Netcamshop.nl- Logo - Beoordelingen

Netcamshop.nl

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden399 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Netcamshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 feb 2024
Goede camera met ook minpuntjes. Als je de beelden in de camera op wilt slaan moet je hiervoor een micro SD kaart gebruiken. Die kaart moet je in de computer formatteren De camera werkt alleen als de kaart met FAT32 is geformatteerd. Dit is een gedateerde standaard (Windows 10 kan dit niet) je moet dan op het internet een (third party ) programma vinden om te formatteren op dit formaat. Verder blijkt de beeldherkenning niet optimaal, ook bij instelling alleen op personen geeft de camera alarmen bij langs vliegende vogels en vooral ook bij regen
MV
Martin v.
Geldermalsen

16 jun 2023
Te lang moet wachten op bestelling, niet geleverd volgens beloofd datum veel geld verloren wegens niet geleverd material

Beoordelingen voor Netcamshop.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters