personalshop.comBeoordelingen

: 9.500GoedGecertificeerd

Details
Contact
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Servus Handels- und Verlags-GmbH
Gewerbezone 16
6404 Polling in Tirol
Oostenrijk
Handelsregister
LG Innsbruck FN 54044b
Gevolmachtigde
Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.574 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
39 %
5 %
2 %
2 %
9.500 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen
3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

 Sorteren relevantie 
17 dagen geleden
Prima artikel geleverd. Moest om persoonlijke redenen helaas worden teruggezonden. Zeer snel een reactie op mijn contactmail terug ontvangen. Hierna kon artikel kosteloos worden teruggezonden. Inmiddels gezien dat het bedrijf het pakket heeft ontvangen. Gevraagd om de betaalde kosten terug te boeken. Gezien de korte tijd is dat nog niet gebeurd maar ik verwacht dat ook dat goed zal gaan.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
wij zouden een extra gratis lederen toilettas krijgen bij onze bestelling maar die zat niet bij de levering. na telefonisch contact zou die na geleverd worden maar na bijna twee weken taal nog teken. morgen maar weer bellen.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Communicatie via internet verloopt niet altijd vlekkeloos 2 keer kreeg ik geen aankondiging over het tijdstip van ontvangst aan de deur van de bezorger en moest ik actie ondernemen om mijn pakket te ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
het voldoet wel aan mijn verwachting maar het terug sturen van het product kost teveel tijd daarom bestel ik minder vaak en de verzend kosten vind ik vrij hoog omdat ik bijna niets terug stuur .
 Geverifieerde beoordeling|
25 dagen geleden
De producten die aangeboden worden voldoen tot volle tevredenheid. De beoordeling goed had hoger kunnen zijn echter de klantensevice is minder makkelijk te bereiken, vandaar deze beoordeling
 Geverifieerde beoordeling|
23 dagen geleden
Over de kwaliteit en de levering nooit klachten. Maar ik krijg veel te veel catalogi met de post en veel te veel mails (met altijd "speciale" voordelen voor "trouwe klanten")
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Product had goede kwaliteit maar was voor mij niet passend. Retourzending bleef onbeantwoord. Op mijn mail na een paar weken werd er efficiënt gereageerd en gehandeld.
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
Nou ik heb meer dan 10 werkdagen moeten wachten op mijn bestelling , meer dan drie weken het was bijna 15 werkdagen jammer , de goederen zijn prima!!! Groetjes.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
ik ben 80 jaar en dus niet meer in KLEREN geinteresseerd. Dat weet Personalshop niet. Hun dagelijks terugkerende reclames en advertenties IRRITEREN mij !!
 Geverifieerde beoordeling|
12 dagen geleden
Personal shop is een goed en net bedrijf die de dingen die ze beloven oon nakomen , ze hebben altijn goede aanbiedingen van kwalitatief goede produkten
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
Een artikelwas niet meer leverbaar. Wel vooruitbetaald via iDeal. Ik heb dus geld tegoed. Verbetering: maak dat zichtbaar in mijn “Account”.
 Geverifieerde beoordeling|
13 dagen geleden
wat mij opviel is dat we heel vaak een magazine krijgen met daarin weinig vernieuwende kleding, heel vaak hetzelfde dus krijgen te zien
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
Levering correct. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Soms wat langere levertijd. Rekening houden met minimaal 1 week levertermijn.
 Geverifieerde beoordeling|
6 dagen geleden
Mooie kleding, ben er erg blij mee, nadeel zending is nogal lang onderweg meer dan 5 dagen geduld moet je wel hebben.
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Goede producten en ruime keuze. Ik zou graag minder e-mails met reclame voor acties en dergelijke willen ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Ik had sandalen besteld en een korte broek ontvangen bij mijn zending, dus een betere nacontrole op de verzending.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bestellingen sneller verwerken en met name de ruilingen duren te lang. Het assortiment mag wat meer variëren
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Wij hebben op 5-6-2020 een retourbevestiging ontvangen maar tot op heden nog steeds ons geld niet terug!
 Geverifieerde beoordeling|
20 dagen geleden
Uitleg duidelijk. Aanmelden ook. En je hoopt het nooit nodig te hebben, maar je weet maar nooit.
 Geverifieerde beoordeling|
7 uur geleden
Alles word snel geleverd en in goede staat alles word ook zo geleverd als het beschreven staat
 Geverifieerde beoordeling|