into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nlReviews

into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

Details over into-led.com/nl

into-led.com/nl - Beschrijving

Bij INTOLED vind je een groot en uitgebreid aanbod LED verlichting met allerlaagste prijsgarantie voor particulieren en zakelijke klanten. Veel van onze LED verlichting wordt geleverd met maar liefst 5 jaar garantie. Zo weet je zeker dat je nog heel lang van de LED verlichting kunt genieten. Naast dat je bij INTOLED LED verlichting koopt voor de allerbeste prijs en met 5 jaar garantie, kan de installatie van LED een besparing opleveren tot maar liefst 80%. LED verlichting van INTOLED is dus altijd een goed idee.
Online Multi Stores B.V.
Fahrenheitstraat 11
6003 DC Weert
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

2.308 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Onlangs voor de tweede keer een bestelling geplaatst. Bij de eerste bestelling alles zeer snel (binnen 1 dag) geleverd. Bij de tweede bestelling zat een verkeerde lamp in de juiste verpakking. Een e-mail verstuurd naar de klantenservice met deze issue. Ondanks de standaard e-mail die aangaf dat het een aantal werkdagen kon duren, kreeg ik al binnen 1 werkdag reactie. Binnen een dag werd kosteloos de juiste lamp aan ons verstuurd (de verkeerde lamp hoefde niet teruggestuurd te worden). Wederom binnen een dag het pakketje met de juiste lamp ontvangen. Kortom, zeer snel en uitstekend geholpen door Dylan. Nogmaals dank!

Twee TL bakken besteld met factuur ITLINV270272. Had het juiste adres ingevoerd maar 1 nummer verkeerd op de postcode waardoor pakketje verkeerd was aangemeld bij PostNL. Direct gebeld om het om te zetten of het pakketje tegen te houden omdat het nog bij hun in de warehouse lag. Dit was niet mogelijk omdat ze te veel pakketten hadden om uit te zoeken. De dame van Into-led gaf aan dat het pakketje afmelden of wijzigen bij PostNL niet mogelijk was vanuit hun kant en dat ik zodra het pakketje aangemeld zou zijn bij PostNL het adres zelf kon wijzigen. Dit was echter niet het geval dus weer direct gebeld en email gestuurd. Nu is het pakketje op het verkeerde adres geleverd en onze installateur heeft nu geen lampen om op te hangen helaas. Natuurlijk typo van mijn kant maar het delen van verkeerde info over wijzigen adres bij PostNL is niet netjes en resulteerd in te late levering.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Mooie spotjes gekocht voor in de woonkamer, leuke combinatie kortingen met extra kabel en dimmer voor een leuke prijs. De bijgeleverde wago klemmen zijn van zeer matige kwaliteit en niet origineel. van de 12 klemmen breken er bij 7 pootjes af. De rest weggegooid en originele wago klemmen gekocht die wel heel blijven. Netjes gebeld over wago klemmen en een goede oplossingen gekregen. Top geregeld!
Zojuist
Goedemorgen Frans, dankjewel voor de review. Nogmaals onze excuses dat een deel van de wagoklemmen afbraken. Hopelijk hebben we dit correct opgelost en ben je weer helemaal happy! Een fijne maandag gewenst 😊
Levering op tijd en compleet. Enige wat jammer was is dat ik (door eigen fout) 2 bestellingen plaatste binnen 5 minuten waardoor ik voor één bestelling verzendkosten moest betalen. Wel meteen gehaald dat ik een fout had gemaakt maar het werd helaas niet gecorrigeerd. De twee bestellingen werden wel in één keer samen geleverd. Dat geeft dan een beetje een bijsmaak.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, dankjewel voor het schrijven van de review. We zijn blij te lezen dat je tevreden bent met de levering. Vervelend dat je voor één bestelling verzendkosten hebt moeten betalen, we kunnen dat inderdaad helaas niet achteraf aanpassen. Hopelijk kun je alsnog genieten van je nieuwe verlichting! 💡
Goede site en filter mogelijkheden om snel de juiste producten te vinden. De gekozen dimbare Laredo 5 watt LED inbouwspots en LED dimmer voldoen prima en waren snel en makkelijk geïnstalleerd. (Ik ben niet erg handig). De spots vervangen onze oude 20 watt halogeen spots waarmee het energieverbruik met 75% omlaag gaat.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Bedankt voor de positieve review! We zijn blij te lezen dat de nieuwe inbouwspots voldoen aan de verwachting! Ze staan in ieder geval erg mooi! 😊 Een hele fijne dag vandaag!
Verlichting besteld en deze werd snel geleverd, goede track and trace. Bij installatie leek de trafo niet goed zijn werk te doen. Via chat en WhatsApp supervriendelijk contact en snel. Nieuwe trafo ontvangen en alles werkt fantastisch! Niet de laatste keer dat we iets besteld hebben bij IntoLed. Carmen bedankt!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Onze excuses dat de trafo in eerste instantie niet zijn werk deed.. Wel vinden wij het super fijn om te horen dat de service bevallen is! We wensen je veel plezier met je verlichting! 💡
Zeer performante TL Buizen (200lm/w) - Geeft ook het aantal lumens zoals beschreven! excellentie beschrijving op de website om het armatuur om te bouwen van conventioneel naar LED (en alle overbodige componenten er uit te halen) Zeer goede beschermende verpakking
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dat waarderen we! Fijn dat de TL buizen bevallen en dat deze goed verpakt waren! Een fijn weekend alvast 😊
Bestelling snel afgehandeld, en in orde. Wel was er een probleem met de bezorging (bij buren geleverd zonder vermelding huisnummer); maar dat is natuurlijk een ander bedrijf, dus niet into-led aan te rekenen. En bezorging was toch gratis.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, bedankt voor de review! Fijn dat de producten naar wens zijn! Onze excuses dat je pakketje bij de buren bezorgd is zonder vermelding.. Dat is niet de bedoeling dus goed dat je het meldt! Een hele fijne dag gewenst! 😊
Goede kwaliteit, zowel de lampjes als de bijbehorende producten. We hadden enige hulp nodig bij het koppelen van de afstandsbediening, want de gebruiksaanwijzing bij de verpakking was te summier.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, super te lezen dat de kwaliteit van de ontvangen producten bevallen! Onze excuses dat de handleiding niet uitgebreid genoeg is, we zijn ermee aan de slag aan het gaan! Mocht je nog vragen hebben, helpen we je graag verder! Een fijne dag vandaag! 😊
Op de website voorradig, dus besteld en betaald, 3 dagen later melding dat ze niet voorradig zijn. Klantenservice heeft dit verder opgepakt en heel netjes afgewikkeld, helemaal tevreden mee!
Antwoord van into-led.com/nl
Hi Wesley, bedankt voor je review. Nogmaals onze excuses dat de spots niet voorradig waren. We vinden het fijn te horen dat het goed opgelost is voor je. Een fijne dag gewenst 😊
Snelle levering. Toen er een klein defect aan de afstandsbediening was is dit na een mailtje en een Whatsapp gesprek snel opgelost, er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Goede service dus.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi, bedankt voor het schrijven van een review! Fijn dat je producten snel in huis waren! 🏎️ Onze excuses dat de afstandsbediening defect was.. Hopelijk kun je nu weer genieten van je nieuwe verlichting! Een hele fijne dag 💡
Bestelling van lampen met wifi. Lampen kwamen een dagje later dan beloofd maar dat is geen probleem. Lampen snel kunnen installeren en werken prima.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi, bedankt voor je review! Onze excuses dat je pakket een dag later kwam dan beloofd, dat is niet de bedoeling. Fijn dat de lampen bevallen en we wensen je er veel plezier ermee! 😊
Op de 10 solar lampen was er 1 die niet werkte. Na een email werd de volgende dag al een nieuwe ontvangen die wel werkte. Nette en snelle service
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, nogmaals onze excuses voor de defecte solar-lamp. Dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Fijn te horen dat een nieuw artikel snel in huis was. We hopen dat je nu weer kan genieten van je solar lampen! 💡
Steeds tevreden van Hoftronic. Alleen had ik vorig jaar ook reeds lichten gekocht en het viel me op dat de prijs serieus de hoogte is ingegaan.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, bedankt voor het schrijven van de review! Fijn dat je tevreden bent over de HOFTRONIC producten! Helaas zijn de prijzen inderdaad verhoogd moeten worden wegens de duurder wordende grondstoffen.. Echter, bieden we wel de laagste-prijs-garantie aan dus zodra je de producten met dezelfde specificaties elders goedkoper ziet, mag je ons berichten en dan komen we tot een passende oplossing! We wensen je een hele fijne dag 😊
Snelle levering van de bestelde goederen. Vermoedelijk incompleet, bleek niet zo te zijn na snelle reactie van de klantenservice
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Bedankt voor het schrijven van de review! Fijn dat je ervaring met onze klantenservice snel verlopen is, een hele fijne dag! 💡
Ledbalken voldeden helemaal aan de verwachting. Prima kwaliteit voor een schappelijke prijs en eenvoudig te monteren.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, bedankt voor de review! Heel fijn te lezen dat de ledbalken naar wens zijn! 💡 Een fijne dag vandaag 😊
Snel geleverd, goedkoop en mooie Odessa Solar buitenspots gekocht. Mooi warm licht! Tevreden! Wendy
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag Wendy! Bedankt voor het schrijven van de review en wat een mooie foto!! 📸 We wensen je veel plezier ervan! 😊
Fantastisch geholpen ik had een foutje gemaakt en gebeld,ze hebben het direct opgelost. Toppers
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen! Dank je wel voor de feedback, we vinden het super om te lezen dat de klantenservice je goed geholpen heeft! Een hele fijne dag! 😊
Snel geleverd, binnen 24 uur, en ook nog exact midden tussen de verwachte begin- en eindtijd.
Zojuist
Goedemorgen, bedankt voor de review! Super dat je bestelling snel in huis was! We wensen je veel plezier ermee en een fijne dag 💡
Fijne club. goed produkt goede prijzen en Gijs legt alles geweldig uit in de youtube filmpjes
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, wat een leuke review, dankjewel! Fijn dat de producten bevallen en dat de uitleg-filmpjes van Gijs geholpen hebben! Een heel fijn weekend gewenst 💡
Producten voldoen aan de verwachtingen. Goede kwaliteit en met aandacht verpakt en geleverd.
Antwoord van into-led.com/nl
Hey! Wat goed om te lezen dat je producten bevallen! We wensen je er heel veel plezier mee 💡
Snelle bezorging en heel Heel blij met de solar odessa. Geeft heel mooi licht.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen! Fijn dat je bestelling snel thuis geleverd is en dat je blij bent met de solar verlichting! We wensen je er veel plezier mee en een hele fijne dag 😊