personalshop.comBeoordelingen

Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
 Antwoord van personalshop.com
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop

Antwoord van personalshop.com
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

Sorteren relevantie
De bermuda broek zat samengebonden met een stukje touw en helemaal verkreukeld in een doos.
Goede toezending en prima afhandeling bij behoud of ruilen en retour zenden van het product.
Levering perfect vlg. afspraak, prijzen zeer scherp, en kwaliteit van producten zeer goed.
Alles keurig verpakt. Ieder product was zeer goed en voldoet geheel aan mijn verwachting.
Fijne sportschoen! Snel en perfect geleverd met nog 'n handige rugzak en korting extra.
Wat je bestelt, krijg je!. Dus zonder zorgen wachten op je bestelling van morgen.
Onze ervaringen zijn erg goed! Kwaliteit is super en geen afleverings problemen
Keurige afhandeling van zowel de eerste zending retourzending en de omruiling.
Mijn afrekeningen laten zien moet nu maar aannemen dat ik alles voldaan heb.
ruilen geen probleem. als je opbelt krijg je duidelijk en adequaat antwoord
1e levering duurde langer, 2e levering prima binnen de gemelde levertijd.
perfecte pasvorm ,mooie kleur ,snelle levering ,wat moet je nog meer.
Wat er besteld is; in prima orde mogen ontvangen : prima verpakt !!!
Levering van max. 5 dagen werd 14 dagen en dat zonder aankondiging.
tevreden met de webshop, maar helaas alle artikelen retour gezonden
Alleen maar positieve ervaringen, redelijke prijs, prima kwaliteit.
Goede spullen, nette prijs. Terug sturen van 1 artikel ging prima
Producten die ik bestel zijn van goede kwaliteit.snelle levering
op tijd geleverd, retour zending naar behoren uitgevoerd.
normale prijzen hanteren extra korting geloof ik niet in