into-led.com/nl

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 ACWeert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.46 / 5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

64 %
27 %
5 %
2 %
3 %
1.245 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Sorteren Meest recente eerst 
2 dagen geleden
spam
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Probleem bij de koerier is blijkbaar risico van de klant. Product wordt niet geleverd en afgezien van een aankondiging dat men contact gaat opnemen met BPost, geen teken van leven (ondanks 2 herinneringen). Waardeloze service.
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Nog niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
De spullen zijn nog niet binnen dus de levering is niet zo goed. De producten kan ik daardoor nog niet beoordelen. En qua service...ik krijg wel een enquête toegestuurd via de mail maar geen info over waar mijn bestelling is en of deze spullen nog komen. Groeten Ron
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 week geleden
Beste Ron, bedankt voor je bericht we hebben je per mail laten weten dat een bepaald artikel uitverkocht was. Inmiddels is dit weer op voorraad. We hebben je een mail laten toekomen dat de goederen verzonden zijn. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dit graag.
nicht zu empfehlen. Von drei Sendungen zwei mangelhaft. Für Rücksendung nach mehr als 1 Monat noch keine Rückzahlung erfolgt. Bei der anderen Lieferung fehlten Teile. Trotz sofortiger Reklamation keine Regelung. Im Gegenteil - nicht einmal eine Rückmeldung erfolgte.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 week geleden
Sehr geehrter Kunde, Viele Dank für Ihre Nachricht. Sie haben selber entschieden um die Pakete nicht an zu nehmen um dass Sie ein "Geräusch" gehört haben im Paket. Dass waren die 100 einzeln Wago Schweißklemmen. Wir haben Ihnen bereits eine neue Lieferung zukommen lassen und wünschen Ihnen viel Spaß mit Ihre neue Beleuchtung.
3 weken geleden
Ik heb spulletje besteld en betaald. Krijg ik later een berichtje dat ik weer moet betalen. Mail verstuurd met betaalbewijs geen reactie Gebeld geen reactie. Contact formulier ingevuld Geen reactie. Dus wel betaald geen spullen en niemand die ik kan bereiken Beoordeling slecht op alle fronten. Kan helaas niet anders
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
2 weken geleden
Beste Klant, bedankt voor je bericht. Wegens vakantieperiode zijn wij telefonisch niet bereikbaar geweest. Nadat de betaling bij ons is binnen gekomen is de order vrijgekomen en hebben wij deze verzonden, via de tracking hebben wij kunnen zien dat deze afgehaald is bij een PostNL punt en dat hiervoor getekend is. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij graag van je.
4 weken geleden
Ware reklamiert und zurückgesendet. Schlechte Verpackung. Schlechte Kommunikation. Rückzahlung bis heute nicht erfolgt.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik heb een bestelling geannuleerd maar werd toch opgestuurd. Eerst waren er geen 4 St aanwezig en kon me
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
beste M, ik heb iets besteld omdat er werd gezegd dat het op voorraad was en zsm geleverd zou worden. vervolgens word er gezegd dat het product niet voorradig is en zodra het product aanwezig is het naar mij verstuurd word. als ik dat geweten had dan had ik ergens anders besteld en had ik het product al binnen gehad en had ik het al kunnen monteren
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Heb nog helemaal niets ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je bericht. Daar het product uitverkocht is hebben we je een email laten toekomen of je een alternatief zou willen. Tot op heden hebben wij geen antwoord hierop ontvangen. Graag helpen we je hiermee zo spoedig mogelijk verder als je even op onze mail wilt antwoorden.
2 maanden geleden
Producten niet op voorraad: Nog niets ontvang En
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste heer Schoenaker, bedankt voor uw bericht het product was enkele dagen niet voorradig dit stond ook héél duidelijke op de productpagina vermeld. Inmiddels heeft u reeds een tracking mail ontvangen dat het pakketje vandaag tussen 15.15 - 17.45 uur volgens PostNL wordt afgeleverd. Mochten wij u nog ergens anders mee kunnen helpen dan vernemen wij dit graag.
2 maanden geleden
Doen niks met je klacht Slechte bezorging dure bezorging
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
2 maanden geleden
Beste heer Verhagen bedankt voor uw bericht. U heeft ons gisteren de eerste keer in kennis gesteld dat het pakket bij PostNL blijft hangen hierop hebben wij meteen een case gestart bij PostNL. Wij vinden het heel flauw dat u alsnog dit soort review achterlaat we doen er altijd alles aan om issues ASAP naar tevredenheid op te lossen.
3 maanden geleden
Kapotte lamp ontvangen en klant moet dan perse foto sturen van hoe deze aangesloten werd maar een kapotte lamp laten wij niet hangen. Dus geld kwijt voor iets wat niet werkt
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste klant, wij hebben zondag 13-10 van u een e-mail ontvangen waarin u aangaf: De lamp werkt niet wat nu. Hierbij hebben wij op maandag 14-10 gereageerd dat wij graag een foto ontvangen zodat wij het probleem kunnen constateren en u zo snel als mogelijk verder helpen. Helaas reageert u daar niet meer op, terwijl wij u graag helpen. Met vriendelijke groet team INTOLED
3 maanden geleden
Levering nog steeds niet ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Geachte klant, Wij hebben nadat u via mail heeft aangegeven het pakket nog niet te hebben ontvangen direct deze case aangemeld bij BPost zoals bij u reeds bekend hun onderzoeken momenteel waar het pakket is gebleven. Helaas komt dit wel eens voor, jammer dat u onze website een lage beoordeling geeft en niet BPost welke verantwoordelijk zijn voor de sortering en levering van een pakketten.
4 maanden geleden
Ruilen was niet toegestaan omdat het een zakelijke aankoop is. Zakelijke klanten zijn toch ook klanten. Totaal onzien
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
4 maanden geleden
Geachte klant, bedankt voor uw bericht. Dit is helemaal juist, voor zakelijke aankopen is het herroepingsrecht uitgesloten dit is wettelijk zo bepaald. Daar wij E-Trusted gecertificeerd zijn dienen wij ons hieraan te houden.
5 maanden geleden
De lampen werden twee dagen na bestelling geleverd. Tijdens het ophangen bleek dat 5 () van de 6 ontvangen lampen gebruikt en beschadigd waren. Zo waren er extra gaten in de lampen geboord, kabels afgebroken, afdicht rubbers, schroeven etc. ontbraken en de lampen waren scheef. Kennelijk waren deze lampen eerder verkocht, vernield, teruggestuurd en zonder enige controle weer uitgeleverd...
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Geachte klant, als eerste onze excuses dat er bij de zending iets niet goed is gegaan u heeft dit 's avonds na 21 uur via mail gemeld en direct deze review geplaatst. Jammer dat wij niet de kans hebben gekregen dit te herstellen.Wij hebben u de andere dag direct om 8 uur gebeld en u laten weten dat er een menselijke fout in het distributie werd gemaakt. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
5 maanden geleden
Vreselijk bedrijf. Producten incompleet geleverd. Bij telefonisch contact wordt verteld dat nieuw product wordt toegezonden, maar er gebeurt niets. Daarnaast hangt de klantenservice telefoon op als je kritisch bent.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Geachte klant, bedankt voor het bericht. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Het missende product hebben wij u dezelfde dag toegezonden. Wel merken wij op dat u de grondspots niet conform handleiding heeft geplaatst. U heeft de handleiding niet ter hand genomen! Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dit graag.
6 maanden geleden
Product na anderhalve maand nog niet ontvangen. W.s.W.s. ligt het probleem bij Post.nPost.nl ( die dat ontkent). Into Led communiceert miniem en vaag en laat het er gewoon bij zitten. Ik ben er helemaal klaar mee en wil absoluut geen contact meer met dit bedrijf.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Geachte klant, bedankt voor je bericht. Als eerste onze excuses dat er met de uitlevering iets niet goed gaat zoals reeds gecommuniceerd hebben wij een case uitgezet bij PostNL waarom het pakket nog niet is geleverd. Zodra wij antwoord hebben nemen wij contact met u op.
6 maanden geleden
Heb het product nog niet binnen gekregen of heb al een vragenlijst voor beoordeling. Misschien slim om daar eerst nog niet mee te komen,
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Geachte klant, bedankt voor je bericht. We hebben de termijn waarbij een automatische email wordt verzonden reeds verlengd. PostNL behoort normaal gezien de volgende werkdag de bestelde goederen te leveren. Momenteel ondervinden hun zeer veel last door vakantiewerkers en de grote drukte. Onze welgemeende excuses hiervoor.
6 maanden geleden
waardeloos, verlengkabeltje van 3euro en 10 euro verzendkosten
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Geachte klant, bedankt voor je bericht. Helaas kunnen wij de verzendkosten niet verlagen daar wij ook kosten maken naar ons distributie centrum.