personalshop.comBeoordelingen

Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
 Antwoord van personalshop.com
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop

Antwoord van personalshop.com
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

Sorteren relevantie
Op dit moment de snelle levering
Snelle levering en lage prijzen!
Bezorging was langer dan beloofd
Prima prijs kwaliteit. Blij mee.
kleding en schoeisel past prima.
Goede service. Prima kwaliteit.
Goede artikelen, goede service
Altijd goed en snelle levering
Kwaliteit goed, Service goed.
Gewoon goed snel en kwaliteit
Snelle en correcte levering.
snelle levering,goed product
Strak en duidelijk allemaal.
Snelle en correcte levering
Vlotte en correcte levering