schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

24 apr 2023
Bij Schecker maken ze een fout door een 5mtr lijn ipv een 10 mtr lijn te sturen dit doordat ze zelf hun artikelen niet goed genummerd hebben.Als klant moet je dan foto’s op gaan sturen om een retourlabel te krijgen. Vervolgens alles inpakken,3 km fietsen naar inleverpunt en vervolgens weer gaan zitten wachten tot je je product krijgt( is nog steeds niet geleverd). Een klein beetje meer geloof in de klant zou niet verkeerd zijn.

Beoordelingen voor schecker.nl

TF
Tim F.
Vlissingen
Het aangeboden pakket aan hondenartikelen wijkt af van de gemiddelde dierensite . Vooral bij de kluifartikelen , is het aanbod veel ruimer
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback over ons assortiment hondenbenodigdheden. We zijn blij dat u de ruime keuze aan kauwartikelen die we aanbieden heeft opgemerkt en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke variëteit aan huisdierproducten te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!

Tevreden huisdier.

Product is precies zoals het omschreven was. Goede kwaliteit en goedkoop tov dierenwinkel. Snel geleverd. Ik beveel deze winkel aan.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling! We zijn erg blij om te horen dat ons product nauwkeurig beschreven was en dat het van goede kwaliteit was en betaalbaarder dan een dierenwinkel. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten het allerbelangrijkste. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
SB
Sandra B.
Hoofddorp
Als er iets mis gaat met bezorging wordt er fijn meegedacht. En ja natuurlijk mijn honden zijn dol op het voer
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze bezorgservice en het feit dat uw honden dol zijn op ons voer. We zijn blij om te horen dat we u en uw huisdieren een prettige ervaring bezorgen! Bij Schecker streven we ernaar om dierenbenodigdheden van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden.
MS
Myrna S.
Maastricht
I am happy with the raining boots, the quality is good,comfortable.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze regenlaarzen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort. Ons Schecker-team streeft ernaar om producten en klantenservice van topkwaliteit te leveren, dus we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen.
Fijne website, fijne prijzen. Snel geleverd. Kortom, top
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze website, prijzen en levering. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad. Uw Schecker-Team
Snelle levering en tot € 100,00 gratis verzekerd.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback. Uw Schecker Team
Product zoals omschreven, snel geleverd
16 dec 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat het product dat u bestelde nauwkeurig beschreven was en snel aankwam. Bij Schecker streven we ernaar om de verwachtingen van de klant te overtreffen en het is geweldig om te horen dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
WS
w s.
Nieuwerkerk aan den IJssel
altijd een uitstekende afwikkeling
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve feedback over uw ervaring met Schecker. We zijn erg blij om te horen dat u een uitstekende ervaring met ons had. Wij streven ernaar om onze klanten een eersteklas service te bieden en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Bedankt voor het kiezen van Schecker! Uw Schecker Team
HW
hans w.
LELYSTAD
goede levering en redelijk snel.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij dat u een goede leveringservaring heeft gehad bij Schecker. Uw Schecker-Team
IB
Ineke B.
Deventer
Goed product en snelle levering!
16 dec 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over het product en de levering. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten te voorzien van de beste dierenbenodigdheden in combinatie met een uitstekende service, dus het is geweldig om te horen dat we op beide fronten hebben kunnen leveren. Hartelijk dank voor uw steun!
Voor grote honden kauwbotten
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! Bij Schecker streven we ernaar producten van hoge kwaliteit te leveren voor huisdieren van alle maten. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Minder beschadigde blikken
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om producten van de beste kwaliteit te leveren, inclusief onze conserven. Wij zetten ons in voor de tevredenheid van onze klanten en waarderen uw feedback terwijl wij werken aan het verbeteren van onze diensten.

ontvangen goed Alles

ontvangen goed Alles
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u alles in goede staat heeft ontvangen. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Ihr Schecker Team
snel geleverd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel geleverd werd. Bij Schecker zijn we trots op het leveren van kwaliteitsproducten en uitstekende service. We kijken ernaar uit om te blijven voldoen aan uw behoeften op het gebied van dierenbenodigdheden.
Vielen Dank für die Fünf-Sterne-Bewertung. Ihr Schecker Team
17 dec 2023
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. We zijn blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring had met onze service en producten. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om al onze klanten de beste service te bieden. Nogmaals bedankt voor uw steun! Uw Schecker Team
FV
F.D. V.
Strijen
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw prachtige recensie! We zijn erg blij dat onze producten, levering en service aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze te delen. Wij streven ernaar om u de best mogelijke klantervaring te bieden en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van schecker.nl
Guten Tag, vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung und die wertvollen 5 Sterne. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
Als er klachten zijn over worst met bot resten erin deze vergoeden en de juiste gewicht en prijs van de gekochte worst hanteren, zie factuur. Wel fijn dat er een Nederlands contact adres is
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw feedback over onze producten. We willen er zeker van zijn dat elke klant tevreden is met de kwaliteit van onze producten, en we verontschuldigen ons als er problemen zijn geweest. Wij streven ernaar om aan alle verwachtingen van onze klanten te voldoen en zetten ons in om een veilige en gezonde omgeving voor uw huisdieren te bieden. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Uw Schecker Team
25 mei 2023

Zéér goede samenstelling en kwaliteit van het voer!

26 mei 2023
Guten Tag, wir danken Ihnen für Ihre Bewertung und das tolle Feedback! Ihr Vertrauen bedeutet uns sehr viel und wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Den Verbesserungsvorschlag geben wir gerne in die entsprechende Abteilung weiter. Mit freundlichen Grüßen Ihr Schecker Team