Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-LineReviews

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 mei 2023
Life-Line is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Life-Line kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 5 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 mei 2023

Beoordelingen voor Life-Line

79 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 aug. 2022
De aangekondigde track- en trace code heb ik nooit gekregen, maar het bestelde shirt is wel binnen twee werkdagen in goede orde ontvangen en voldoet op het eerste gezicht ook aan de verwachtingen. Of het ook echt/voldoende insectenwerend is kan ik nog niet beoordelen.

10 aug. 2022
Levertijd was 1 dag later, geen probleem maar zou mailing krijgen IVM track en trace niet gekregen, pakket plots geleverd

Beoordelingen voor Life-Line

11 mrt. 2023
Snel bezorgd, prima verpakking, maat ook duidelijk, geen verrassingen.
6 mrt. 2023
3 feb. 2023
raadplegen maattabel, duidelijke foto's en product info. bladeren door catalogus zou wat handiger mogen zijn vooral terug keren en verder gaan , logout duidelijker aangeven in bovenste balk
1 feb. 2023
Vlotte levering. Goede prijs kwaliteit.
16 feb. 2023
10 feb. 2023

9 aug. 2022
19 dec. 2022
Kwaliteit van het bestelde product is prima, deze is dan ook zeker aan te raden. Als het gaat om de levering, deze komt niet overeen met wat wordt vermeld bij de bestelling. Namelijk vandaag besteld morgen in huis. Dit verdient nog wel een aandachtspuntje.
9 sep. 2022
Razendsnelle ontvangst van je bestelling.Is bij voorbeeld de maat niet goed, razendsnelle retournering van het geld.Wil je informatie dan is het geen bandje dat je te woord staat maar Ingrid die je razendsnel informeert.Fantastisch!!!!!
15 jul. 2022
Life-line broek. Had life-line danang broek besteld. Deze was snel geleverd. Zit heerlijk: lekker soepele stof; fijn licht in gewicht; goed draagcomfort. Heb er nog een besteld omdat deze zo goed bevalt
16 dec. 2022
Het is een heerlijk warm vest en het past prima ik noem het mijn berevelletje omdat het zo lekker warm zit ik ben er erg blij mee.
10 aug. 2022
19 dec. 2022
Vest besteld....bleek niet leverbaar maar stond niet op de website. Ik heb zelf actie ondernomen omdat het stil bleef.
11 nov. 2022
Fast shipping, item as described. Item runs a bit larger than expected but not an issue
15 jun. 2022
heb artikel terug gestuurd en gevraagd om om te ruilen voor maat groter was net te krap!
4 okt. 2022
helaas was het door mij bestelde uitverkocht, netjes afgehandeld en mijn geld terug.
11 nov. 2022
b.verzending snelle en fleece kwaliteit zachte mooie van zijn Didi Vesten
12 jun. 2022

Bestelling netjes uitgevoerd en de regenjas voldoet aan de verwachtingen.
21 jul. 2022
Makkelijk te bestellen, goede artikelen en snel en xorgvuldig geleverd
11 jun. 2022
Goede kwaliteit kleding en Gratis verzending & retour. Altijd goed.