into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Het product - LED batten - voldeed aan de beschrijving op hun site. Het afgegeven ligt was echt natuurlijk wit licht. Bij een opmerking werd per ommegaande gereageerd en dat verdient een pluim. De bestelde artikelen waren zeer deugdelijk verpakt in een daarvoor geschikte doos.
Na 4 weken nog geen besteld product ontvangen. Een keer op vraag gereageerd daarna niets meer vernoemen!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Na overleg hebben wij het netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het gemaakte ongemak.
Snel geleverd, netjes verpakt.
bestelling niet ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Doordat wij nog geen betaling hebben mogen ontvangen, hebben wij je bestelling nog niet verzonden. Wij hebben je een nieuwe betaallink gestuurd zodat wij je bestelling zsm kunnen verzenden.
Ik bestel vaker artikelen, ben altijd tevreden met jullie service in alle opzichten.
Zeer duur om iets terug te sturen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Wij hebben geen retourlabel, mits het een defect betreft, dit vermelden wij ook op onze website.
Prima led-lampen, aardig design, krachtig voor geen geld. Wel zo vlak dat je zelf voor armatuur eronder moet zorgen om de aansluitingen weg te bergen.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Mogen wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan vernemen wij dit graag.
Oke
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je review!
1) Week wachten op levering dus 1 op 5 sterren 2) Opbouwframe niet hoog genoeg om led driver onder het paneel te steken dus 1 op 5 sterren 3) volgens verkoper had ik maar beter moeten kijken bij bestelling. Is het dan zo moeilijk om aan te geven dat het frame niet past bij het meebestelde led paneel? 4) Kosten retourzending zijn voor de verkoper Volgende bestelling op een ander.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Helaas door de drukte en voorraad hebben wij niet direct kunnen uitleveren. Hiervoor hebben wij een alternatief aangeboden. Wij hebben bij de gerelateerde producten, de producten vermeld die bij ieder artikel passen. Onze excuses als dit niet duidelijk genoeg voor je is geweest.
Eerst wat vragen gesteld die kundig en snel werden beantwoord. Levering was wat trager als je zou kunnen verwachten maar kan ook de tijd van het jaar zijn.
Wacht al weken op mijn bestelling en de klantenservice is slecht bereikbaar
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en het voor je opgelost. Je bestelling is onderweg.
Snelle levering van prima (geprijsde) producten!
Een uitstekend bedrijf, goede service goede prijzen en men komt zijn afspraken na.
Goed product, snelle levering en goeie prijs
Zeer slechte klantenservice, eenmaal betaald en geleverd.... geen contact meer te krijgen. Erg frustrerend en zonde. Ik zou sterk afraden hier te bestellen.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Door de extreme drukte door black friday en de feestdagen hebben wij nog niet eerder je verzoek kunnen verwerken. Wij doen ons uiterste best om hier zo snel als mogelijk op terug te komen.
Duidelijke website
2 weken geleden een paar buizen en bakken besteld. Na 1 week nagevraagd waar het bleef, antwoord was dat die nog in het systeem van de transporteur gezet moest worden. Weer week later nog niks gehoord of ontvangen. Dat is niet volgende dag geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Er is iets is mis gegaan in ons distributie centrum waardoor de bestelling niet optijd geleverd is kunnen worden. Onze excuses hiervoor. Zoals afgesproken hebben wij een nieuwe zending gestuurd.
Oké
Overzichtelijke webshop;goede prijs/ kwaliteit .
Makkelijk te bestellen, snel geleverd, goede kwaliteit.