allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.572 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2022
allesmarine.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hele fijne snelle en duidelijke technische ondersteuning, wij zitten op Curacao en hebben 14 Yamaha motoren (sommkige wellicht wat afwijkend van europese modellen) waarvoor we de onderdelen lekkker bij AllesMarine halen juist doordat ze meedenken en direct reageren op (al) onze vragen , toppers !

7 jul 2023
Received wrong product, not what I ordered. Allesmarine admitted sending me wrong product, having wrong product image and info in the website. After multiple emails and calls, no reply. Received reply only after paypal dispute, had to return the wrong product and pay 60€ shipping, because of their mistake. Extremely rude and hard to reach customer service, making the customer pay for sellers mistakes and all in all worst online shopping experience ever. Makes me wonder how they are still in business after reading multiple similar experiences.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

Ben goed geholpen jullie hebben er…

Ben goed geholpen jullie hebben er voor gezorgd dat ik het juiste onderdeel kon bestellen zeer tevreden
20 mrt 2024
zoekopdrachten op web site pakken onderdelen vaak niet
Alles goed geregeld, ook de retour zending
Scherpere prijzen.
P D.
Heiloo
19 mrt 2024
levering sneller.Heeft weken geduurd
Voorraad op website kloppend maken.

Contact met medewerker

Op een prettige manier contact gehad met de medewerker van Allesmarine. Bestelling snel geleverd en werkt als vanouds.
makkelijk te bestellen en snel geleverd
Doen wat ze beloven!
18 jan 2024