into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Perfect, ga zo door.
Alles netjes geregeld levering iets langer geduurd maar dat lag aan de transporteur (Covid-19)
Top
Ik heb nog steeds niets ontvangen 4 dec besteld
Ik heb na 2 weken wachten zelf maar contact opgenomen met het bedrijf waar mijn lampen blijven. Uiteindelijk blijken ze pas over 1 maand te leveren. Theoretisch dus een mogelijke levering van 2 maanden te laat. Kreeg een verhaal dat het een backorder was en dat ze net contact met me op zouden nemen.....blablablabla. Nu maar hopen dat ik ze in januari snel geleverd krijg
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Onze producten zijn door de zéér aantrekkelijke prijs van de black friday actie heel snel uitverkocht geraakt waardoor wij niet alles direct kunnen uitleveren. Zodra wij deze in januari binnen krijgen verzenden wij je bestelling direct.
Uitstekend product en levertijd.
Top
Geachte Wij hebben van u negen maanden geleden 4 Garden Spike Light besteld. Een van de spots geeft na negen maanden kortsluiting. We hebben contact met u gezocht via de mail over de defecte spot. De aangedane spot opgestuurd. We mochten een andere spot bestellen via de site. Na enige over een weer gebeld komt het op neer dat we de helft van de verzendkosten moesten betalen. erg Jammer!!!
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je bericht. Bij je defect melding heb je gekozen ervoor om het geld terug te ontvangen. Het geld heb je ook van ons terug ontvangen. Hierdoor kunnen wij geen nieuwe spot toesturen en gaat het via de regulieren weg waar wij je in tegemoet zijn gekomen.
kleine beschadiging aan de kunststof rol waar ledstrip is op gewikkeld. De ledstrips wel perfect in orde en goed werkend.
Bestelling vlug geleverd en ok 10 op 10
top spullen voor een nette prys
Snelle levering.
goede service
Snelle levering, correcte service. Prijstechnisch interessant en kwalitatief product. Voor herhaling vatbaar!
super snel
Goed ontvangen en doen het goed. De lampen dienen als dekverlichting op een garnalenkotter
We hebben alles in goede staat ontvangen van een vriendelijke chauffeur
Snelle levering, prima lampen
Gewoon hele erge goede spullen.. Zien er echt netjes uit. Levensduur??? Tja dat weet ik natuurlijk niet. Dat vertel ik wel over 20.000 branduren...