into-led.com/nl

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.47 / 5.00

1.084 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 1.084 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over into-led.com/nl

Levering vlot besteld Ik dacht eerst , is dit licht niet te fel ? Maar nee hoor , het ziet er uitermate mooi uit Strak aan huis gehangen, ziet er perfect uit Echt een aanrader

De LED TL's lijken plug & play te zijn, maar zijn niet aan te sluiten zonder wijziging aan te brengen in het armatuur. Condensator eruit en kabels re-routen naar één kant van het armatuur.

Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, onze LED TL's kunnen zonder routering worden aangesloten wij leveren zelfs gratis bij iedere buis een dummy starter erbij. Echter adviseren wij een ballast inderdaad te verwijderen daar u dan 30% extra energie bespaart. Wanneer u de ballast laat zitten zal de levensduur van de LED buis drastische afnemen. De keuze laten wij steeds aan de klant maar adviseren onze klant wel hierover.
1 dag geleden
service vind ik eerlijk gezegd onder de maat. Voorbeeld; Garantieclaim en retour als zakelijke klant is slecht. Alle kosten en verantwoording blijven bij installateur in afwachting van het oordeel van into-led. Heb een led TL buis die volledig is uitgebrand ( gelukkig werkte het brandalarm ) ik moet eerst zelf een nieuwe kopen in afwachting van into-led of dit onder garantie vergoedt wordt

1 dag geleden
Mogelijk vanwege drukte geen reactie gehad op vraag via klantenservice website.

makkelijk bestellen en snelle levering

Duidelijke website, mooie prijzen en snel geleverd.

1 dag geleden
After order service not as expected..

Antwoord van into-led.com/nl
Beste Pieter Gijsen, zou u kunnen aangeven wat uw vraag/opmerking is? U heeft ons naar een factuur met BTW gevraagd welke wij u hebben laten toekomen en begrijpen dus uw beoordeling niet helemaal.
1 dag geleden
Alles snel ontvangen Nog niet getest, dat is voor binnenkort

1 dag geleden
Zeer snelle levering en goede producten voor mooie prijs

Goede en snelle levering

1 dag geleden
Snel geleverd en scherpe prijs

Super mooi Tevreden

Zoals verwacht

De levering was erg snel en de prijzen zijn ook scherp. De betaling liep niet helemaal goed bij mij en de klantenservice reageerde er super snel op en loste het oo.

Service en levering perfect. Product moet nog geinstaleerd worden

Pefect Nog nooit zo een snelle levering gezien van mijn leven.. prijs zeer laar, kwaliteit super goed.. do zo verder

Ziet er zeer goed uit, zeer snelle levering Misschien even aangeven dat het snoer met stekker los geleverd wordt, het heet namelijk stekkerklaar en als je geen kroonsteentjes hebt liggen is het dat niet....

Levering binnen de verwachte tijd ontvangen service ook uitstekend en het product voldeed aan mijn verwachting .

Goede kwaliteit en snelle levering, alleen 10€ verzendkosten.... beetje duur

Mooie actie op de lampen en snel geleverd