Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-LineReviews

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
Life-Line is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Life-Line kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor Life-Line

127 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

25 jan. 2022
De fleece die ik aanvankelijk bestelde bleek niet leverbaar door een website fout. Ik werd daarover gebeld en eerlijk geïnformeerd. Een nieuwe bestelling werd prima afgehandeld. Snel, goed verzorgd, duidelijke communicatie. Het product bevalt prima, gezien prijs/kwaliteit verhouding, zit prima en ziet er leuk uit. Ik nam een maat groter dan mijn gebruikelijke maat na maatadvies. Viel goed uit.

14 feb. 2022
Producten besteld, betaald, bevestigd, factuur ontvangen, "bestelling verzonden met daarin de melding dat de bestelling verwerkt is" en dan blijkt een dag later het product niet leverbaar !! Extreem slecht. Website isdaarmee onbetrouwbaar en duss absoluut geen trusted shop Op basis van een enquete kreeg ik een kortingscode waarmee ik de aankoop deed. Dat stelt dus niks voor...... dooie mus

Beoordelingen voor Life-Line

12 sep. 2022
van A L.
Helaas mijn broek nog niet mogen ontvangen.
14 feb. 2022
11 mrt. 2022
Adresgegevrns fout. Gekrverde goederen fout. Geen antwoord op hethaald email verzork voor adreslabel. Bah. Nooitmeet
24 feb. 2022
Mensen meteen informeren als n artikel niet op voorraad is. Ipv bericht verzonden sturen en niets meer van je horen.
4 mei 2022
Eerst bezorgen en dan pas evalueren, zo zou ik zeggen. Heb nog niks ontvangen..
Antwoord van Life-Line
5 mei 2022
Beste heer Oostindie, Wat vervelend dat uw order nog niet is ontvangen. Wij krijgen van onze verzender het volgende bericht: "Helaas kan de bezorging van je pakket door tekorten op de arbeidsmarkt vertraging oplopen. Als jouw pakket na 2 werkdagen nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op. Op de dag van bezorging informeren wij je over het 1-uurs tijdvak waarin de chauffeur je bestelling bezorgt." Volgens onze verzender zal uw verzending vandaag worden geleverd. Groeten, Team Life-Line
24 mrt. 2022
het zou fijn zijn als je iets besteld.dat het ook word bezorgd
10 feb. 2022
Product niet ontvangen, nooit track and trace gekregen
12 mrt. 2022
Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen
15 jun. 2022
stukke rits in de jas
Antwoord van Life-Line
17 jun. 2022
Beste heer Schmitz, Vervelend om te horen dat de rits stuk is in de gekochte jas. Is dit voor jou al opgelost. Met vriendelijke groet, Ingrid Life Line
19 apr. 2022