into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.44/5.00

1.431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Nvt
snelle service en een goede prijs
goed kwaliteit en mooi op tijd
batten lichten zien er goed uit, inclusief klemmen zodat je ze meteen kan installeren. Klem en kabel heb ik in een gat in de muur weggewerkt omdat de lichtstrip zo dun is.
Sneller dan snel.
Prima service, zoals je verwacht
Avond ervoor besteld en andere middag geleverd geweldig
Niets op aan te merken
De 2 bestelde led battens zijn binnen 24 uur bezorgd. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
Alles is verlopen tegen verwachtingen. Ik ben heel tevreden, dank u wel,en succes verder!
Product besteld en betaald en tot 2 keer toe mail krijgen dat het product niet betaald is
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste Jochem, bedankt voor je bericht. Als je bestelling niet meteen betaald wordt, dan ontvang je standaard een herinnering, 1 keer een uur na je bestelling een 1 keer 24 uur na je bestelling. Je bestelling is betaald en diezelfde dag verwerkt.Ik denk dat dit een foutje in het systeem is geweest. Excuses voor het ongemak. Je bestelling is door Post.nl de dag na je bestelling geleverd.
Producten zijn van goede kwaliteit en de levering is supersnel, eigenlijk iets te snel, want ik wilde een bestelling (nog geen uur na bestellen) annuleren en dat kon niet meer omdat ze de bestelling niet meer kon tegenhouden. Nu moet ik extra retour kosten betalen en wachten op mijn geld. Daar zouden ze wel wat soepeler mee om kunnen gaan. Verder ben ik heel erg tevreden.
 Antwoord van into-led.com/nl
Fijn dat je tevreden bent! Wij streven ervoor om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen zodat onze klanten ze ook zo snel mogelijk kunnen ontvangen. Dit betekend dan ook dat annuleren in veel gevallen niet meer mogelijk is.
Goed en snel
Top spullen, heel snel geleverd!
Klasse
Wanneer je ip65 besteld ontvang je ip54 en schepen je af.nee hoor dat is gewoon verkeerde omdoos maar op het product staat het ook. Bedrijf wekt geen vertrouwen. op tijd spullen besteld, moest de elektricien maar afbellen want nieuwe levering konden ze niet Op tijd doen. Dan moest ik opnieuw bestelling doen en betalen dan konden ze wel op tijd versturen maar nu niet. Wel als je nog eens betaald
 Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, erg jammer dat u dit zo heeft ervaren. U had inderdaad de wandlamp in IP65 variant besteld. Ook deze wandlamp is IP65 en zoals aangegeven betrof het een druk fout op zowel product als verpakking in de batch van de lamp, wij hebben u dit uitgelegd en ook voorgesteld de batch te sturen waar het juist op gedrukt staat. Mochten we u nog hiermee kunnen helpen dan horen wij het graag.
Snelle levering, goede service
Levering snel, montage gemakkelijk, prima/ helder licht. 8,5
zeer snelle levering en het voldoet zeker aan de verwachtigingen