into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Led armatuur 60 cm IP 65 was voor mij incompleet doordat de starter niet eens was ingebouwd!! Men kan als leverancier overal een bouwpakket van maken,maar zulke eenvoudige belangrijke onderdelen dienen mijns inziens voorgemonteerd te zijn!! Hierdoor zijn bij mijn geleverde led tl armatuur beschadigingen opgetreden na installatie!! Dit had simpelweg voorkomen kunnen worden door de starter voor levering in te bouwen in het led armatuur!! Is een vervangende led armatuur 60 cm IP 65 voor mij mogelijk inclusief lamp? Opgetreden schades zijn van dien aard dat ik met de geleverde led armatuur 60 cm IP 65 niets meer kan!! Ik heb in het verleden wel vaker TL armaturen gekocht,maar deze waren altijd voorzien van een starter !! Afwachtend op een reactie uwerzijds, j.Lohuis.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een defect is opgetreden na het installeren van de producten. Onze excuses voor het ongemak! Hierover hebben we je zojuist even telefonisch gesproken om het probleem te bespreken. Zoals afgesproken, komen er vervangende producten naar je toe om dit probleem mee te kunnen verhelpen. We houden hierover even contact! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
3 mrt 2024
Er wordt mij gevraagd en review te schrijven. Dat is lastig, want na vijf dagen heb ik het product nog niet. Heb inmiddels gisteren bij Bauhaus maar lampen gehaald omdat ik ermee verder wilde. Wel duurder. Maar ook echte Philips. Als de lampen die ik besteld heb ooit nog komen heb ik in ieder geval voor jaren lampen op reserve. Was ik maar direct naar Bauhaus gegaan.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling er zo lang over doet om je te bereiken. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat er een flinke vertraging is ontstaan bij de vervoerder... We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, helaas kregen we je niet te pakken, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
heb ik reeds mijn ongenoegen over de defecte geleverde producten per mail gedaan op 27 februari echter een reactie blijft helaas uit. Klant is niet belangrijk zolang het geld maar binnen komt
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat deze zending zo bij je is aangekomen. Hierover hadden we al contact met elkaar. Momenteel is het ontzettend druk, waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren op je bericht, onze excuses daarvoor! Zojuist hebben we dit met je opgepakt, zodat we dit hopelijk goed kunnen afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!

Traag met het oplossen van eigen fouten.

Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!

Levering kan beter

Levering zou next day zijn, het werd drie dagen later en aflevering was bij de buren maar dat was ons niet gemeld (geen briefje/email etc.). Producten mooi en goed geprijs.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering moeizaam is gegaan en het niet duidelijk was dat het pakket bij de buren was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover even contact gehad en hebben je gelukkig kunnen voorzien van de gegevens die je nodig had om het pakket af te kunnen halen. Natuurlijk niet prettig dat dit niet direct in de trackinglink werd aangegeven, zodat je hier direct van op de hoogte was. We hebben deze informatie doorgezet naar de vervoerder. We zijn blij om te horen dat de bestelde producten verder helemaal naar wens zijn en begrijpen dat de service ook als goed is ervaren. Hartelijk bedankt voor jouw feedback! Mochten we je nog verder kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!

Valse beloftes!!!

Voor 23.59 besteld volgende dag geleverd is niet waar donderdag middag besteld maandagmiddag 16.00 uur geleverd. Kan echt niet met deze belofte !!!!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem voor je recht te trekken. We houden daarover even contact, voor nu wensen wij je vast een mooi weekend toe!
MB
M B.
Oosterhout
Wij bestelden een lichtslang, bleek een strip te zijn. De omschrijving van het product was niet duidelijk.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het product dat je hebt besteld, valt eigenlijk onder beide categorieën. Het is namelijk een strip, omhuld door een tube, waardoor deze ook buiten te gebruiken is. Daarom wordt ook vaak de term ''slang'' gebruikt bij het beschrijven van deze strip. Om dit om te helderen, hebben we een uitgebreide beschrijving van het product op de website staan, zodat duidelijk is wat je precies ontvangt wanneer je dit product besteld. Hopelijk is het product alsnog te gebruiken, mochten er vragen of zijn, horen we dat graag. Fijne dag!
Foutieve handleiding. Er stond een gat van 75 mm, maar dat moest 60 zijn.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat er verkeerde informatie in de handleiding staat. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hierover zojuist even geprobeerd te bellen, zodat we dit positief kunnen afsluiten. We zullen het op een later moment nog eens proberen! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
extra betaling voor levering , terwijl 4 dagen later geleverd wordt
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt, onze excuses voor het ongemak! Nu zijn de verzendkosten die in rekening zijn gebracht, niet specifiek bedoeld voor een levering op de eerstvolgende werkdag. De verzendkosten worden namelijk standaard in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50. Dat betekent dat je altijd verzendkosten betaald wanneer jouw bestelling een totale waarde heeft van lager dan €50 en dat je nooit verzendkosten betaald bij een bestelling van boven de €50. Hierover hebben we je zojuist even gebeld, hartelijk bedankt voor het prettige gesprek! Hopelijk hebben wij je ervaring met het gesprek positief af kunnen sluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag! Fijne dag!
Transporteur gooit meet de doos.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de transporteur met de doos. gooit, onze excuses voor het ongemak! We nemen hierover graag even contact met je op, om te bespreken hoe we dit toch netjes voor je kunnen afsluiten. We houden contact, fijne dag!
Bestelling komt niet aan !
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen, omdat we zien dat er geen verdere updates komen in de trackinglink. We zullen dan samen kijken naar een oplossing voor dit probleem. We houden contact, fijne dag gewenst!
MB
Marc B.
kontich
Niet geen ik verwacht had
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om dit te bespreken. We kregen je helaas niet te pakken en zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
2 broken/damaged lights
Antwoord van into-led.com/nl
Hi good afternoon, So sorry to hear that 2 of the lights you ordered before were broken, our apologies for the inconvience. We just called you about this and came to a good solution. We will keep in contact to hopefully end your experience on a good note. Have a great day!
Voldoet matig
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de solar verlichting niet volledig voldoet aan de verwachting. Hierover is even contact geweest en we hebben je vandaag even geprobeerd te bellen om te horen of wij je hiermee nog verder kunnen helpen. We zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
18 feb 2024

slecht

Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide zendingen er zo lang over doen om bij je bezorgd te worden. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat bij de nazending de vervoerder vertraging heeft opgelopen, net als bij de originele zending die is gedaan door de andere vervoerder. We zijn sterk afhankelijk van onze verzendpartners, waardoor het helaas kan voorkomen dat een levering later wordt geleverd dan onze geadverteerde levertijd. In 95% van de gevallen gaat dit echter goed, onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. We zullen nog even contact met je opnemen om dit te bespreken. Prettige dag gewenst!
18 feb 2024

Service is matig en retourneren onvriendelijk

Webshop is overzichtelijk, levering gaat prima. Maar een product retourneren blijkt een uitdaging. Geen factuur of bon in de doos dus je moet de website op. Zonder account kun je niets dus die moet je aanmaken. Vervolgens meld je je retour aan. Hier krijg je geen bevestiging van, maar een paar uur later volgt er een formulier per mail die je moet printen en invullen en vervolgens op eigen kosten het product retour moet sturen. Allemaal erg veel gedoe. Daarbij; bestel je via Bol (ook gewoon van deze verkoper) heb je dit gedoe en de extra kosten niet. Zal dus niet snel nog eens bestellen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de retourprocedure niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad op dit moment de werkwijze om een retour aan te melden via de website, deze krijgen wij dan binnen en dienen deze handmatig goed te keuren. Vanaf dat moment ontvang je een retourformulier om aan de doos toe te kunnen voegen, zodat wij de koppeling met jouw bestelling kunnen maken. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. We berekenen namelijk geen eventuele retourkosten door in de prijzen op de website, waardoor we de laagste prijs kunnen blijven aanbieden. Via bol.com gelden natuurlijk andere voorwaarden, omdat daar aan de richtlijnen van dit verkoopkanaal voldaan dient te worden. Onze excuses voor de ervaren ongemakken, we nemen jouw feedback hierin zeker mee om het proces klantvriendelijker te kunnen maken! Mochten er nog vragen over zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
17 feb 2024
Te weinig info over dimmers om led lampen op aan te sluiten. Geen enkele waarschuwing vooraf. Alleen maar terugvallen op de voorwaarden die niet secuur zijn aangegeven op hun site. Verkoop staat voorop en de rest zien we wel. Geen enkele vorm van coulance
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er op de website een aantal zaken niet goed aangegeven stonden, onze excuses voor het ongemak! We zien echter op deze bestelling geen informatie over dimmers terug of contact dat hierover is geweest, enkel TL buizen, daarom hebben we even contact met je opgenomen om dit op te helderen. Dan kunnen we deze ervaring wellicht nog positief afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen terwijl betaald zijn
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
4 feb 2024
Ten eerste beloven ze voor 23.59 bestellen, de volgende dag in huis. Pas na 2 dagen beschadigd ontvangen. Mail gestuurd, waarop nog geen reactie. 5 sterren beoordeling moeten wel verdiend worden. Herhaaldelijk gebeld. Telefoonnummer is schone schijn.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de bestelling én laat én beschadigd hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! 😰 Daarnaast begrijpen we dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, hier duiken we graag wat dieper in, gezien we elke dag binnen kantoortijden te bereiken zijn (met uitzondering van maandag tot 15:00). Dit bespreken we dan ook graag even met je. We hebben je dan ook even geprobeerd te bellen en zullen dit verder met je oppakken om jouw ervaring positief af te sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
3 feb 2024

Geen duidelijk uitleg retour procedure.

Levering en afhandeling probleem ging prima, echter een daarbij behorende retourzending krijg ik met de tot nu toe geleverde instructies niet verzonden en is er al aangegeven dat het ook nog eens een 6 á 7 Euro gaat kosten voor iets van €27.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het retourneren van de bestelling niet duidelijk was en je hier nog niet mee bent geholpen. Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, zoals op de website vermeld, maar wanneer er andere zaken spelen, kijken we natuurlijk graag mee naar de mogelijkheden. We houden contact, fijne dag gewenst!