, waarmee wij aan de slag kunnen en jouw ervaring hopelijk helemaal perfect kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je veel plezier met je bestelling toe. Fijne dag gewenst! 🌞
16 mei 2023
Weet niet.
13 okt 2023
Was goed.
16 okt 2023
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor het plaatsen van een review! 🤩 Wat fijn om te horen dat alles goed is verlopen! We wensen je veel plezier met je bestelling toe. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag! 🌞
17 apr 2023
Top.
19 apr 2023
Hi goedemorgen! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je ervaring met ons, we wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
14 jun 2023
goed