schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.177 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

24 apr 2023
Bij Schecker maken ze een fout door een 5mtr lijn ipv een 10 mtr lijn te sturen dit doordat ze zelf hun artikelen niet goed genummerd hebben.Als klant moet je dan foto’s op gaan sturen om een retourlabel te krijgen. Vervolgens alles inpakken,3 km fietsen naar inleverpunt en vervolgens weer gaan zitten wachten tot je je product krijgt( is nog steeds niet geleverd). Een klein beetje meer geloof in de klant zou niet verkeerd zijn.

Beoordelingen voor schecker.nl

SB
Sandra B.
Hoofddorp
3 okt 2023
Bezorging deugt niet. Vorige levering was de doos volledig stuk, er ontbraken spullen. Gelukkig werd dit laatste opgelost. De laatste levering kwam maar niet, heb ik gemaild, bleek dat ik het pakket had terug gestuurd, onzin ik heb het niet eens ontvangen. Inmiddels zit ik wel zonder voer, heb ik extra in een supermarkt moeten kopen.
Antwoord van schecker.nl
5 okt 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We begrijpen dat leveringsproblemen zeer frustrerend kunnen zijn en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Bij Schecker zijn we er trots op dat we een eersteklas service kunnen bieden aan al onze klanten en we streven ernaar om elke bestelling op tijd en in perfecte staat af te leveren. We hopen dat u in de toekomst een soepelere ervaring met ons zult hebben.