Netcamshop.nl- Logo - Beoordelingen

Netcamshop.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden399 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Netcamshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 feb 2024
Goede camera met ook minpuntjes. Als je de beelden in de camera op wilt slaan moet je hiervoor een micro SD kaart gebruiken. Die kaart moet je in de computer formatteren De camera werkt alleen als de kaart met FAT32 is geformatteerd. Dit is een gedateerde standaard (Windows 10 kan dit niet) je moet dan op het internet een (third party ) programma vinden om te formatteren op dit formaat. Verder blijkt de beeldherkenning niet optimaal, ook bij instelling alleen op personen geeft de camera alarmen bij langs vliegende vogels en vooral ook bij regen
MV
Martin v.
Geldermalsen

16 jun 2023
Te lang moet wachten op bestelling, niet geleverd volgens beloofd datum veel geld verloren wegens niet geleverd material

Beoordelingen voor Netcamshop.nl

MV
Martin v.
Geldermalsen
11 feb 2024

Tevreden

Het product voldeed aan de omschrijving en werd snel bezorgd voor een gunstige prijs.
10 feb 2024
Zeer snelle levering en dan nog kostenloos
Alles ging lekker vlot en vloeiend.
Goed advies en snelle verzending
3 feb 2024
MC
Marinus C.
Veenendaal

Betrouwbaar, snel en goed

's avonds besteld en de volgende dag al bezorgd. Netjes verpakt en voor een scherpe prijs
De snelle verwerking en duidelijkheid betreffende de status van de bestelling
Prima beschrijving en snelle levering
Antwoord van Netcamshop.nl
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring!
Prijs/kwaliteit in orde.
JH
john h.
utrecht
14 jan 2024
22 jun 2023

Vraag via de chat gesteld en dat is goed opgevolgd door Netcamhop

Vraag via de chat gesteld en dat is prima beantwoord door Netcamshop. Hierdoor snel besteld en de volgende dag geleverd. Omdat wij een zakelijke klant zijn is levering door postNL niet handig om het pakket op vrijdagavond tussen 18:30 en 20:30 te laten bezorgen op een zakelijk adres.
25 aug 2023

Echt een aanrader

Het begon al met de chatfunctie, meteen antwoord. Nadat ik had besteld kreeg ik de volgende dag al een telefoontje dat een van de producten niet leverbaar was en of ik een andere, betere wilde. Enkele dagen later had ik ze.... Mooi verpakt. We zijn heel blij
26 apr 2023

Een top hoekbeugel voor mijn camera

De juiste hoekbeugel voor mijn ip camera bij netcamshop.nl gevonden. Het versturen duurde een dag langer dan ik verwacht had, maar het is een goed product en goed verpakt, dus het wachten waard
2 okt 2023
Meerdere malen 4k beveiligingscamera's aangeschaft bij Netcamshop over een periode van drie jaar. Advies was steeds to the point en adequaat, ook prettige in het contact met hun klanten.
29 okt 2023

24/7

7 dagen per week versturen voa de website zijn spullen 24/7 te bestellen maar niet te ontvangen? misschien ook een 24/7 telefinische sevice/helpdesk instellen?
FO
Frans O.
Beek L
13 okt 2023
Via zoekfunctie meteen mijn microfoon gevonden. Via onderstaande lijst wist ik meteen dat hij voor mijn camera geschikt was.
8 mei 2023

Deze camera is zeer duidelijk ook bij nacht bij de eerste foto bij nacht zie je nog de infrarood bundel van een andere camera

Deze camera is zeer duidelijk ook bij nacht je kunt de stenen van de muur goed onderscheiden
9 mei 2023
Deze camera overtreft alles zeer helder en duidelijke beeld ook bij nacht