into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.44/5.00

1.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Ze schrijven op hun site voor tien uur besteld morgen in huis maar nu we vijf dagen verder zijn heb ik nog niks in huis. Dus ja levering is zeer slecht en hoe het product is ik zou het nu nog niet kunnen vertellen en hoe lang dat nog duurt ik zou het niet weten.
 Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet geleverd is geworden. Bij ons is het de deur uit gegaan en er is een vertraging opgelopen bij DPD. Hier hebben wij een melding van gemaakt bij ons E-warehouse om te onderzoeken waarom het zo lang duurt, wij gaan ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen.
Levert niet conform afspraak en laat ook niets van zich horen over status. Wacht nog steeds op antwoord.
 Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Naar aanleiding van het mailcontact hebben wij aangeboden de bestelling te crediteren om je tegemoet te komen, dit is dan ook al gebeurd.
Ik heb mijn pakket helaas nog niet ontvangen, wanneer komt deze?
 Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Volgens de track & trace code is je bestelling 15.09.20 om 13.54u bezorgd geworden. Graag vernemen wij per e-mail van je als dit niet zou kloppen.
De dag dat ik de fakkels ontving was het op internet de helft af geprijst Dat Vind IK NIET Klant VRIENDELIJK
 Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Wij hebben diverse actie momenten op onze website, het kan voorkomen dat zich dat net kruist met je bestelling. Je mag contact opnemen met de klantenservice om te overleggen voor een passende oplossing.
Wanneer je ip65 besteld ontvang je ip54 en schepen je af.nee hoor dat is gewoon verkeerde omdoos maar op het product staat het ook. Bedrijf wekt geen vertrouwen. op tijd spullen besteld, moest de elektricien maar afbellen want nieuwe levering konden ze niet Op tijd doen. Dan moest ik opnieuw bestelling doen en betalen dan konden ze wel op tijd versturen maar nu niet. Wel als je nog eens betaald
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, erg jammer dat u dit zo heeft ervaren. U had inderdaad de wandlamp in IP65 variant besteld. Ook deze wandlamp is IP65 en zoals aangegeven betrof het een druk fout op zowel product als verpakking in de batch van de lamp, wij hebben u dit uitgelegd en ook voorgesteld de batch te sturen waar het juist op gedrukt staat. Mochten we u nog hiermee kunnen helpen dan horen wij het graag.
De volgende dag geleverd (donderdag besteld) werd maandag. Ik had het nodig voor het weekend en daarom kon het retour. Kan gebeuren natuurlijk, maar de retourkosten moet je dan niet in rekening brengen lijkt mij.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Als je een product retourneert omdat het een dag later komt of niet naar verwachting is dan boeken we je zonder pardon je geld direct die dag nog terug. De retourkosten komen inderdaad voor eigen rekening. Dat staat ook duidelijk op de website bij de retourenprocedure vermeld.
Bestelling van 7 april nog niet ontvangen op 6 juli, klantenservice zegt het artikel op 26 juni te versturen helaas niet gelukt annuleren kan niet, zeggen ze, geld terug al helemaal niet. slechte service en nog slechtere levertijden
 Antwoord van into-led.com/nl
In verband met het Corona-virus loopt de levering van een deel van je bestelde artikelen vertraging op. Je hebt al een deellevering ontvangen. De wandlampen zijn vertraagd en de Douane heeft aangegeven dat zij deze binnen 3 weken kunnen vrijgeven. Ook onze handen zijn gebonden. Als je ons gebeld had dan hadden we je van dit probleem op de hoogte kunnen brengen.
Als ik het ooit ontvang zal ik met veel plezier een beoordeling geven, maar na dag 7 nog steeds niets ontvangen,...voor 22 u besteld volgende dag in huis, t’ zal dan toch niet met DPD zijn,...
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, volgens de track en trace link is je pakket op 7 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen wij dat graag per e-mail.
Heb nog steeds niks ontvangen
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, volgens de track en trace link is jouw pakket op 6 mei 2020 bij jou afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn dan horen we dat graag per e-mail.
De bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd, volgens postnl word de zending verwacht maar staat deze bijna een week na de bestelling nog steeds bij jullie en heeft postnl deze nog niet ter verzending ontvangen. Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis???? Eerder vandaag besteld volgende week nog niet in huis!!!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant volgens de track en trace is jouw pakket afgehaald bij PostNL-punt en wel op 7 mei 17:17.
Ik wacht al 5 dagen op mijn bestelling Grts
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant vanwege de corona crisis kan er vertraging in de levering zijn. Maar je pakje werd op 6 mei om 12:27 afgeleverd op het door jou opgegeven adres.
1 ster, zit nog steeds te wachten in het donker op mijn bestelling. Stond dat het artikel op voorraad was en dat als deze voor en x tijd besteld waren deze de volgende dag ontvangen zou worden. Volgens de order informatie ontvangen van koerier DPD staat inmiddels stapje 2 aangevinkt van de totaal aantal van 5 stappen. Ben dus over de levering in zijn geheel absoluut niet tevreden.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, door de coronacrisis kan er vertraging in de levering zitten. Maar jouw pakket is geleverd op 06.05.2020, om 11:24.
Erg slechte ervaring mee. Service is zeker belabberd te noemen!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je deze mening hebt. Ik heb even in het systeem gekeken maar kan daar geen klacht vinden over onze service. Het enige dat ik kan vinden is een retouraanvraag voor teveel bestelde panelen. Op onze website staat duidelijk aangegeven dat zakelijke klanten geen retourrecht hebben. Verder is dit bij Europees recht ook zo vastgelegd. We kunnen dit dan ook niet veranderen.
Heb nog steeds niets ontvangen, hoe kan ik dan een oordeel geven?!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Dick, Inmiddels heb je op 4 mei je pakket ontvangen. Dit in verband met vertragingen vanwege Corona restricties. Je zult je bestelling waarschijnlijk al gemonteerd hebben. Misschien dat je nu wel een nieuwe beoordeling wilt doen?
Bagger , lampen werken niet naar behoren. Ik heb daarna een mail gestuurd om ze terug te sturen en dan dat kon niet omdat het en zakelijke aankoop is. Belachelijk, je mag geen onderscheid maken tussen zakelijk en privé. Voor ons nooit meer. Amateurs!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Je hebt zelf een keuze gemaakt voor een product en als zakelijke klant. Zakelijke klanten hebben wettelijk gezien (dus bij wet vastgesteld) geen herroepingsrecht als het product niet bevalt. Dit staat ook allemaal duidelijk op de website vermeld. En aangezien je product niet defect is en wij geen bagger verkopen, kon je retour inderdaad niet goedgekeurd worden.
Op de site stond NIET vermeld dat het product NIET op voorraad was, wel betalen en nu de klant laten wachten tot..... Dit kan tegenwoordig echt niet.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Je hebt 24 april een bestelling geplaatst en toch tijdens de Coronacrisis op 1 mei je pakket geleverd gekregen. De vervoerders hebben tijdens het hoogtepunt van de Coronacrisis veel belemmeringen ondervonden bij het uitleveren. Maar je pakket is toch binnen 1 week bij je geleverd kunnen worden.
nemen wel de betaling in ontvangst maar leveren niet uit! Als er geen voorraad is meld dit dan voordat de betaling afgeboekt is ! Ook geven ze geen verwachte leverdatum af
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Henk, ook voor jou geldt dat tijdens het hoogtepunt van de Coronacrisis de vervoerders door de restricties van de overheid problemen hadden met uitleveren. Je product is 19 april besteld en 1 mei geleverd. In die tijd was dit best snel aangezien de vervoerders het heel moeilijk hadden.
Hoe kan ik beoordelen als ik niets ontvangen heb.,!!!
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, helaas heb ook jij een vertraging gehad in uitlevering door de vervoersrestricties tijdens het hoogtepunt van de Corona. Gelukkig hebben we je toch binnen 2 weken je pakket kunnen leveren. We hopen dat je met de producten wel tevreden bent. Misschien wil je je beoordeling nog herzien?
Ik wacht nog met smart op mijn producten. 5 dagen geleden besteld.
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, wij hebben u een mail gestuurd en wachten nog steeds op uw antwoord. U tot op heden niets van u laten horen jammer dat u dan wel hier een beoordeling achter laat.
Nog steeds niets ontvangen
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, omdat je bestelling niet is aangekomen hebben we wel uit coulance op 29 april voor jou de order geannuleerd en je geld gecrediteerd.