into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Heb nog geen levering gekregen van mijn bestelling van 13/12
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals afgesproken hebben wij een onderzoek gestart bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak.
bestelling niet ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Doordat wij nog geen betaling hebben mogen ontvangen, hebben wij je bestelling nog niet verzonden. Wij hebben je een nieuwe betaallink gestuurd zodat wij je bestelling zsm kunnen verzenden.
1) Week wachten op levering dus 1 op 5 sterren 2) Opbouwframe niet hoog genoeg om led driver onder het paneel te steken dus 1 op 5 sterren 3) volgens verkoper had ik maar beter moeten kijken bij bestelling. Is het dan zo moeilijk om aan te geven dat het frame niet past bij het meebestelde led paneel? 4) Kosten retourzending zijn voor de verkoper Volgende bestelling op een ander.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Helaas door de drukte en voorraad hebben wij niet direct kunnen uitleveren. Hiervoor hebben wij een alternatief aangeboden. Wij hebben bij de gerelateerde producten, de producten vermeld die bij ieder artikel passen. Onze excuses als dit niet duidelijk genoeg voor je is geweest.
Wacht al weken op mijn bestelling en de klantenservice is slecht bereikbaar
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Inmiddels hebben wij contact met je gehad en het voor je opgelost. Je bestelling is onderweg.
Zeer slechte klantenservice, eenmaal betaald en geleverd.... geen contact meer te krijgen. Erg frustrerend en zonde. Ik zou sterk afraden hier te bestellen.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Door de extreme drukte door black friday en de feestdagen hebben wij nog niet eerder je verzoek kunnen verwerken. Wij doen ons uiterste best om hier zo snel als mogelijk op terug te komen.
besteld 28/11 vandaag nog altijd niets gehoord of gekregen ??
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Luc, bedankt voor je review. Wij hebben je per email op de hoogte gesteld dat je bestelling niet geheel op voorraad is en binnen 2 weken weer op voorraad komt. Zodra wij de breedstraler binnen hebben, verzenden wij je bestelling direct.
Ik heb na 2 weken wachten zelf maar contact opgenomen met het bedrijf waar mijn lampen blijven. Uiteindelijk blijken ze pas over 1 maand te leveren. Theoretisch dus een mogelijke levering van 2 maanden te laat. Kreeg een verhaal dat het een backorder was en dat ze net contact met me op zouden nemen.....blablablabla. Nu maar hopen dat ik ze in januari snel geleverd krijg
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Onze producten zijn door de zéér aantrekkelijke prijs van de black friday actie heel snel uitverkocht geraakt waardoor wij niet alles direct kunnen uitleveren. Zodra wij deze in januari binnen krijgen verzenden wij je bestelling direct.
Bestellen voor 23.59 is de volgende dag leveren. Zit inmiddels 8 dagen te wachten op mijn bestelling. Gebeld en er wordt gezegd wegens drukte kan er niemand mij te woord staan, advies is een mail te sturen naar het info mail adres. De reactie op de mail is binnen 48 uur komt er een bericht terug :( (voor nu geen aanrader deze webshop)
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Allereerst onze excuses voor onze late reactie, dit komt door de extreme drukte. Onlangs heeft mijn collega contact met je opgenomen om samen tot een oplossing te komen, dit is naar alle tevredenheid gelukt.
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen zelf nog geen mail als mijn bestelling is verwerkt of wanneer deze zal verwerkt worden.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Je bestelling is niet volledig op voorraad, hierdoor hebben wij contact met je opgenomen voor een passende oplossing.
Ik heb nog steeds niets ontvangen na 8 dagen
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals besproken per email hebben wij je bestelling niet volledig op voorraad door de drukte van Black Friday en de feestdagen. Binnen 2 weken krijgen wij je bestelling binnen en verzenden wij deze direct. Onze excuses voor het ongemak.
Beste, Heb tot op heden nog geen spots ontvangen. Vind dit heel spijtig want was dringend. Klant zit nu voorlopig zonder verlichting in badkamer. Omdat bij jullie site stond vandaag besteld, morgen geleverd dacht ik deze snel te hebben, maar wat een tegenvaller. Mvg. Piedfort BVBA.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Vanwege de drukte door Black Friday en de feestdagen deze maand hebben de vervoerders te maken met een vertraging in de bezorging. Dit is landelijk bekend. Volgens de track & trace code zal je bestelling vandaag geleverd geworden. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Ik wacht al een week op mijn goederen Ik kan niet zien waar mijn goederen zitten. 5 mails moeten sturen voor 1 bestelling Ik had graag nog interessante goederen willen bestellen maar stel mijn vertrouwen in jullie sterk in vraag Kon mijn btw-nr niet invoeren Teveel inspanning voor een bestelling te kunnen plaatsen Ik misloop interessante aanbiedingen Herstellen van vertrouwen?
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Eddy, bedankt voor je review. Zoals per email besproken zijn wij het met je eens en wij begrijpen dat dit erg vervelend is. Ook met de dingen wat buiten ons bereik ligt. We hebben deze case uitvoerig bekeken en we hebben kunnen ontdekken waar het probleem heeft gelegen en dit hebben wij dan ook voor je opgelost. Hopende krijg je weer meer vertrouwen in INTO-LED.
Na een week nog niets ontvangen !
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Geert, bedankt voor je review. Wij hebben contact met je opgenomen per email.
Langzame levering
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals per mail besproken is je bestelling momenteel niet op voorraad en verzenden wij deze direct als we hem binnen hebben.
Ik heb 30 11 besteld en heb het nog niet jullie schrijven toch voor 23 59 besteld dag nadien thuis we zijn nu 5 12 en heb het nog ni
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, onze excuses. Wij hebben per email contact met je opgenomen omdat je bestelde producten momenteel niet op voorraad zijn. Wij hebben je een passende oplossing geboden.
producten niet op voorraad. laten niets weten.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals bevestigd per email afgelopen week krijgen wij je bestelling volgende week weer binnen en verzenden wij deze direct.
had iets besteld omdat er voor 23.00 u besteld morgen in huis had een paar dagen gewacht toen toch maar een mailtje gestuurd wanneer ze zouden leveren nu blijkt dat de lamp niet meer voorradig was dus als ik geen mailtje had getuurd wist ik dit niet en had de lamp dringend nodig dus moest ik ergens anders een kopen omdat ze pas in januari geen leveren
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Nicky, bedankt voor je review. Door de drukte van Black Friday en de feestdagen is onze voorraad heel snel opgeraakt. Echter heb ik deze morgen jou bestelling weer binnen gekregen en verzenden wij deze direct. Mogen er nog vragen zijn dan vernemen wij dit graag.
Order besteld op basis van voorraad aanduiding op website. Na betaling, blijkt dat op order niet op voorraad is en levering langer gaat duren. Je hoort echter niets meer over voortgang. Is nu 2de keer in maand dat ik bestelling doe bij deze firma. Afhankelijk van hoe lang het nu gaat duren en afgehandeld wordt, bepaald of ik nog ooit iets bestel bij hun.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Onze excuses voor het ongemak dat wij je bestelling niet volledig op voorraad hebben. Zodra wij je bestelling binnen hebben verzenden wij deze direct.
Ik ben nog steeds op alles aan het wachten En heb geen mail gehad van je pakje heeft vertraging of het is onderweg Ik heb gisteren toevallig gestuurd naar jullie voor meer info Dus ik neem aan dat ik vandaag er reactie op ga krijgen Normaal komt het pakje na 2 dagen aan staat op jullie site maar dit klopt niet blijkbaar
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals besproken per email zijn wij samen tot een oplossing gekomen. Wij doen onze uiterste best om de goederen zo snel als mogelijk te kunnen uitleveren.
Beloven om de dag nadien te leveren. Dus bestelling geplaatst, geen enkele melding dat het niet voorradig zou zijn . Na 3 dagen nog geen nieuws om na een mail van mezelf droog te horen dat het waarschijnlijk een maand zou kunnen duren ..... .
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jim, bedankt voor je review. Door de drukte van Black Friday en de feestdagen zijn onze producten snel uitverkocht geraakt. Hierdoor hebben wij contact met je opgenomen om samen tot een oplossing te komen. Dit hebben wij naar tevredenheid gedaan.