schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.188 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

MS
Myrna S.
Maastricht
I am happy with the raining boots, the quality is good,comfortable.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze regenlaarzen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort. Ons Schecker-team streeft ernaar om producten en klantenservice van topkwaliteit te leveren, dus we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen.
26 aug 2023
De snelle levering , de produkten die elders niet te krijgen zijn.
28 aug 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze levering en producten. Bij Schecker doen we er alles aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij om te horen dat dit in uw geval gelukt is. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
5 jul 2023
Heerlijke gedroogde snack voor de hond. En snelle verzending.
7 jul 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw pup van de verrukkelijke snack heeft genoten en dat hij snel is aangekomen. Bij ons bedrijf zijn we trots op het leveren van kwalitatieve en voedzame producten die uw pup energie geven en gelukkig houden! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten.
ES
Elly S.
Roermond
18 mei 2023
Zeer tevreden zowel wat de levering als de produkten betreft.
23 mei 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over zowel de levering als de producten. Wij zetten ons in voor een geweldige klantervaring en zijn blij dat we dat bij u hebben kunnen doen. Wij streven ernaar onze service en producten voortdurend te verbeteren om zo goed mogelijk aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Bedankt voor uw vriendelijke woorden!
ES
Elly S.
Roermond
26 jul 2023

Zeer tevreden

Bestelling, bezorging, produkten zijn allemaal erg goed.
27 jul 2023
Guten Tag, vielen Dank für das wertvolle Feedback. Wir geben uns große Mühe unserer Kundschaft ein tolles Einkaufserlebnis zu bieten. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
AS
Anita S.
Stevensweert
15 sep 2023

Goede kwaliteit

Gemakkelijk bestellen, snelle levering, goede kwaliteit.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij dat u het bestellen gemakkelijk vond, de levering snel en de kwaliteit van onze producten goed. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke dierenbenodigdheden en klantenservice te bieden. Bedankt dat u deel uitmaakt van ons tevreden klantenbestand.
17 aug 2023
Super goede service. Heerlijke snacks voor de hond.
18 aug 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze service en de traktaties voor uw huisdier. Wij streven ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Wij waarderen uw feedback en danken u voor het kiezen van Schecker!
Snelle levering en tot € 100,00 gratis verzekerd.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback. Uw Schecker Team
18 nov 2023
Goed verpakt altijd een klein "extraatje" er bij
18 nov 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn er trots op dat onze klanten kwaliteitsproducten ontvangen en waarderen het dat we altijd een beetje "extra" toevoegen aan elke bestelling. Bedankt voor uw steun aan Schecker!
10 nov 2023
Snelle verzending en na retour snel geld terug.
11 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij bij Schecker zijn blij om te horen dat u een snelle verzendervaring met ons had, en dat we uw retourzending snel konden verwerken. Bij Schecker streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben, en we waarderen het als ze de tijd nemen om ons te laten weten hoe we het doen.
18 okt 2023
Deze keer wel een snelle levering. Heel fijn!
19 okt 2023
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en voor het vermelden van onze snelle levering! Het is ons een genoegen om u van dienst te zijn en wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw loyaliteit en kijken uit naar uw toekomstige bestellingen bij ons.
30 aug 2023
Levering goed en snel en altijd een kadootje
30 aug 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze levering snel verliep en dat u een gratis cadeau hebt ontvangen. Wij streven er altijd naar om onze klanten de beste service en producten te bieden. Bedankt voor het winkelen bij Schecker! Uw Schecker Team
JH
John H.
Culemborg
28 mei 2023
Levering in goede staat en op tijd ontvangen
21 jun 2023
hondeneten op voorraad en snelle levering!
22 jun 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u onze voorraad hondeneten ruim voldoende vond en dat onze levering snel was. Wij streven ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren, dus het is fijn om te weten dat we op deze gebieden slagen. Bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit om u in de toekomst verder van dienst te zijn.
Product zoals omschreven, snel geleverd
16 dec 2023
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat het product dat u bestelde nauwkeurig beschreven was en snel aankwam. Bij Schecker streven we ernaar om de verwachtingen van de klant te overtreffen en het is geweldig om te horen dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
PB
Peter B.
Brunssum
21 jun 2023
keurig verpakt, en de spullen zijn top
22 jun 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze keurig artikelen goed verpakt en van hoge kwaliteit waren. Hier bij [Bedrijfsnaam] streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten te bieden. Wij waarderen uw loyaliteit en feedback, en hopen dat u snel weer terugkomt!
SB
Sandra B.
Hoofddorp
28 mei 2023
Mijn honden vinden het voer erg lekker
19 aug 2023
Prima nagelknipper. Snelle levering.
19 aug 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihr sehr gutes Feedback und die wertvollen 5 Sterne. Gerne stehen wir Ihnen für weitere Bestellwünsche zur Verfügung. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
16 jul 2023
Gaat altijd goed met de bestellingen
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat uw bestellingen probleemloos zijn verlopen. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om een uitzonderlijke klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat alle klanten de best mogelijke ervaring hebben met hun bestellingen. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn. Wat kunnen we doen om ook de vijfde ster te krijgen? Uw Schecker Team
17 jun 2023
Snelle levering en goede hondensnacks
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn zo blij om te horen dat uw levering snel was en dat u onze hondensnacks lekker vond. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke producten en diensten aan te bieden, en feedback zoals die van u wordt altijd gewaardeerd. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen!