Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-LineReviews

: 1.164Goed

4,24

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Life-Line is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Life-Line kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Life-Line is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Life-Line kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Life-Line

127 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1.164 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


25 jan. 2022
De fleece die ik aanvankelijk bestelde bleek niet leverbaar door een website fout. Ik werd daarover gebeld en eerlijk geïnformeerd. Een nieuwe bestelling werd prima afgehandeld. Snel, goed verzorgd, duidelijke communicatie. Het product bevalt prima, gezien prijs/kwaliteit verhouding, zit prima en ziet er leuk uit. Ik nam een maat groter dan mijn gebruikelijke maat na maatadvies. Viel goed uit.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


14 feb. 2022
Producten besteld, betaald, bevestigd, factuur ontvangen, "bestelling verzonden met daarin de melding dat de bestelling verwerkt is" en dan blijkt een dag later het product niet leverbaar !! Extreem slecht. Website isdaarmee onbetrouwbaar en duss absoluut geen trusted shop Op basis van een enquete kreeg ik een kortingscode waarmee ik de aankoop deed. Dat stelt dus niks voor...... dooie mus
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Life-Line

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(10)
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022 
van A L.
Helaas mijn broek nog niet mogen ontvangen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
14 feb. 2022
Producten besteld, betaald, bevestigd, factuur ontvangen, "bestelling verzonden met daarin de melding dat de bestelling verwerkt is" en dan blijkt een dag later het product niet leverbaar !! Extreem slecht. Website isdaarmee onbetrouwbaar en duss absoluut geen trusted shop Op basis van een enquete kreeg ik een kortingscode waarmee ik de aankoop deed. Dat stelt dus niks voor...... dooie mus
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 mrt. 2022
Adresgegevrns fout. Gekrverde goederen fout. Geen antwoord op hethaald email verzork voor adreslabel. Bah. Nooitmeet
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
24 feb. 2022 
Mensen meteen informeren als n artikel niet op voorraad is. Ipv bericht verzonden sturen en niets meer van je horen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 mei 2022
Eerst bezorgen en dan pas evalueren, zo zou ik zeggen. Heb nog niks ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van Life-Line
5 mei 2022
Beste heer Oostindie, Wat vervelend dat uw order nog niet is ontvangen. Wij krijgen van onze verzender het volgende bericht: "Helaas kan de bezorging van je pakket door tekorten op de arbeidsmarkt vertraging oplopen. Als jouw pakket na 2 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op. Op de dag van bezorging informeren wij je over het 1-uurs tijdvak waarin de chauffeur je bestelling bezorgt." Volgens onze verzender zal uw verzending vandaag worden geleverd. Groeten, Team Life-Line
 Geverifieerde beoordeling
24 mrt. 2022
het zou fijn zijn als je iets besteld.dat het ook word bezorgd
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 feb. 2022
Product niet ontvangen, nooit track and trace gekregen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
12 mrt. 2022
Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 jun. 2022
stukke rits in de jas
Beoordeling melden
Antwoord van Life-Line
17 jun. 2022
Beste heer Schmitz, Vervelend om te horen dat de rits stuk is in de gekochte jas. Is dit voor jou al opgelost. Met vriendelijke groet, Ingrid Life Line
 Geverifieerde beoordeling
19 apr. 2022
Beoordeling melden