into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

levering zou volgens de site de volgende dag zijn door de drukte van black friday ging ik er al van uit dat dit niet ging lukken maar had van het bedrijf toch wel iets meer info over wanneer de spullen dan wel werden geleverd heeft nu bijna een week geduurd het product was prima wel had ik verwacht dat er spijkertjes bij de bevestiging materialen zat maar je moet niet denken maar weten
Maken reclame met "voor 11 uur besteld, zelfde dag geleverd". Betaal je ook €9 voor. Maar versturen pas dag erna, beetje jammer
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Helaas door de drukte kunnen wij de bestellingen die net even na 11.00u geplaatst worden niet meer meegeven aan de vervoerder waardoor het soms kan zijn dat het iets langer duurt dan dat je gewend bent totdat je producten worden geleverd.
Eerste bestelling is nel geleverd en de kwaliteit van de LED spots is uitstekend, voor zover ik het nu kan beoordelen. Het misgelopen "Black Friday" voordeel is snel afgehandeld dmv een tegoed-code voor een volgende bestelling.
Uitstekend. Zo hoort het
Toffe prijzen voor heel goede kwaliteit.
Super snel bestelling bevestigd, op tijd binnen
Snel geleverd en goede service
Alles goed geleverd. De lampen zien er prima uit. Heb ze natuurlijk niet allemaal kunnen testen maar ze zullen wel oké zijn denk ik. De levering was wel een week onderweg (de post heeft het te druk met al die pakjes).Alles was zeer goed verpakt.
Prima levering, maar problemen met product telefonisch niet te bereiken en op mail word niet gereageerd .
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Door de drukte van Black Friday en de feestdagen zijn wij momenteel iets moeilijker te bereiken dan dat je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Onlangs hebben wij contact gehad en het defect voor je verholpen. Wij wensen je dan ook veel plezier met je verlichting.
besteld 28/11 vandaag nog altijd niets gehoord of gekregen ??
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Luc, bedankt voor je review. Wij hebben je per email op de hoogte gesteld dat je bestelling niet geheel op voorraad is en binnen 2 weken weer op voorraad komt. Zodra wij de breedstraler binnen hebben, verzenden wij je bestelling direct.
vandaag voor 23.59 besteld , morgen geleverd ? Vrijdag besteld, week erna donderdag ontvangen ! I
Een gemakkelijke website, niet duur en goede producten!
Netjes ingepakt en super mooie lampen!!!
Top bedrijf
Ondanks de moeilijke levering toch goede service om mij verder te helpen met het probleem. Product was van uitstekende kwaliteit
Ik vind alles top . Bestelling, levering en product.
Prima !
oke
Ziet er netjes uit
Keurig geleverd, goede kwaliteit en niet duur.