personalshop.comBeoordelingen

Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
 Antwoord van personalshop.com
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop

Antwoord van personalshop.com
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

Sorteren relevantie
Prima artikel geleverd. Moest om persoonlijke redenen helaas worden teruggezonden. Zeer snel een reactie op mijn contactmail terug ontvangen. Hierna kon artikel kosteloos worden teruggezonden. Inmiddels gezien dat het bedrijf het pakket heeft ontvangen. Gevraagd om de betaalde kosten terug te boeken. Gezien de korte tijd is dat nog niet gebeurd maar ik verwacht dat ook dat goed zal gaan.
De producten die aangeboden worden voldoen tot volle tevredenheid. De beoordeling goed had hoger kunnen zijn echter de klantensevice is minder makkelijk te bereiken, vandaar deze beoordeling
Zoals altijd wordt correct en tijdig geleverd. Ruilen of gewoon retourneren gaat op dezelfde manier. Lof daarvoor. Prijs- prestatieverhouding voor het merendeel helemaal goed.
Over de kwaliteit en de levering nooit klachten. Maar ik krijg veel te veel catalogi met de post en veel te veel mails (met altijd "speciale" voordelen voor "trouwe klanten")
wat mij opviel is dat we heel vaak een magazine krijgen met daarin weinig vernieuwende kleding, heel vaak hetzelfde dus krijgen te zien
Levering correct. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Soms wat langere levertijd. Rekening houden met minimaal 1 week levertermijn.
Goede producten en ruime keuze. Ik zou graag minder e-mails met reclame voor acties en dergelijke willen ontvangen.
Spullen van goede kwaliteit. Nette bezorging. De bezorging via DHL duurt wel lang, langer dan toegezegd.
De bermuda broek zat samengebonden met een stukje touw en helemaal verkreukeld in een doos.
Wat je bestelt, krijg je!. Dus zonder zorgen wachten op je bestelling van morgen.
Keurige afhandeling van zowel de eerste zending retourzending en de omruiling.
Mijn afrekeningen laten zien moet nu maar aannemen dat ik alles voldaan heb.
1e levering duurde langer, 2e levering prima binnen de gemelde levertijd.
Wat er besteld is; in prima orde mogen ontvangen : prima verpakt !!!
tevreden met de webshop, maar helaas alle artikelen retour gezonden
Goede ervaring. Keurig afgeleverd. Comfortabele schoenen
De correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Prima prijs/kwaliteitsverhouding uitstekende service
De kleding is van uitzonderlijke goede kwaliteit.👍
T shirts beter omschrijven kleine. Lengte of grote