personalshop.comBeoordelingen

: 9.538GoedGecertificeerd

Details
Contact
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen

Categorieën

Contact
Servus Handels- und Verlags-GmbH
Gewerbezone 16
6404 Polling in Tirol
Oostenrijk
Handelsregister
LG Innsbruck FN 54044b
Gevolmachtigde
Hannes Lamprecht, Helmut Gschliesser

Beoordelingen voor personalshop.com

4.37/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.584 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

52 %
40 %
5 %
2 %
2 %
9.538 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen

de meest kritische beoordeling


3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
8 maanden geleden
Stone Rich licht gewatteerde herenjas past uitstekend en is een jas om mee gezien te worden. Ook de LERROS gebreide herenpullover is een aanwinst voor de herengarderobe. Jammer van Pareor gratis geleverde chronograaf die valt echt tegen. De wijzerplaat klopt niet. Daar waar min. moeten staan staan sec. aangegeven op de wijzerplaat en andersom sec. zijn min. Jammer Wijzers vallen geregeld sti
Verder lezen
3 maanden geleden
Bij elk verzendhuis wordt automatisch een retour etiket meegestuurd; bij deze - onze eerste - zending stond, dat ingeval van retour wij de servicedienst moesten bellen en om een retouretiket vragen. Dit heb ik gedaan, en vervolgens gebeurde ruim 2 weken niets. Na telefonisch contact zou de mevrouw van de helpdesk ons een retourlabel sturen zodat ik dat kon printen; de afzender zou DPD zijn. Noch die dag, noch de volgde 2 dagen kwam een email waarna ik weer telefonisch contact opnam. De mevrouw van de helpdesk meende dat mijn mailprogramma de mail met afzender DPD zou weigeren (als ' spam') maar dit is onzin: mijn - diverse mailboxen laten allerlei mail toe waarbij ze automatisch in mijn 'spam'-mailbox worden gezet als het als zodanig wordt beschouwd! Ik ben hier verder niet op ingegaan omdat ik nu, via haar email dat retouretiket als bijlage kon downloaden en printen. Maar deze hele gang van zaken vind ik omslachtig en bovendien onzinnig, juist omdat ieder ander verzendhuis al bijvoorbaat een retouretiket insluit bij een bestelling!
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
personalshop.com- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van personalshop.com
3 maanden geleden
Beste Meneer/Mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Omdat wij iedere retourzending apart moeten aanmelden is dit de methode die wij moeten gebruiken, het spijt ons dat dit zo omslachtig is. Hopelijk verloopt het bij een eventuele volgende keer soepeler. Over het algemeen komen onze retourformulieren per mail direct bij de klant aan. Met vriendelijke groet, Personalshop
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over personalshop.com

 Sorteren relevantie 
22 dagen geleden
Prima artikel geleverd. Moest om persoonlijke redenen helaas worden teruggezonden. Zeer snel een reactie op mijn contactmail terug ontvangen. Hierna kon artikel kosteloos worden teruggezonden. Inmiddels gezien dat het bedrijf het pakket heeft ontvangen. Gevraagd om de betaalde kosten terug te boeken. Gezien de korte tijd is dat nog niet gebeurd maar ik verwacht dat ook dat goed zal gaan.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
De producten die aangeboden worden voldoen tot volle tevredenheid. De beoordeling goed had hoger kunnen zijn echter de klantensevice is minder makkelijk te bereiken, vandaar deze beoordeling
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Zoals altijd wordt correct en tijdig geleverd. Ruilen of gewoon retourneren gaat op dezelfde manier. Lof daarvoor. Prijs- prestatieverhouding voor het merendeel helemaal goed.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Over de kwaliteit en de levering nooit klachten. Maar ik krijg veel te veel catalogi met de post en veel te veel mails (met altijd "speciale" voordelen voor "trouwe klanten")
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
wat mij opviel is dat we heel vaak een magazine krijgen met daarin weinig vernieuwende kleding, heel vaak hetzelfde dus krijgen te zien
 Geverifieerde beoordeling|
14 dagen geleden
Levering correct. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Soms wat langere levertijd. Rekening houden met minimaal 1 week levertermijn.
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
Goede producten en ruime keuze. Ik zou graag minder e-mails met reclame voor acties en dergelijke willen ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Spullen van goede kwaliteit. Nette bezorging. De bezorging via DHL duurt wel lang, langer dan toegezegd.
 Geverifieerde beoordeling|
17 dagen geleden
De bermuda broek zat samengebonden met een stukje touw en helemaal verkreukeld in een doos.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Wat je bestelt, krijg je!. Dus zonder zorgen wachten op je bestelling van morgen.
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Keurige afhandeling van zowel de eerste zending retourzending en de omruiling.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Mijn afrekeningen laten zien moet nu maar aannemen dat ik alles voldaan heb.
 Geverifieerde beoordeling|
24 dagen geleden
1e levering duurde langer, 2e levering prima binnen de gemelde levertijd.
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Wat er besteld is; in prima orde mogen ontvangen : prima verpakt !!!
 Geverifieerde beoordeling|
19 dagen geleden
tevreden met de webshop, maar helaas alle artikelen retour gezonden
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Goede ervaring. Keurig afgeleverd. Comfortabele schoenen
 Geverifieerde beoordeling|
9 dagen geleden
De correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Prima prijs/kwaliteitsverhouding uitstekende service
 Geverifieerde beoordeling|
18 dagen geleden
De kleding is van uitzonderlijke goede kwaliteit.👍
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
T shirts beter omschrijven kleine. Lengte of grote
 Geverifieerde beoordeling|