into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.51/5.00

2.204 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Vrijdag voor 22.00 besteld, volgende dag in huis. Helaas. Heb een week gewacht en tussentijds veel contact met intoled waar het pakket bleef. Pakket is helaas nooit aangekomen en zonder pardon retour afzender gestuurd. Op verzoek Intoled opnieuw bestelling plaatsen om te leveren via Post NL. Bestelling zou dan geen 50,84 maar 70,84 zijn? De aanbieding was verstreken. Prijs wordt niet gecorrigeerd
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, Je pakket kon niet afgeleverd worden. Na een onsuccesvolle levering is het retour gekomen. Het te crediteren bedrag is dan ook direct aan jou terugbetaald. Het pakket is na de aanbiedingstermijn opnieuw verzonden. Aanbiedingen zijn tijdelijk en voor een specifieke periode. Moet het pakket opnieuw samengesteld en verzonden worden dan is de aanbieding niet meer op jou van toepassing.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Goede kwaliteit, uitstekende prijs, goed verpakt, zeer snelle verzending. De bestelde LED Batten was zeer compleet geleverd, zoals ook in de productomschrijving staat vermeld. Montage was een fluitje van een cent en de lichtopbrengst is fantastisch! Nauwelijks vertragingstijd bij inschakelen. Kortom heel erg tevreden met deze aankoop bij INTO-LED.
Nadat ik een bestelling van december nog altijd niet gekregen had, heb ik gisteren hier een slechte beoordeling gegeven. Dit werd van de shop direct corrigeert zodat ik vandaag mijn bestelling ontving. Dat iets bij een bestelling fout loopt, dat kan gebeuren maar dat een bedrijf zo snel reageert dat is uitzonderlijk. Proficiat.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, We hebben telefonisch contact gehad en we hebben het probleem zo snel mogelijk voor je opgelost. Excuses voor het ongemak.
Correctie, Onlangs heb ik aangegeven dat ik mijn bestelling niet had ontvangen! Dit is ten onrechte, Into-led heeft de bestelling conform de afspraak en naar volle tevredenheid geleverd. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en zal in de toekomst zeker bij into-led mijn verlichting bestellen. Groetjes Paul.
Antwoord van into-led.com/nl
Beste, Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik heb per mail contact met je opgenomen om dit zo snel mogelijk op te lossen voor je.
Mijn bestelling bevatte 3 zwarte en een witte led lamp. Mail gestuurd naar de helpdesk en per omgaande een zwarte ontvangen. Helaas bleek dat deze lampen voor onze badkamer wit moesten zijn.....Weer contact gehad, situatie uitgelegd. Nu de goede lampjes ontvangen. Prima service en zeer klantgericht
Prima kwaliteit Bestelling iets verlaat (vermoedelijk door drukte bezorging). Twee lampen, los in een doos zonder bescherming vond ik eng om aan te nemen. Doos rammelde erg en bezorger zag ik gooien met pakketten in auto maar ze waren nog heel. Graag beter bescherming (verpakking) in de doos.
Product als omschreven en prima prijs / kwaliteit verhouding. Toch geen 5 sterren, omdat hun slogan "vandaag voor 23.59 u besteld, morgen in huis" niet volledig met de werkelijkheid overeenstemt. Werd pas op de tweede werkdag na bestelling geleverd (klein minpuntje overigens...)
Snelle levering van produkten. En bij vragen over een produkt krijg je direct een antwoordt op. Daarnaast belooft INTOLED aan dat ze voor je klaar staan als er wat is. En daar kunnen wij inmiddels als klant bevestigen. Dan doen ze zeker. Onze complimentenGa zo door IntoLed
De bestelling en betaling van de led-lamp ging moeiteloos. Ik schrok echter wel toen PostNL aan belde. Er kwam een enorme doos die ontzettend ligt was en waar een kleine lamp uitkwam. In de doos was zeker ruimte voor 25 van deze lampen. De lamp en kwaliteit daarvan is prima.
Nou zal ik maar zeggen 4 sterren maar dat is meer in totaliteit. Als je een schijnbaar gemakkelijk vraagstelt over lengte van TL buizen krijg je een verwarrend antwoord. Het verzendproces is prima, niks te klagen.
Hoftronic - Set van 6 dimbare LED inbouwspots Miro // Snelle levering; vandaag besteld, morgen in huis. Kwalitatief goed en compleet product (dimbaar, lichtbron vervangbaar - GU10, kantelbaar) voor 'weinig' geld.
Een super website en service! De ene dag besteld de volgende dag in huis. Echt waar voor je geld. Als ik weer iets nodig heb, ga ik weer naar INTOLED. En raad dit zeker aan aan mijn familie en vrienden. Top!
Voor het bestellen informatie gevraagd. Goed advies gekregen. Producten geleverd volgens afspraak. Helaas kan ik nog niet beoordelen hoe de spotjes met dimmer is. Ze zijn nog niet geplaatst.
16 led buizen gekocht incl armaturen, lampen bleken niet goed te zijn, even gemaild en gebeld, 16 nieuwe lampen besteld oude retour volgende dag geld weer terug, top geregeld 👍🏻
Bestelling snel binnen gekregen. Mooie producten voor een goede prijs. Helaas bleek 1 lamp beschadigd te zijn, maar met 1 mailtje werd dit dezelfde dag nog opgelost. Keurig!!
We hadden even snel een paar Led lampen nodig, 'middags besteld volgende morgen in huis tegen een super lage prijs. Daar worden wij (RTM Museum - Ouddorp) als klant blij van.
Kabelklem brakaf bij 1e opening en is te dik om achter de lamp te monteren .heb ze in de garage hangen maar voor deze prijs mag niemand klagen prijs kwaliteit is oke
Goede service De spullen zijn snel geleverd en de led batten zijn zeer goed geven echt veel licht 4 stuks in garage lijkt wel of ik overdag buiten sta
Snelle levering, lijkt op eerste zicht goede kwaliteit, eerlijke prijs, de werking kan ik nog niet beoordelen, ze worden begin maart pas geïnstalleerd
Het spotje is de beste die ik ooit heb gekocht, simpel en daardoor eenvoudig te monteren, degelijk en fraai van uiterlijk, kortom klasse
Ik vind het fijn dat ik de lamp snel geleverd kreeg, was goed verpakt en voor een lage prijs. De lamp zelf van goede kwaliteit. Bedankt