personalshop.comBeoordelingen

Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
 Antwoord van personalshop.com
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop

Antwoord van personalshop.com
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

Sorteren relevantie
Goede ervaring. Keurig afgeleverd. Comfortabele schoenen
De correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Duurt vrij lang voordat je de bestelling mag ontvangen
Mooie producten, snelle levering, goede communicatie.
Snelheid verzenden en horloge moest vervangen worden.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding uitstekende service
De afwerking van de retouren en de retour betaling.
Zou niet weten wat er beter kan, de service is top.
De kleding is van uitzonderlijke goede kwaliteit.👍
T shirts beter omschrijven kleine. Lengte of grote
Er zou wat meer keuze in damekleding mogen zijn!
Prima service ook met het omruilen van artikelen
Broek was te groot geen probleem met terugsturen
alle bestellingen naar tevredenheid uitgevoerd .
Ook retourzending netjes en correct afgehandeld
prima service keurige producten prima levering
Al jaren een goede service en goede kwaliteit
alles is zoals je normaal ook zou verwachten
Retour via DHL lukte niet, moest via PostNL
De producten werden goed en op tijd geleverd