into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.49/5.00

2.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Op website staat vandaag besteld morgen geleverd. Ik bestelde op 03/12/2020 en er werd vandaag op 08/12/2020.Nu gaan jullie zeggen het heeft te maken met covid maar daar geloof ik niet in.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Buitenlandse leveringen duren altijd 3 tot 5 werkdagen. Momenteel hebben de vervoerders het onwijs druk waardoor zij hun uiterste best doen om alle bestellingen zo snel als mogelijk te kunnen uitleveren. Wij gaan ervan uit dat je tevreden bent met je verlichting.
Beste, Wij hebben onze 2 lampjes zonet goed ontvangen. Echter bij 1 van de lampjes zitten hier vooraan zichtbare schade. Ik had hiervan graag een foto bijgestuurd maar dit is hier niet mogelijk. Kunnen wij op een andere manier in contact komen om deze schade te melden? Mvg, Jurgen Desmet
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jurgen, bedankt voor je review. Ondertussen hebben wij contact gehad en je een nieuwe lamp toegestuurd. Wij wensen je veel plezier met je verlichting.
De bestelling zou de volgende dag bezorgd worden maar kwam pas 4 dagen later.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Momenteel is het landelijk bekend dat de vervoerders het erg druk hebben om de pakketten op tijd te kunnen uitleveren, onze excuses hiervoor. Wij gaan ervan uit dat je tevreden bent over je bestelling.
Artikel komt niet echt overeen met foto’s.
Niet vandaag besteld volgende werkdag leveren.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Soms kan het door omstandigheden voorkomen dat je bestelling niet direct de deur uit gaat, zoals in jou geval. Je hebt gebruik gemaakt van onze aantrekkelijke black friday deal, echter kwam je bestelling 4 dagen later pas bij ons binnen waardoor wij hem later naar jou hebben kunnen sturen.
Een goed armatuur met een kort draadje dat niet eens door de spouwmuur geraakt - dat vindt ik op zich erg triestig - ben een uur bezig met draden veilig te verlengen ! Ik zoek voortaan een leverancier die goede producten levert met een lange draad aan - dit kost me teveel
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Johan, bedankt voor je review. Wij bieden de mogelijkheden aan om de kabels op een eenvoudige manier te kunnen verlengen. Ook staan de afmetingen van onze producten en kabels erbij vermeld.
te late levering, Vrijdag om 7 uur s'morgens besteld en geleverd maandag om 20u50 . Ik denk de fout van B Post. Groeten, Freddy
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review Freddy, een 3 dagen levertijd van Nederland naar België is normaal. Vooral nu in deze drukke tijd. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.
Prima en vlotte levering. Bij eerste levering echter 1 kapotte lamp op een set van 6 (gaf kortsluiting). Jullie vragen een filmpje en foto van aansluiting etc om dat te bewijzen in plaats van gewoon te vervangen. De andere vijf werken toch dus dat is toch genoeg bewijs ??? Heb dan maar zelf een set van 3 bijbesteld (voor het geval er weer een defecte tussen zat. Deze werkt wel.
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Wij dienen dit beeldmateriaal te overhandigen aan onze leverancier. Zodra wij dit hebben ontvangen, lossen wij het probleem graag voor je op.
Procuct nog niet gebruikt. Service is matig. het kan druk zijn, dat hoeft niet te betekenen dat er na het beantwoorden van één vraag de vervolgvraag genegeerd kan worden.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, bedankt voor je review. Op dit moment hebben wij het erg druk en zijn wij niet in de gelegenheid om binnen 3 uur op de mails te berichten. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle vragen te beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak.
Van de 3 lampen is er 1 stuk...
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Wij hebben contact met je opgenomen zodat wij het defecte lampje kunnen vervangen. Wij lossen dit uiteraard netjes voor je op.
Ik was te laat met mijn retour. Zat midden in een verhuizing en gebeld of ik een paar spots die ik overhad alsnog kon retourneren en heb zelfs aangeboden een tegoedbon te krijgen omdat ik nog tuinverlichting nodig had maar kreeg een zeer korte reactie dat dit niet mogelijk was. Niet eerder meegemaakt. Hier koop ik niets meer. Superslechte service.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, bedankt voor je review. Wij hanteren een herroepingsrecht van 14 dagen, dit is wettelijk bepaald en wij kunnen hier geen uitzondering op maken.
Geen
Bedankt voor je review!
Opnieuw in een veel te grote doos verpakt. Ik ben er wel klaar mee!
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Ben je tevreden met je aankoop? Als wij iets voor je kunnen betekenen in de toekomst dan horen wij het graag.
Had op een woensdag een bestelling geplaatst en kreeg net voor 12 uur 's avonds een bericht dat mijn bestelling onderweg was met PostNL. De volgende dag geen pakket en de dag erop ook niet........uiteindelijk zaterdag het pakket ontvangen. Ik heb begrip voor de vertraging met bezorgen door het COVID virus maar volgens de T&T van PostNL hebben zij pas vrijdagnacht het pakket ontvangen en niet woen
Antwoord van into-led.com/nl
Bedankt voor je review. Momenteel hebben de vervoerders te maken met een kleine vertraging, door COVID maar ook de drukte voor de feestdagen is begonnen. Hierdoor krijgen de bestellingen de ingangsscan wat later als dat gebruikelijk is. Onze excuses voor het ongemak. Als wij in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag.
Geen retour of ruilen mogelijk schijnbaar bij een zakelijke aankoop
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, zakelijke aankopen zijn inderdaad wettelijk uitgesloten van een 14 dagen herroepingsrecht. Dat wordt ook duidelijk vermeld op onze website. Helaas kunnen we daar geen uitzonderingen op maken.
Spots besteld, volgende dag in de aanbieding, kon niet verrekend worden. Erg jammer.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, het is nou eenmaal zo dat een aanbieding geldt voor een bepaalde dag of termijn. We kunnen dat achteraf niet aanpassen.
Versturen naar België met bpost werkt niet goed. Bpost leverd namelijk niet dagelijks
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, het klopt dat je bestelling vanuit Nederland naar België niet de dag erna lukt. Leveringen van Nederland naar België duren 2 tot 3 werkdagen. Je hebt 3 november besteld en je bestelling is op 5 november afgeleverd. In deze tijd netjes binnen de levertermijn ondanks restricties in verband met Corona.
Levering niet op afgesproken tijd
Op maandag besteld en op vrijdag ontvangen. Het pakket was maandag al wel aangemeld bij de vervoerder, maar pas op donderdag aan de vervoerder afgegeven volgens track en trace. Een berichtje dat de levering later zou plaatsvinden zou fijn geweest zijn.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, je bestelling van 26 oktober is diezelfde dag naar Post.nl gegaan. Echter Post.nl had een behoorlijke vertraging/achterstand in de verwerking van de bestellingen (dat is ook in het nieuws geweest.). Dit ligt dan ook buiten onze macht. We zijn blij dat het pakket dan toch nog snel geleverd is kunnen worden. Wij wensen je veel plezier met je verlichting.
Levering 1 dag later verstuurd als beloofd. Solar tuinlamp zou het 6 uur doen, haalt nog geen 2 uur...
Antwoord van into-led.com/nl
Beste Bram, Je pakket is tijdig naar de vervoerder gegaan doch door een achterstand bij Post.nl inderdaad 2 dagen later pas afgeleverd. De Solar lampen moeten eerst lang genoeg opladen conform de handleiding en in het najaar kan het zijn dat door bewolking, somber weer ze niet geheel kunnen opladen. We hebben ze zelf getest en als ze goed opgeladen zijn, dan doen ze het prima.