into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.807 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.916 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

3 mrt 2024

Schappelijke prijsjes! Goeie service.

Je vindt hier lampen aan schappelijke prijzen. Zelfs een Aldi of Lidl verkoopt ze niet aan deze prijzen. Je betaalt al snel (in de sale dan nog) €5 voor 3 lampen in deze "discount" winkels, terwijl je hier rond de euro per lamp betaalt (al naargelang het type) en dan zijn het nog LED lampjes ook. Nee, ik ben erg tevreden. Ik kocht hier recent steeklampjes, G9, en het is nu een aantal weken toch, en ze doen het nog prima. Ik vind dit een top winkel. Snelle verzending. Goed ingepakt (het is toch wel breekbaar). Ik heb er nu meer dan een paar x besteld en ik koop nérgens anders nog lampjes. Spijtig dat ik hier geen G23 lampen vind, voor mijn bureaulamp.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉

Goede kwaliteit, levertijd kan beter.

De bestelde inbouwspots voor buiten zijn van prima kwaliteit voor een nette prijs. Levertijd kan beter : op factuur staat zelfs "Ma t/m vrij besteld voor 23.59, de volgende dag geleverd, ook op Zaterdag" . Dit is echter misleidend, ik had donderdag begin vd middag besteld en de bestelling werd maandag middag geleverd. Wanneer Intoled dit probleem bij vervoerder ( DPD) neerlegt moeten ze betere afspraken maken en geen dingen beloven welke niet waargemaakt kunnen worden.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je review! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Wat vervelend om te horen dat de levering niet op tijd is binnen gekomen, onze excuses voor het ongemak! Wij waarderen jouw feedback en nemen dit zeker mee. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉

Overal voldoende licht.

Waar ik vroeger, met TL verlichting, nooit goed kon zien in de bergruimte en de garage, die ook als atelier dienst doet, is dat met de led battens en andere, mooiere, armaturen volledig verleden tijd. Zelfs op zolder, in de veranda en tot het tuinhuis toe is er nu voldoende licht. Ben echt tevreden dat ik die website gevonden heb, ook vanwege de redelijke prijzen en hun stipte bediening om de garantie niet te vergeten.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.
Ik heb voor de eerste maal bij INTRO LED 2 led lampen van 1m20 aangekocht. En vlotte levering nu had ik natuurlijk de pech dat 1 van de twee niet werkte. Heb contact genomen met INTRO LED die hebben mij uitgelegd wat ik juist moet doen, een 3uur later kreeg ik al een berichtje dat er een nieuwe lamp wordt opgestuurd. Dat noem ik service! reden temeer als ik nog lampen nodig heb ze daar te bestellen. Doe zo Verder
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁

Goedkoop maar goede kwaliteit

Een bestelling bij into led gedaan omdat deze relatief goedkoper was dan concurrenten. Zo heb ik een plafondventilator, Spotjes en wandlampen besteld. Kwaliteit was goed bestelling kregen we op de afgesproken tijd binnen en zoals eerder aangegeven relatief goedkoper dan concurrenten. Ik raad into led aan!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat je blij bent met je recente aankoop. 💡 We wensen je veel plezier met je bestelling toe!

Goed product, fijne service

In de avond besteld en de volgende dag de LED baten al binnen. Helaas was het losse LED lampje wat ik ook besteld heb gesneuveld door verkeerde verpakking, binnen een dag is er al een nieuwe opgestuurd. Fijne service! Lampen zijn eenvoudig te monteren, nu zien hoe lang de levensduur is.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! 🌞 Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een product uit je bestelling defect was. Onze excuses voor het ongemak 😰. Gelukkig hebben we je hiermee direct verder kunnen helpen en ben je inmiddels voorzien van een goed werkend product! We wensen je dan ook veel plezier met de nieuwe verlichting toe! Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, weet je ons te vinden. Wij helpen je dan graag verder! Voor nu een hele fijne dag gewenst! 💡
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de staus van de bestelling. Op de site staan de verschillende, in mijn geval led tl verlichting door elkaar, dit zou beter gegroepeerd kunnen worden. Geleverde verlichting voldoet aan de verwachting.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
JV
J V.
Oudenbosch
24 feb 2024
Zeer snelle adequate bezorging. Ik had echter verkeerde spots besteld. Heb die met goede ondersteuning via de website teruggestuurd en dezelfde dag de juiste spots besteld. Die werden ook weer zeer snel bezorgd en ze geven nu mooi licht in de kamer.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat leuk dat je een review hebt geschreven, bedankt daarvoor. Ook bedankt voor het bijvoegen van de foto, dat ziet er geweldig uit 🤩. We wensen je veel plezier met deze prachtige verlichting toe! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Ons Customer Support Team helpt je graag verder. Fijne dag!
Produkt is goed; echter niet kompleet. Van de 3 tl lichtbakken was er een waarbij de klemmetjes, pluggen en wartels niet in de verpakking zaten. Webshop heeft direct contact met mij opgenomen en het probleem opgelost. De service is top!!!
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Erg vervelend dat jouw bestelling in eerste instantie niet compleet was, onze excuses voor het ongemak! Fijn om te horen dat we dit snel voor je hebben kunnen oplossen en alsnog tevreden bent over onze service 😁. Mocht je verder nog vragen hebben, staat ons klantenserviceteam voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Goede duidelijke site, keuzehulp bij wat je zoekt. Lichtkleur/ sterkte en levensduur staat duidelijk vermeld. Goede prijzen en de volgende dag al geleverd. Had led-tl lampen besteld zeer goed en stevig verpakt. Vooral zo doorgaan.
MT
Mirjam T.
Ternaard
Prima webshop met heldere omschrijving en wat fijn, die suggesties wat je allemaal nodig hebt om de lampen goed te kunnen installeren, zonder opdringerig te zijn. Levering was hartstikke snel en in keurige verpakking. Tevreden!
Antwoord van into-led.com/nl

Vlotte levering en super verhouding prijs/kwaliteit

De snelheid tussen de bestelling en de levering was opvallend vlot. Laat in de avond de spotjes besteld en op de volgende dag aan het einde van de middag werden de spotjes geleverd. En verhouding prijs/kwaliteit is super!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor jouw review. Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
24 feb 2024

Top service!

Maandag 's middags besteld in dinsdag 's morgens al in huis! Heel tevreden met het Product (netwerkkabel 20m). Top kwaliteit, goede prijs en snelle levering. Heel blij mee, ga in het vervolg zeker vaker hier bestellen!
Antwoord van into-led.com/nl

Prima lampen. Prima prijs.

Prima lampen, zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding! Alleen jammer dat de E27 RGB LED lamp geen afstandsbediening heeft, deze werkt alleen via een mobiele app. Via de app werkt de lamp wel gewoon goed!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡

Snelle en correcte levering + mooi product

Snelle en correcte levering. Eerder al vaker lampen besteld en van goede kwaliteit. Zien er netjes uit! Ik zag in de omschrijving alleen geen afmetingen van deze spots maar ze passen gelukkig goed.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
3 mrt 2024
Geweldig . Deze chop heeft bijna alles voor al je projecten . Redelijk goed van kwalitijd goed van prijs en vrij snel geleverd . Vanaf nu mijn nr1 voor verlichting te kiezen .
Antwoord van into-led.com/nl
Goeie prijs voor led steeklampjes (G9). Ik had normaal die van onze kluswinkel (Gamma) in België, hun huismerk, maar dan zijn deze 10x meer waard & ze zijn een betere prijs!
EB
Eli B.
Waarder
Een snelle levering van onze tuinlampen. Netjes verpakt en van zeer goede kwaliteit voor een zeer goede prijs vergeleken met andere leveranciers van vergelijkende produkten
Antwoord van into-led.com/nl
Alles was in orde . Het zou ook makkelijk zijn als je via Itsme zou kunnen betalen dan zou je eender waar je bestelling kunnen plaatsen maar dit is een detail natuurlijk .
Antwoord van into-led.com/nl
Goede kwaliteit , ik bestel hier al jaren verlichting e.d. Als er onverhoopt iets defect gaat binnen de garantietermijn dan wordt dit snel geregeld , zeer tevreden
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!