personalshop.comBeoordelingen

: 9.538GoedGecertificeerd

Details
Contact
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Servus Handels- und Verlags-GmbH
Gewerbezone 16
6404 Polling in Tirol
Oostenrijk
Handelsregister
LG Innsbruck FN 54044b
Gevolmachtigde
Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
40 %
5 %
2 %
2 %
9.538 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen
3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

 Sorteren relevantie 
1 maand geleden
Ik heb op 13 mei besteld en betaald en tot op heden niets ontvangen. Ik heb gebeld en kreeg na bijna in 10 min een medewerkster aan de lijn. Navraag gedaan en ze zouden mij informeren waarom er nog geen levering is. Tot op heden niets vernomen en niets ontvangen. Ik ben bang dat ik weer 10 min moet investeren om iemand te spreken.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
23 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben reeds per mail contact met u opgenomen. Graag helpen wij u daar Verder. Met vriendelijke groet, Personalshop
13 dagen geleden
zending ontvangen en teruggestuurd omdat het niet aan mijn verwachting voldeed. Toen is automatisch een nieuwe bestelling aangemaakt. Die nieuwe bestelling is door mij nooit gedaan en probeer ik te blokkeren. (telefonisch.) hopelijk lukte dat.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
9 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Wij zien dat u de zending niet heeft aangenomen. DHL stuurt deze nu aan ons retour. Met vriendelijke groet, Personalshop
9 dagen geleden
Bestelde artikelen niet ontvangen. Na 1e telefonische contact, medewerker aan de lijn die thuis werkte, veel geschreeuw van klein kind, geen feedback. 2e keer gebeld en na 13.20 minuten nog niemand aan de lijn.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
9 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
2 dagen geleden
Ik heb een deel van een zending yeruggestuurd om te ruilen, maar 3 weken later werd het pakje ongeopend weer bezorgd! Weer teruggestuurd! Ben benieuwd hoe dit afloopt!
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Bestelling niet ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
23 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben per mail contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
15 april retour aangemeld, na bijna twee weken pas retour-sticker ontvangen en het heeft tot juni geduurd (en vele telefoontjes tussendoor) voor ik mijn geld terug had. Dus geen bestelling meer bij Personal Shop
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat uw retourzending heel lang onderweg is geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
Wacht al een maand op mijn bestelling met ordernummer 006903571 D.d. 09-05-2020. Waar blijven mijn sandalen? Graag geld terugstorten.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zie dat wij uw zending niet hebben kunnen versturen door een adresfout. Dit is inmiddels opgelost. Uw zending is op 05-06 verzonden en dus onderweg! Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
Wij wachten te lang op een ruiling. Heb wel bericht gekregen dat het verstuurd is.maar duurt nu wel weer erg lang.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
2 maanden geleden
Heb een artikel, bermuda terug gestuurd, maar nog steeds mijn geld niet teruggekregen.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
3 maanden geleden
Bestelling van meerdere artikelen werd op creditcard gereserveerd. Vervolgens werd order gewijzigd door niet leverbare artikelen echter reservering volle bedrag bleef. Heb meteen order gecanceld omdat verzendkosten door deellevering niet in verhouding stonden. Na een week werd reservering op creditcard door Visa verwijderd en tot mijn verbazing werd enige dagen later het bedrag opnieuw gereserveerd. Verschillende malen telefonisch contact gehad met de belofte dat het vanuit Oostenrijk opgelost zou worden maar dit waren loze bloften
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
4 maanden geleden
u moet overleggen met dhl, dat de bezorger laat weten waar hij het pakket neerlegt ik als ik de deurbel niet gehoord heb. en niet zoals de laatste keer. toen het pakket de hele avond en nacht heeft gelegen onder de carport. het was zo door andere mensen mee te nemen.ik ben zwaar gehandicapt en slechthorend
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
4 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen! Zodra wij uw zending overdragen aan DHL hebben wij hier echter geen invloed meer op. Indien u klachten heeft over de bezorging vragen wij u contact op te nemen met DHL, zodat zij de betreffende bezorger kunnen instrueren. Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
tot 2 keer toe een bestelling geplaatst, nooit aangekomen. Bij het 1e telefonisch contact werd er medegedeeld dat de spullen, alsnog zouden worden opgestuurd. 2 weken later weer gebeld, kreeg toen de mededeling dat e.e.a niet meer op voorraad was. Dit terwijl het nog steeds via internet aangeboden werd. De telefonist, die ik toen aan de lijn had vond het vreemd, dat ik daarom ontstemd was. Voor
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
Op 15 augustus heb ik een bestelling gedaan en betaald, ben ondertussen op vakantie (10 dagen) gegaan en weer terug en nog niets ontvangen. Ook nog contact hierover gehad, antwoord nog even wachten maar niets ontvangen. Wel ruim €40 betaald Zeer slechte service en betrouwbaarheid van Personalshop 0,00
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer-Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 jaar geleden
tot op heden heb ik de bestelling van 21-07-2019 nog maar gedeeltelijk ontvangen van der € 115,86 heb ik alleen de sandalen van € 39,99 ontvangen. heb al diverse keren contact gehad met personalshop beloven steeds dat de rest nog komt. Maar tot op heden heden niets.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 jaar geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Wij hebben reeds per mail contact met u opgenomen. Uw zending met de overige artikelen is inmiddels onderweg naar u. Mocht u deze niet meer wensen en liever uw geld terug ontvangen, dan kunt u de zending aan de deur weigeren. Met vriendelijke groet, Uw Personalshop-Team
10 maanden geleden
Levering weken te laat. Produkten beneden standaard, schoenen knellen en veroorzaken blaren. Voor service moet je ook nog een paar keer achter je levering aan. Dit was de LAATSTE keer
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben inmiddels per mail contact met u opgenomen. Mocht u nog vragen hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Personalshop
7 maanden geleden
Indien een artikel je niet bevalt en wil het geld terug kan je weken wachten, Beloven binnen 7 tot 14 dagen teruggave van het bedrag. Doch na 20 dagen nog steeds niks vernomen.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
7 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
deze levering is na 3 weken nog niet aangekomen. is door personalshop zelf afgeblazen en opnieuw verstuurd op 9-9-2019 Deze zending is wel goed aangekomen binnen 4 dagen
 Geverifieerde beoordeling|
8 maanden geleden
De helft van de bestelling heb ik terug moeten sturen omdat de maat te groot was en ik het verkeerde artikel heb besteld. Devrestvwas goed.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
8 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij zien inderdaad dat u bij ons een retourticket heeft opgevraagd. Hopelijk bevallen de overige artikelen wel goed! Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
bestelling is nooit aangekomen en reactie van personalshop is, op z'n zachts gezegd, minimaal. ik wacht nu op mijn geld terug
 Geverifieerde beoordeling|