Netcamshop.nl- Logo - Beoordelingen

Netcamshop.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden399 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Netcamshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 feb 2024
Goede camera met ook minpuntjes. Als je de beelden in de camera op wilt slaan moet je hiervoor een micro SD kaart gebruiken. Die kaart moet je in de computer formatteren De camera werkt alleen als de kaart met FAT32 is geformatteerd. Dit is een gedateerde standaard (Windows 10 kan dit niet) je moet dan op het internet een (third party ) programma vinden om te formatteren op dit formaat. Verder blijkt de beeldherkenning niet optimaal, ook bij instelling alleen op personen geeft de camera alarmen bij langs vliegende vogels en vooral ook bij regen
MV
Martin v.
Geldermalsen

16 jun 2023
Te lang moet wachten op bestelling, niet geleverd volgens beloofd datum veel geld verloren wegens niet geleverd material

Beoordelingen voor Netcamshop.nl

11 jul 2023
29 mei 2023
16 jun 2023
Antwoord van Netcamshop.nl
Wij hebben u meerdere malen op de hoogte gesteld van verwachte levertijd, echter zijn we in afwachting van de fabrikant tot productie.
Betere klantenservice en levertijden vermelden..
Antwoord van Netcamshop.nl
Onze excuses voor de langere levertijd dan aangegeven. We nemen jouw feedback ter harte en werken aan betere communicatie omtrent levertijden. Bedankt voor het delen van je ervaring, dit helpt ons te verbeteren. Voor eventuele vragen staan we altijd voor je klaar.
12 okt 2023
Contact opnemen als er naar wordt gevraagd
13 okt 2023
Graag hadden wij van u vernomen welk merk camera's u heeft, zodat een volledige support sessie mogelijk is.