into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.123 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Gewoon hele erge goede spullen.. Zien er echt netjes uit. Levensduur??? Tja dat weet ik natuurlijk niet. Dat vertel ik wel over 20.000 branduren...
Op website staat vandaag besteld morgen geleverd. Ik bestelde op 03/12/2020 en er werd vandaag op 08/12/2020.Nu gaan jullie zeggen het heeft te maken met covid maar daar geloof ik niet in.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Buitenlandse leveringen duren altijd 3 tot 5 werkdagen. Momenteel hebben de vervoerders het onwijs druk waardoor zij hun uiterste best doen om alle bestellingen zo snel als mogelijk te kunnen uitleveren. Wij gaan ervan uit dat je tevreden bent met je verlichting.
alles goed verpakt ,geen klachten
Goede snelle levering en nette service
Correct product en levering,blij jullie te leren kennen hebben
mooi materiaal voor een nette prijs !
Gewoon goed!
Ondanks de drukte, toch snel geleverd. Prima kwaliteit
De goederen zijn snel afgeleverd.
goede en snelle levering
Top!
Super services
Bestellen voor 23.59 is de volgende dag leveren. Zit inmiddels 8 dagen te wachten op mijn bestelling. Gebeld en er wordt gezegd wegens drukte kan er niemand mij te woord staan, advies is een mail te sturen naar het info mail adres. De reactie op de mail is binnen 48 uur komt er een bericht terug :( (voor nu geen aanrader deze webshop)
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Allereerst onze excuses voor onze late reactie, dit komt door de extreme drukte. Onlangs heeft mijn collega contact met je opgenomen om samen tot een oplossing te komen, dit is naar alle tevredenheid gelukt.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen zelf nog geen mail als mijn bestelling is verwerkt of wanneer deze zal verwerkt worden.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Je bestelling is niet volledig op voorraad, hierdoor hebben wij contact met je opgenomen voor een passende oplossing.
Product is zeer snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.
Perfecte en vriendelijke ondersteuning en uitleg welk product het best zou passen in onze situatie. En nog supersnelle levering ook! Top
goede snelle levering en duidelijk product voldoet aan de wensen
moest zelf bellen waar bestelling bleef. bleek dat niet alles op voorraad was, werd daarvan niet op de hoogte gebracht. als ik niet had gebeld, zou ik nu nog wachten tot dat de bestelling compleet was. dat is dus pas in januari. ik hoop dat het resterende toch wel geleverd gaat worden.
Product zoals omschreven. Duidelijke foto's en goede omschrijving, en ook qua prijs ok. 'S middags besteld, volgende dag in huis.