into-led.com/nlBeoordelingen

: 2.014GoedGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.43/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.539 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

64 %
27 %
4 %
2 %
4 %
2.014 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

3 dagen geleden
5 juni heb ik een nabestelling gedaan voor 7 extra grondspots voor in mijn terras, initeiele bestelling van 8 mei is super vlot verlopen, echter deze van 5 juni NIET. Ondanks het feit dat tijdens bestelling aangeduid was dat de spots op voorraad waren heb ik deze vandaag, 10/07 nog steeds niet ontvangen. Herhaaldelijk contact opgenomen met de support echter zonder resultaat.
 Geverifieerde beoordeling|
7 dagen geleden
Bestelling van 7 april nog niet ontvangen op 6 juli, klantenservice zegt het artikel op 26 juni te versturen helaas niet gelukt annuleren kan niet, zeggen ze, geld terug al helemaal niet. slechte service en nog slechtere levertijden
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
5 dagen geleden
In verband met het Corona-virus loopt de levering van een deel van je bestelde artikelen vertraging op. Je hebt al een deellevering ontvangen. De wandlampen zijn vertraagd en de Douane heeft aangegeven dat zij deze binnen 3 weken kunnen vrijgeven. Ook onze handen zijn gebonden. Als je ons gebeld had dan hadden we je van dit probleem op de hoogte kunnen brengen.
7 dagen geleden
goed
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
Prima
 Geverifieerde beoordeling|
15 dagen geleden
Snelle levering, goed product.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
De lampen trillen los tijdens vervoer en geven niet het gewenste licht dus verkeerde voorlichting en lampen vervangen zijn even duur als het hele armatuur bij goede voorlichting het product kunnen aanpassen of iets anders
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Jan, jammer dat je deze ervaring hebt. Als er iets defect is aan een lamp, armatuur of dergelijke dan is het beter dat je zulks meldt. Als het product niet beviel had je een retour kunnen aanmelden. Particuliere klanten hebben vanaf datum ontvangst namelijk 14 dagen retourrecht. We hebben echter niets van jou vernomen. Jammer dat je je niet even gemeld hebt.
1 maand geleden
Snel geleverd, goed product tegen een aantrekkelijke prijs
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste Ton, bedankt voor je bericht. Fijn dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we weer ons uiterste best doen om deze service te blijven leveren.
2 maanden geleden
Wij werken al een tijdje samen met INTO-LED en zijn zeer tevreden over de samenwerking. Snelle levertijd, scherpe prijzen en de retour afhandeling van een niet werkend product ging ook zeer vlot! Bedankt!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, hartelijk dank voor je mooie bericht en beoordeling. We zullen ook voor onze zakelijke klanten altijd deze mate van service proberen te continueren.
2 maanden geleden
Snelle levering.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je bericht. Fijn dat je zo tevreden bent.
2 maanden geleden
Topservice!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je heel tevreden bent. We zullen in de toekomst ook ons uiterste best doen om klanten een goede dienstverlening te bieden.
2 maanden geleden
GEWOON PRIMA LEVERING!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Top! Dankjewel voor deze mooie beoordeling.
3 maanden geleden
slechte service als er iets het begeven heeft
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste Michel, als iets defect is dan kan je dit bij ons melden. We willen dan graag foto's van het defect ontvangen en geven je dan aan hoe je een retourmelding kunt doen. Dit is jou op 8 mei ook via e-mail bericht maar tot heden zie ik geen retourmelding in het systeem staan. Je hebt dus geen retour aangemeld.
3 maanden geleden
Top
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste Mike, fijn dat je tevreden bent. Bedankt voor je reactie en de 4 sterren.
3 maanden geleden
Levertijd klopt biet net wat op de site staat, en onbeleefde medewerker aan de lijn
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
1 maand geleden
Beste klant, jammer dat jouw pakket pas 5 dagen later geleverd kon worden. Het is wel dezelfde avond bij ons de deur uitgegaan en naar de vervoerder gegaan. Maar in verband met de Corona crisis kan vertraging in de leveringen zitten. Ook dat is bij jouw bestelling het geval geweest. Wij hebben de gehoopt dat mensen hier begrip voor zouden hebben.
3 maanden geleden
Tot nog toe zeer tevreden
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
20 dagen geleden
Beste klant, fijn dat je tevreden bent, wij hopen natuurlijk dat dat blijft en dat je kunt genieten van de producten.
3 maanden geleden
Snelle goede service, goede kwaliteit lampen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
19 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier met de producten.
3 maanden geleden
Alles naar wens goede website, mooie proucten, snel geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
19 dagen geleden
Beste klant, dankjewel voor je beoordeling. We zijn blij dat je tevreden bent. Ook in de toekomst zullen we altijd proberen om deze kwaliteit te behouden.
3 maanden geleden
Goed
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
19 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je tevreden bent.
3 maanden geleden
Terug perfect geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
19 dagen geleden
Beste klant, bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat we ook deze keer weer goede producten en goede service hebben verleend.
3 maanden geleden
Supersnelle levering. Product is wat het is en heb verder geen service nodig gehad na de tijd. Prima tot dusver !
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van into-led.com/nl
19 dagen geleden
Beste Marcel, fijn om te lezen dat alles in orde is. Dankjewel voor je reactie.