schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.188 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters