personalshop.comBeoordelingen

: 9.538GoedGecertificeerd

Details
Contact
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Servus Handels- und Verlags-GmbH
Gewerbezone 16
6404 Polling in Tirol
Oostenrijk
Handelsregister
LG Innsbruck FN 54044b
Gevolmachtigde
Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
40 %
5 %
2 %
2 %
9.538 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen
3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

 Sorteren relevantie 
25 dagen geleden
Wij hebben een pak mondkapjes voor eenmalig gebruik bij u besteld. Gisteren hebben we die voor het eerst proberen te gebruiken maar het plezier was van korte duur: bij het eerste mondkapje schoot een elastiek onmiddellijk los, bij het tweede duurde dat een kwartier. Zo waren we genoodzaakt onmiddellijk nieuwe mondkapjes te kopen; gelukkig was het in een winkel in Duitsland waar ze die verkochten; was het bij de NS geweest dan riskeerden we nog een forse boete. De mondkapjes zijn wel goedkoop bij u maar ze zijn n iet veel waard. Weggegooid geld dus.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
23 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U heeft bij ons 2 jaar garantie op uw aankopen. Indien u hiervan gebruik wenst te maken vragen wij u even contact op te nemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
Geen track en tracecode ontvangen. Bovendien is het pakket direkt nadat de bezorger mij niet thuis trof, afgegeven bij het afgiftepunt. Er waren nog twee keuzes mogelijk. Bij de buren of een tweede keer. Het pakket was te groot voor de fiets (ik heb geen auto), dus 20 minuten lopen. Bij een track entracecode was ik thuis gebleven. Ik was slechts 1 uur weg. Dit gemeld aan de Verzender. Nog geen reactie.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
23 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij geven uw bevindingen direct door aan de verantwoordelijke afdeling. Onze excuses voor het opgelopen ongemak! Met vriendelijke groet, Personalshop
Gisteren
ik had een bestelling geplaatst en gevraagd om in een bepaalde week te leveren en anders aan de buren afte geven maaar in plaats daarvan is pakket terugmeegenomen en teruggestuurd naar afzender
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Het door mij bestelde en ontvangen artikel heb ik op 7 mei teruggestuurd. Ik kreeg van Personalshop geen enkele reactie. Pas na mijn mail van 23 mei omdat ik het betaalde bedrag niet terug gekregen had, ontving ik op 25 mei antwoord. Vertragingen bij DHL zouden de oorzaak zijn dat het zo lang duurde. Op 26 mei kreeg ik (eindelijk) een retourenbevestiging. De terugstorting naar mijn rekening kan nog 7 tot 14 dagen duren... Samenvattend: slechte communicatie naar de klant toe, slechte afhandeling van betaling van het terug te storten bedrag.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Door de huidige omstandigheden duurt het inderdaad langer voordat wij een retourzending ontvangen en verwerken. Onze excuses hiervoor! Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
snellere aflevering van de gekochte goederen en terugbetaling van teruggezonden goederen ik wacht al vanaf 8mei!!!!!
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
23 dagen geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 maand geleden
1 pakket geretourneerd en een kado dat kapot was geretourneerd en daar niets over teruggehoord,/vernomen
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 maand geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
4 maanden geleden
Zorgen dat je binnen de gestelde tijd je geld weer op de rekening heb staan. Voor de eerste keer gekocht via de web. Zou wel meer willen bestellen maar ik voel mij een beetje opgelicht
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
4 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen per mail. Met vriendelijke groet, Personalshop
4 maanden geleden
Meer duidelijkheid over terugbetaling na retour. Ondanks 2x telefonisch contact na ruim een maand nog geen terugstorting!
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
4 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
7 maanden geleden
als ik nu iets retour zend en geef daar bij aan dat de maten niet kloppen en ik een grotere maat wil en jullie sturen toch weer de kleine maat om dat het product is uitverkocht waarom neemt men niet eventjes contact op met de klant .dit om kosten te vermijden en teleurstellingen te voor komen .
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
7 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben reeds per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
8 maanden geleden
Geleverd jackje beviel niet, terugsturen ging met veel gedoe gepaard. Zeker 30 min. in de wacht,nog niemand.Mail gestuurd.Brief gestuurd en eindelijk een retourticket ontvangen. Mijn geld moet ik nog terug krijgen.Wel een aanmaning ontvangen. Waarvoor????
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
8 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
8 maanden geleden
Heel slecht heb de spullen al 3 weken terug gestuurd nog steeds me geld niet terug .Van het product wat ik daar hebt gekocht .koop daar nooit meer wat bar slecht koop daar nooit meer wat telefonisch niet bereikbaar mail antwoord men ook niet op
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
8 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw tegoed inmiddels overgemaakt en per mail nogmaals contact met u opgenomen! Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
Bestelling kwam na 6 weken pas aan Een week later kwam dezelfde bestelling nogmaals aan Eerst een retourslabel moeten bestellen om alles terug te sturen Heb hier geen zin in en nogmaals zoiets bedank ik voor de eer om nogmaal bij u te bestellen
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Via deze weg willen wij ons nogmaals onze excuses aanbieden voor het opgelopen ongemak! Mochten wij nog iets voor u kunnen doen horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Personalshop
5 maanden geleden
De maat van de ontvangen bestelling ( 2 broeken) was veel te groot. Het kost veel moeite om iets terug te zenden. En ik wacht nog op het terugstorten van mijn betaling. Inmiddels bijna een maand verstreken en nog geen resultaat.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
5 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 jaar geleden
Items niet geleverd en na 25 dagen, na melding dat bestelling opnieuw verzonden zou worden is zonder overleg met klant de bestelling door Personal Shop geannuleerd. Geld is nog niet teruggestort.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 jaar geleden
Beste Meneer, Bedankt voor uw bericht. Per mail hebben wij contact met uw opgenomen. Met vriendelijke groet, Uw Personalshop-Team
8 maanden geleden
De bezorging was waardeloos geen contact kunnen krijgen en het pakket op gehaald op een afhaalpunt na diverse keren bellen (2 maal 25 min.)ik ben zeer teleurgesteld in jullie bezorgdiensten.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
8 maanden geleden
Beste Meneer-Mevrouw, Bedankt voor uw bericht! Wij hebben eind Oktober reeds contact gehad met u over deze situatie. Wij hopen dat de door ons geboden tegemoetkoming naar uw tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
3-9 nog niets ontvangen , was blijven hangen bij DHL. Na reclameren zou het opnieuw verstuurd worden. Op 13-9 alsnog ontvangen . Dat bleek het pakket te zijn dat op 9 september was verstuurd
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer-Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
9 maanden geleden
Niet geheel geleverd volgens bestelbevesting ook niet na telefonisch contact en mailwisseling met Mw Gloria Reiter. Oorzaak w.s. Onduidelijkheid met codes. Vr.Gr. Ed van Eenige
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
9 maanden geleden
Beste Meneer-Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben reeds per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
8 maanden geleden
Product teruggestuurd en direct nieuw product besteld. Ontvangstbevestiging van het geretourneerde ontvangen maar nog steeds geen nieuw prouduct
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
8 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
10 maanden geleden
Bestelling zoek bij DHL. Kan PS niks aan doen. Maar dat de nieuwe bestellingen niet gelijk waren aan de eerste is PS wel verantwoordelijk voor.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
10 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Personalshop
1 jaar geleden
De produkten zijn echt veel mooier op de website. Dit is nu de 2e keer dat ik bestel, en beide keren waren toch een teleurstelling.
 Geverifieerde beoordeling|
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
1 jaar geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben per mail contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Uw Personalshop-Team