Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-LineReviews

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
Life-Line is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Life-Line kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor Life-Line

116 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 aug. 2022
De aangekondigde track- en trace code heb ik nooit gekregen, maar het bestelde shirt is wel binnen twee werkdagen in goede orde ontvangen en voldoet op het eerste gezicht ook aan de verwachtingen. Of het ook echt/voldoende insectenwerend is kan ik nog niet beoordelen.

14 feb. 2022
Producten besteld, betaald, bevestigd, factuur ontvangen, "bestelling verzonden met daarin de melding dat de bestelling verwerkt is" en dan blijkt een dag later het product niet leverbaar !! Extreem slecht. Website isdaarmee onbetrouwbaar en duss absoluut geen trusted shop Op basis van een enquete kreeg ik een kortingscode waarmee ik de aankoop deed. Dat stelt dus niks voor...... dooie mus

Beoordelingen voor Life-Line

21 dec. 2022
24 nov. 2022
product volgens website op voorraad en dan bericht krijgen dat het niet zo is.
Antwoord van Life-Line
28 nov. 2022
Beste Cor, Vervelend om te horen dat je bestelde artikel niet meer op voorraad was. Door de drukte kan het helaas voorkomen dat het product is uitverkocht en dat het nog wel op de site staat. Wij werken aan een oplossing om dit te verbeteren. Excuses voor het ongemak.
7 dec. 2022
Bij een retour moest ik verzendkosten betalen. Heel vervelend.
15 feb. 2022
helaas, veel artikelen zijn sowieso niet op voorraad, 2 artikelen zijn er niet, terwijl ik deze wel heb kunnen bestellen, 1 artikel vergeten te leveren. Phhhoe
Antwoord van Life-Line
17 feb. 2022
Beste heer/mevrouw Schellekens, Ons magazijn is in februari verhuisd. Helaas zijn daardoor leveringen vertraagd of onvolledig. De issues zijn inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
11 jul. 2022
maat 58 is niet de 58 die ik gewend ben. Dus terug en een 60 naleveren.
23 jul. 2022
23 jun. 2022