schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

162 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.187 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

26 mei 2023

Pansen-Stängli

Deze snack is momenteel niet in mijn woonomgeving verkrijgbaar. Bennie en Willem lusten er wel worst van, en likken er hun lippen van af.

Tevreden huisdier.

Product is precies zoals het omschreven was. Goede kwaliteit en goedkoop tov dierenwinkel. Snel geleverd. Ik beveel deze winkel aan.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling! We zijn erg blij om te horen dat ons product nauwkeurig beschreven was en dat het van goede kwaliteit was en betaalbaarder dan een dierenwinkel. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten het allerbelangrijkste. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
18 okt 2023
Altijd goed verzorgd en een overzichtelijke website! Alleen jammer dat de DHL de vervoerder is want dat gaat 9 van de 10 x mis...
19 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze website. Wij streven er altijd naar om onze klanten de beste klantervaring te bieden en wij verontschuldigen ons dat de DHL-verzendservice in uw ervaring minder dan bevredigend is geweest.
PV
Paula v.
Arnhem
18 mei 2023

Schecker, altijd goed.

Altijd snelle verzending, goede producten en een leuke attentie in het pakket. Het zijn de kleine dingen die ertoe doen.
23 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke woorden! Wij zijn zo blij te horen dat u tevreden was met onze snelle verzending, kwaliteitsproducten en speciale aandacht voor uw pakket. Wij weten dat het de kleine details zijn die het verschil maken en streven ernaar om elke klantervaring zo goed mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor uw feedback - wij waarderen die zeer!
21 aug 2023

Snelle service en hondenchocolade te koop

Snelle service. Ik ben hier gekomen voor de hondenchocolade. Wordt niet overal verkocht en ook niet duur bij Schecker.
21 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve recensie! We zijn blij dat u de hondenchocolade bij Schecker heeft gevonden en dat het ook nog eens een betaalbare prijs was. Wij waarderen uw feedback en streven ernaar om een kwaliteitsservice te bieden aan al onze klanten.
7 mei 2023
Voeding is altijd op voorraad en binnen een week ontvangen en leuk dat er nog wat extra's in de doos zit voor de hond
20 jun 2023
Bedankt voor uw recensie - we zijn zo blij om te horen dat uw bestelling binnen een week aankwam en dat u de extra traktaties voor uw hond in de doos waardeerde. Wij streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bestellingen snel en met iets extra's ontvangen, omdat wij geloven in het leveren van uitstekende service in combinatie met kwaliteitsproducten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
17 okt 2023
Hoge kwaliteiten van de producten, snelle levering, uitgebreid assortiment voor dieren met een voedselgevoeligheid…
19 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u tevreden was met de hoge kwaliteit van onze producten, de snelle levering en het ruime aanbod aan opties voor huisdieren met voedselovergevoeligheden. Bij Schecker streven we ernaar om de beste producten en diensten te leveren aan onze klanten en hun huisdieren. Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.
SB
Sandra B.
Hoofddorp
Als er iets mis gaat met bezorging wordt er fijn meegedacht. En ja natuurlijk mijn honden zijn dol op het voer
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze bezorgservice en het feit dat uw honden dol zijn op ons voer. We zijn blij om te horen dat we u en uw huisdieren een prettige ervaring bezorgen! Bij Schecker streven we ernaar om dierenbenodigdheden van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden.
13 jun 2023
Goede en snelle levering van hondenvoer. Geit puur is niet overal te bestellen. Ben daarmee erg blij.
14 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat de levering van het hondenvoer snel ging. We waarderen het dat u tevreden bent dat u Geit Puur bij ons kunt bestellen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en ons doel is altijd om er alles aan te doen om onze diensten en producten zo toegankelijk en gemakkelijk mogelijk te maken.
ES
Elly S.
Roermond
17 sep 2023
Zoals altijd ben ik zeer tevreden over de bezorging en de produkten van Schecker.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden, we zijn zo blij om te horen dat onze diensten en producten aan uw normen voldoen. Wij streven er altijd naar om de best mogelijke klantervaring te bieden en waarderen uw feedback. Uw Schecker Team
5 aug 2023
Fijne hondenriem, inmiddels ook aanbevolen aan vrienden. Vooral fijn met natweer.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u onze dierenbenodigdheden aanbeveelt en dat de riem goed werkt bij nat weer. Wij waarderen onze klanten en zetten ons in om producten van hoge kwaliteit te leveren. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
1 mei 2023
Mooi aanbod. Goede prijs - product verhouding. Blij met puur vlees producten
20 jun 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze producten te beoordelen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze productselectie en prijzen. We zijn vooral blij dat u tevreden bent over onze selectie van pure vleesproducten. Bij Schecker streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een uitstekende klantervaring te bieden. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en helpt ons om te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
AS
Albertje S.
Den Helder
22 sep 2023
Goed en op tijd. , gratis hondensnoepjes bij de bestelling weren gewaardeerd
25 sep 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn dankbaar dat u van uw ervaring met ons heeft genoten. Wij geloven in het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten, dus we zijn blij dat u de gratis hondensnacks bij uw bestelling lekker vond.
25 jun 2023
Altijd correct en redelijk snel geleverd. producten zijn van goedekwaliteit
26 jun 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze producten van goede kwaliteit zijn en dat de levering zowel correct als redelijk snel is. Het is geweldig om te weten dat we onze klanten een prettige winkelervaring bezorgen. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden om klanttevredenheid te garanderen, dus het is geweldig om te weten dat we dit bereiken. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
SF
Sandrina F.
Amersfoort
We zijn iedere keer weer heel tevreden, over de producten en de service/
IB
Ineke B.
Deventer
Slecker is prima bedrijf! Aleen het Nederlandse ADL leverd geen service!
20 jun 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over Slecker. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het spijt ons om te horen dat onze in Nederland gevestigde ADL niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij geloven erin om mensen op de eerste plaats te zetten en ervoor te zorgen dat ze de nodige ondersteuning krijgen wanneer ze die nodig hebben. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te blijven verbeteren.
6 sep 2023

Mooi assortiment

Mooie, goede kwaliteit assortiment tegen goede prijs en nette levering.
6 sep 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung und das Kompliment zu unserem Sortiment. Gerne stehen wir Ihnen für weitere Fragen und Wünsche zur Verfügung. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
SB
Sandra B.
Hoofddorp
22 jul 2023
zorgen dat DHL beter bezorgd. Heb nu 3 dagen voor niets gewacht thuis.
24 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie. We begrijpen uw teleurstelling over de vertraagde levering. Wij streven ernaar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en bieden onze excuses aan als dit in uw situatie niet het geval was. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via E-Mail. Bedankt dat u een gewaardeerde klant van Schecker! Uw Schecker Team
1 sep 2023
Goede webshop, alles zeer duidelijk. Besteld en zeer nette levering
4 sep 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze winkel voor dierenbenodigdheden te beoordelen. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons had en dat u onze website duidelijk en gebruiksvriendelijk vond. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn erg blij dat daar in uw geval aan is voldaan. Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden!
MS
Myrna S.
Maastricht
I am happy with the raining boots, the quality is good,comfortable.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze regenlaarzen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort. Ons Schecker-team streeft ernaar om producten en klantenservice van topkwaliteit te leveren, dus we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen.