into-led.com/nlBeoordelingen

: 3.360GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

69 %
22 %
2 %
2 %
4 %
3.360 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter 
(43)
6 dagen geleden
Beschadigde artikel
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Zoals afgesproken gaan wij dit voor je oplossen.
13 dagen geleden
kopers bescherming is niets waard ik ben woest op into-led.com/nl mijn ventilator doet het wel maar geen verlichting ik ben monteur en weet wel hoe aan te sluiten ben al maanden aan de bel te treken maar word gewoon in de maling genomen wat een kloten zaak gr fred
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
12 dagen geleden
Bedankt voor je review. Helaas zien wij dat hier nog geen communicatie over is geweest. Wij nemen contact met je op.
15 dagen geleden
Uiteindelijk 4 weken te laat bezorgd, maar klantenservice antwoordde elke keer wel en is uiteindelijk geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
13 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je eerlijke review. Doordat je product niet op voorraad was, heeft het iets langer geduurd dan dat je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.
22 dagen geleden
Na 4 weken nog geen besteld product ontvangen. Een keer op vraag gereageerd daarna niets meer vernoemen!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
16 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Na overleg hebben wij het netjes voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het gemaakte ongemak.
1 maand geleden
2 weken geleden een paar buizen en bakken besteld. Na 1 week nagevraagd waar het bleef, antwoord was dat die nog in het systeem van de transporteur gezet moest worden. Weer week later nog niks gehoord of ontvangen. Dat is niet volgende dag geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Er is iets is mis gegaan in ons distributie centrum waardoor de bestelling niet optijd geleverd is kunnen worden. Onze excuses hiervoor. Zoals afgesproken hebben wij een nieuwe zending gestuurd.
1 maand geleden
Maken reclame met "voor 11 uur besteld, zelfde dag geleverd". Betaal je ook €9 voor. Maar versturen pas dag erna, beetje jammer
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Helaas door de drukte kunnen wij de bestellingen die net even na 11.00u geplaatst worden niet meer meegeven aan de vervoerder waardoor het soms kan zijn dat het iets langer duurt dan dat je gewend bent totdat je producten worden geleverd.
1 maand geleden
Prima levering, maar problemen met product telefonisch niet te bereiken en op mail word niet gereageerd .
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je review. Door de drukte van Black Friday en de feestdagen zijn wij momenteel iets moeilijker te bereiken dan dat je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Onlangs hebben wij contact gehad en het defect voor je verholpen. Wij wensen je dan ook veel plezier met je verlichting.
1 maand geleden
Geachte Wij hebben van u negen maanden geleden 4 Garden Spike Light besteld. Een van de spots geeft na negen maanden kortsluiting. We hebben contact met u gezocht via de mail over de defecte spot. De aangedane spot opgestuurd. We mochten een andere spot bestellen via de site. Na enige over een weer gebeld komt het op neer dat we de helft van de verzendkosten moesten betalen. erg Jammer!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, bedankt voor je bericht. Bij je defect melding heb je gekozen ervoor om het geld terug te ontvangen. Het geld heb je ook van ons terug ontvangen. Hierdoor kunnen wij geen nieuwe spot toesturen en gaat het via de regulieren weg waar wij je in tegemoet zijn gekomen.
2 maanden geleden
Onduidelijkheid voor bestelling op de website, verwarrend. Kosten retourzending vastniet lekker.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Joop, bedankt voor je review. Retourkosten zijn voor eigen rekening, mits het een defect betreft. Dit is bij jou niet van toepassing en hierdoor zijn de retourkosten voor eigen rekening.
2 maanden geleden
2 leveringen nog steeds niet geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste David, bedankt voor je review. Ik heb het voor je nagekeken en je verder geïnformeerd per email.
3 maanden geleden
Levering binnen een dag Niet dus, waren er 2 dagen geworden!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste klant, het pakket is netjes op tijd bij ons weggegaan en diezelfde avond nog naar de vervoerder gegaan. Helaas hebben vervoerders wat achterstand de laatste week zodat het kan dat je pakket 1 of 2 dagen later komt. Helaas ligt dat buiten onze macht. Excuses voor je ongemak.
3 maanden geleden
Levering slecht
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste klant, sorry dat je deze ervaring hebt. Waarom heb je dit niet bij ons gemeld? Ik zie nergens een melding staan. Ik heb geprobeerd je te bellen maar kreeg geen gehoor. Ik zal je een e-mail sturen om dit op te lossen.
3 maanden geleden
In februari 2020 heb ik een LED Breedstraler met bewegingssensor 100 Watt 6400K bij into-led gekocht. De bewegingssensor is na acht maanden al kapot. Ik heb nu een nieuwe sensor bij into-led gekocht en hoop dat deze een langere periode meegaat.
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Levering kwan een dag later dan aangegeven. Leverinformatie van vervoerder was niet beschikbaar. 3 artikelen besteld. 1 retour gestuurd omdat de ledunit scheef gemonteerd was. Een 600+600 paneel is van slechte kwaliteit. Ik bestel niet meer bij dit bedrijf.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses dat het niet naar verwachting is geweest met betrekking tot onze vervoerder. Momenteel hebben zij te maken met een top drukte waardoor het kan zijn dat niet alles naar verwachting uitgeleverd kan worden. Wij ebben het defecte paneel voor je omgeruild. Wij vernemen het graag of deze naar wens is.
3 maanden geleden
Op verkeerde been gezet IP67 blijkt trafo te hebben IP20 Derhalve ongeschikt voor overkapping Draai vervolgens op voor de retourkosten Euro7,25
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste, wij adviseren voor de transformator een waterdichte lasdoos waardoor deze wel in de overkapping geplaatst kan worden.
3 maanden geleden
de kwaliteit van het product valt tegen. Zeer dun plaatmateriaal en slappe plastic. Nog veel werk om het product klaar te maken voor montage.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Bedankt voor je review. Jammer dat het product niet naar verwachting is. Graag vernemen wij van je als wij advies kunnen geven voor montage.
3 maanden geleden
Bestelling geleverd op verkeerde adres. Klantenservice diverse mailtjes gestuurd en een aantal keren gebeld om te achterhalen waar het was bezorgd, maar kreeg geen medewerking. Slechte service.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste klant, Je hebt online de gegevens ingevuld. Deze bleken niet te kloppen. Bij een adresvalidatie wordt het adres gecheckt en dat is verwerkt aan de hand van de door jou ingegeven informatie. Volgens de track en trace code is je pakket afgeleverd. Wij hebben ons distributiecentrum gevraagd een onderzoek te doen. Dit moeten we even afwachten. Zodra er bericht is hoor je direct van ons.
4 maanden geleden
Voor 22:00uur besteld, morgen in huis. Niet dus. Ondanks de bewering van PostNL dat het pakket nog NIET bij hun was binnengekomen stug blijven volhouden dat dit wel zo was. Ook nadat de scan van PostNL om 18:38 was nog steeds blijven volhouden, dit kon dus onmogelijk nog geleverd worden die dag. Maarrrr... Intoled blijft 100% achter haar eigen leugens staan. Vervolgens hoor je niks meer.
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
3 maanden geleden
Beste klant, wij hebben hier contact over gehad. Wij verkopen geen leugens! Je hebt op 14 oktober besteld en je hebt de bestelling op 16 oktober afgehaald. Je hebt dus 1 dag langer moeten wachten. Het is dus niet eerlijk om zo'n review te schrijven. De vertraging heeft bij Post.nl gelegen. We weten dat we eerlijk zijn en dat de bestelling 14 oktober bij ons is weggegaan naar de vervoerder.
4 maanden geleden
zeer ruk te woord gestaan op de chat!!!
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
4 maanden geleden
Beste klant, wij doen ten alle tijden ons uiterste best om u netjes te woord te staan, ook op de chat. Misschien wilt u uw reactie wat nader toelichten via info@into-led.com, zodat we kunnen nagaan wat er mis is gegaan tijdens de chat.
4 maanden geleden
4 producten besteld 3 geleverd, reclamatie men houdt vol 3 besteld te hebben maar de voorraad is op en leverbaar over 4 weken. retour beleid met vrachtkosten... ow toch niet slechte service
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
4 maanden geleden
Beste klant, volgens ons bestelsysteem heb je toch echt 3 armaturen besteld. Ik kan je daarvan een uitdraai toesturen als je dat wenst. Voor het overige is het zo dat indien een product verkeerd besteld is of het voldoet niet aan je verwachting, dan komen inderdaad de retourkosten voor eigen rekening. Ze zijn namelijk niet defect.