into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.769 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.047 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Traag met het oplossen van eigen fouten.

Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
18 feb 2024

Service is matig en retourneren onvriendelijk

Webshop is overzichtelijk, levering gaat prima. Maar een product retourneren blijkt een uitdaging. Geen factuur of bon in de doos dus je moet de website op. Zonder account kun je niets dus die moet je aanmaken. Vervolgens meld je je retour aan. Hier krijg je geen bevestiging van, maar een paar uur later volgt er een formulier per mail die je moet printen en invullen en vervolgens op eigen kosten het product retour moet sturen. Allemaal erg veel gedoe. Daarbij; bestel je via Bol (ook gewoon van deze verkoper) heb je dit gedoe en de extra kosten niet. Zal dus niet snel nog eens bestellen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de retourprocedure niet naar wens is verlopen. Het is inderdaad op dit moment de werkwijze om een retour aan te melden via de website, deze krijgen wij dan binnen en dienen deze handmatig goed te keuren. Vanaf dat moment ontvang je een retourformulier om aan de doos toe te kunnen voegen, zodat wij de koppeling met jouw bestelling kunnen maken. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening. We berekenen namelijk geen eventuele retourkosten door in de prijzen op de website, waardoor we de laagste prijs kunnen blijven aanbieden. Via bol.com gelden natuurlijk andere voorwaarden, omdat daar aan de richtlijnen van dit verkoopkanaal voldaan dient te worden. Onze excuses voor de ervaren ongemakken, we nemen jouw feedback hierin zeker mee om het proces klantvriendelijker te kunnen maken! Mochten er nog vragen over zijn, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen terwijl betaald zijn
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
4 feb 2024
Ten eerste beloven ze voor 23.59 bestellen, de volgende dag in huis. Pas na 2 dagen beschadigd ontvangen. Mail gestuurd, waarop nog geen reactie. 5 sterren beoordeling moeten wel verdiend worden. Herhaaldelijk gebeld. Telefoonnummer is schone schijn.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de bestelling én laat én beschadigd hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! 😰 Daarnaast begrijpen we dat je ons niet telefonisch hebt kunnen bereiken, hier duiken we graag wat dieper in, gezien we elke dag binnen kantoortijden te bereiken zijn (met uitzondering van maandag tot 15:00). Dit bespreken we dan ook graag even met je. We hebben je dan ook even geprobeerd te bellen en zullen dit verder met je oppakken om jouw ervaring positief af te sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
3 feb 2024

Geen duidelijk uitleg retour procedure.

Levering en afhandeling probleem ging prima, echter een daarbij behorende retourzending krijg ik met de tot nu toe geleverde instructies niet verzonden en is er al aangegeven dat het ook nog eens een 6 á 7 Euro gaat kosten voor iets van €27.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het retourneren van de bestelling niet duidelijk was en je hier nog niet mee bent geholpen. Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen. Helaas kregen we je niet aan de lijn, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, zoals op de website vermeld, maar wanneer er andere zaken spelen, kijken we natuurlijk graag mee naar de mogelijkheden. We houden contact, fijne dag gewenst!
Terug slechte levering door DPD . Moet er terug 25 km om rijden ! Denk dat dit de laatste bestelling bij jullie was ! Spijtig maar hier kon ik niet mee lachen is zoal de tweede maal
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling al voor een tweede keer bij een pakketpunt op 25 km verderop geleverd is. Onze excuses voor het ongemak 😰. We zullen hierover even contact met je opnemen, zodat we jouw ervaring wellicht toch nog positief af kunnen sluiten! Voor nu een fijne dag gewenst!
3 feb 2024
Het product dat ik kocht is niet te monteren, zoals geleverd. Ik heb hierover eind januari een mail gestuurd en Bas heeft inmiddels goed gereageerd, maar er is nog geen oplossing.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de klemmen die je bij de producten hebt ontvangen niet passen. Onze excuses voor het ongemak! Fijn dat Bas je hiermee in eerste instantie heeft kunnen helpen, maar we begrijpen dat het probleem nog altijd niet is opgelost. We zullen daarom het contact voortzetten om jouw ervaring toch positief af te kunnen sluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
4 feb 2024

Slechte bezorging

Wat betreft bezorging is het een flut zaak beloven maar niet waarmaken ook al ligt het aan de bezorgdienst ga er dan niet mee in zee of beloof geen bezorg datum
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet op tijd hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! We nemen om die reden graag even contact met je op om je ervaring te bespreken. Voor nu wensen we je een fijne dag toe!
Het verbindingsstuk voor mijn grondkabel zou voor kabels tot 12 mm diameter moeten zijn, maar mijn 11 mm kabel ging er meet zeer veel moeite pas in
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het klopt inderdaad dat deze tot kabels van 12 mm geschikt zijn. Deze hebben wij intern getest en een kabel van 12 mm past hier doorheen. Natuurlijk wel moeizaam, maar dit is zeker mogelijk! We begrijpen dat het met jouw 11 mm kabel ook is gelukt, goed om te horen! Mochten daar nog vragen over zijn, horen we dat graag van je! Fijne dag gewenst! 🌞
17 feb 2024
Set van 10 led lampen E14 besteld, heel snelle levering maar spijtig genoeg 2 van de 10 lampjes deden het niet !
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat twee lampjes uit de set helaas niet werkten. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we je zojuist even geprobeerd te bellen om het probleem even te bespreken en je een oplossing te kunnen bieden. We proberen het graag op een later moment nog eens. We houden contact, fijne dag gewenst!
Levering niet compleet geen communicatie over wanneer het wel zou worden geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van en een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de hele bestelling had mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben vanochtend even contact met je opgenomen, omdat er nog een deel naar je onderweg was. Hieruit begrijpen we dat je inmiddels bent voorzien van de complete bestelling. We houden contact en horen graag van je of je inmiddels alles hebt ontvangen. Fijne dag!
Men belooft dat het pakket binnen een zeer redelijke termijn wordt bezorgd, maar ben al een week aan het wachten voor bezorging. Het hoeft niet altijd instant geleverd te worden maar een week is wel erover
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien dat er inderdaad een vertraging is ontstaan bij het leveren van jouw bestelling en door de feestdagen die hier tussen zitten, heeft de vervoerder dit nog niet kunnen herstellen. Daarom zijn we een onderzoek gestart bij de vervoerder. Daarvan houden we je op de hoogte! We houden contact, fijne dag!
Order geplaatst op 13 december en tot op vandaag, 18 december, nog steeds niet ontvangen... Volgens tracking nog zelfs niet ontvangen bij de verdeelafdeling...???
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien inderdaad terug dat de trackinglink na het ontvangen vanuit ons magazijn geen update meer heeft gehad bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover contact via Whatsapp en zoals aangegeven zijn we hiervoor een onderzoek gestart bij de vervoerder, we houden dit nauw voor je in de gaten en zullen je op de hoogte houden van de updates. We houden contact, fijne dag gewenst!
BG
Ben G.
Maastricht
3 jun 2023

''Bezint eer ge begint''

Een jaar geleden meerdere plafond led lampen gekocht en op één na geen was geen enkele lamp compleet , heel gedoe geweest deze compleet te krijgen via hun , zelfs de vervangende lampen waren niet compleet. Nu een jaar later dacht ik, ik geef hen het voordeel van de twijfel en probeer het nog één keer en ja hoor zelfde lamp besteld met de zelfde ontbrekende onderdelen om de stroomkabel vast te zetten in de lamp. Ik geloof niet in toeval er is daar gewoon structureel iets mis maar ga me de moeite niet meer doen om contact met hen op te nemen kan mijn energie beter besteden en zij hoeven ook mij niet meer te bellen. Heb het inmiddels via een andere weg opgelost. Maar dit was voor mij wel de druppel en dus de laatste keer. Firma IntoLed of Hoftronic (zelfde bedrijf) niets kopen!
7 jun 2023
Goedeavond, Bedankt voor de feedback en ontzettend vervelend om te lezen dat hier wederom iets fout is gegaan bij dit product. Dat is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling, we kunnen je echter wel verzekeren dat er bij onze producten normaal gezien ook niks structureel niet in orde is. Als we dan ook kijken naar de situatie zal er tijdens de productie van de batch toen is niet goed gegaan zijn dus wij gaan dit ook zeker met de fabrikant oppakken om uit te zoeken hoe dit mogelijk is geweest. Verder hebben we zojuist ook even telefonisch contact met elkaar gehad en we zullen je dan ook het aankoopbedrag van deze lamp crediteren! Hopelijk hebben we het hiermee toch nog enigszins weten op te lossen voor deze situatie.😄
Led armaturen besteld. De doos waar de 5 armaturen inzaten was aan 1 uiteinde open. Daardoor was van 1 armatuur het zakje met de bevestigingsattributen weg. Van te voren had ik nog telefonisch contact gehad met jullie klantenservice of zo'n zending wel goed verstuurd wordt. Mij werd verzekerd dat dit goed verpakt en verzonden wordt. Volgende aankoop ga ik gewoon in de winkel halen. Dit lijkt nergens op. De armaturen waren gelukkig niet beschadigd.
31 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben je even gebeld naar aanleiding van je ervaring en besproken wat hier precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Zoals afgesproken, houden we je even op de hoogte van de status van het nasturen van het missende materiaal, zodat we dit voor je op kunnen lossen. Mocht je nog vragen horen we het graag, fijne dag gewenst!
10 apr 2023

Betaallink ontvangen niettegenstaande correcte betaling

Online bestelling en bevestiging perfect verlopen. Betaling via MasterCard werd bevestigd en was ook geregistreerd bij mijn bank. Toch werd mij, tot tweemaal toe, een betaallink gestuurd. Dit komt zeer bizar over en geeft de indruk dat er iets fout is met de betaling.
11 apr 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat je meermaals een betaallink hebt ontvangen, terwijl je de bestelling al had betaald. Onze excuses voor het ongemak! Goed dat je dit hebt gecontroleerd, we zien namelijk dat de bestelling dubbel is doorgekomen en daarmee één keer is betaald en één keer nog op niet betaald staat. Wanneer er een dergelijke bestelling in ons systeem staat, wordt er automatisch een betaallink gestuurd om je te informeren over deze openstaande bestelling. Waarschijnlijk vind je in de mails ook verschillende ordernummers terug. Hieraan kun je zien dat dit verschillende bestellingen betreft. Hopelijk maakt dit het wat duidelijker, maar we zullen hierover ook nog even contact met je opnemen, om dit uit te leggen! Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dat graag. Prettige dag gewenst!
24 apr 2023

matige service/klanvriendelijkheid

Verschillende artikelen besteld. 1 artikel niet voorradig, kan gebeuren. maar dan wordt de rest van de bestelling ook niet uitgeleverd
26 apr 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat er een aantal producten uit jouw bestelling helaas niet geleverd kunnen worden. Onze excuses voor het ongemak. We hebben nog even contact opgenomen over de huidige bestelling om je uitgebreider te kunnen informeren over de status en de levertijd, zodat je goed op de hoogte bent. We houden dan ook even contact, zodat we tot een passende oplossing voor je kunnen komen. Alvast bedankt voor je reactie en een fijne dag gewenst! 🌞
2 mei 2023
Zorg voor de mogelijkheid om het pakket op een postNL of DHL-punt te laten bezorgen. Nu ben ik twee keer een middag thuis moeten blijven. De eerste keer voor niets (het bezorgmoment werd verschoven). Dat doe ik geen tweede keer meer, dan bestel ik wel bij een andere firma. Daarnaast, het metaal van de lamp was behoorlijk verbogen en verkreukeld. Ik heb het idee dat dat in china is gebeurt.
4 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Onze excuses dat het momenteel niet mogelijk is om te kiezen voor levering op een afhaallocatie. Dit is wel in te stellen middels de app van verschillende vervoerdersbedrijven, zodat je hier de voorkeuren kunt doorgeven. Wat vervelend dat de lamp in deze staat bij je is aangekomen, dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. We zullen dan ook even contact met je opnemen om te zien wat we hierin kunnen betekenen! Alvast bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag gewenst!
20 mei 2023
Op de site kun je niet zien of een artikel op voorraad is. Er staat wel bij "voor 22 uur besteld volgende dag in huis en in pllats van het artikel krijg ik nota bene het bericht dat het artikel niet meer op voorraad is. Het is ook niet bekend, wanneer er geleverd wordt. Dat vind ik ronduit zeer teleurstellend. Ik overweeg om het geld terug te vragen.
22 mei 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten die je hebt besteld nog niet bij je zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Om die reden hebben we even contact met je opgenomen. De reden hiervoor is namelijk inderdaad dat één van de producten niet op voorraad is en we leggen je graag uit hoe dit te zien was op de website. Onze excuses dat dit niet direct duidelijk was! 😰 We horen graag van je om zo tot een passende oplossing te komen. Fijne dag gewenst!
22 mei 2023
Volgens web site bestelde artikelen op voorraad, levering volgende dag. Doch ik kreeg een mail dat niet alle artikelen op voorraad waren. Ik stuurde onmiddellijk een mail om te vragen wat niet op voorraad was om alternatief te kunnen kiezen. Geen antwoord. Mail nogmaals gestuurd. Tot op heden geen antwoord.
23 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer dat de producten helaas niet op voorraad bleken op het moment van bestellen. Onze excuses voor het ongemak! Ook onze excuses dat we helaas nog niet hadden gereageerd op je mail. We zien er echter maar een terug van afgelopen zondag, wellicht is de eerste/tweede niet goed doorgekomen? We hebben deze dan ook direct voor je opgepakt, zodat je helemaal op de hoogte bent van de stand van zaken. We helpen je dan graag verder met eventuele vragen en/of aanpassingen van de bestelling. Voor nu een prettige dag gewenst!