Life-LineBeoordelingen

Life-Line- Logo - Beoordelingen
Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-Line - Beschrijving

Wat ooit in 1960 begon met de verkoop van kampeerbenodigdheden, groeide al snel uit naar een succesvolle reeks artikelen voor verschillende outdooractiviteiten. Met de introductie van de wereldwijd bekende afritsbroek in de jaren tachtig zette het merk zichzelf op de kaart. In de loop der jaren heeft de outdoorbranche zich steeds verder ontwikkeld. Life-Line richtte zich meer en meer op de wandelaar. Tegenwoordig is Life-Line hét merk voor betaalbare wandelkleding voor hem en haar.
Bemontex B.V.
Morsebaan 2
3439 NA Nieuwegein
Jordi Cnossen

Beoordelingen voor Life-Line

4.52/5.00

391 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Life-Line

Snelle geleverd Truien goed van kwaliteit
Prijs kwaliteitsverhouding super! Snelle levering! After pay hoe gemakkelijk is het. Al zoveel bij Life-Line besteld. Wat je ook bestelt het is altijd goed.
Het vest is prachtig, lekker warm, precies wat ik zocht. Het vest is niet duur. Helaas is dit af te zien aan de afwerking. Het gebreide gedeelte bij de rits is niet afgewerkt en daardoor blijft de rits hangen. In de rechterzak was de voering mee genaaid. Dit heb ik los kunnen krijgen. Ik had best meer willen betalen voor dit vest als het beter was afgewerkt. Echt jammer. Al met al houd ik het!
Tot nu toe niets ontvangen en wel direct betaald is nu 5 dagen geleden!!!
goede omschrijving product-snelle afhandeling- betaling -bezorging
ik vond het een mooi je triu
We hadden de omschrijving niet goed gelezen en de kleur van het outdoor vest kwam als donker- en lichtgrijs over. Dit bleek groen te zijn. Uiteindelijk toch een prima kleur maar niet hetgeen ik in gedachte had. Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Snelle levering met top kwaliteit producten.
Het is de eerste keer dat ik bij jullie online bestellingen doen, het beviel me zeer goed, alles ging zeer voorspoedig , kwaliteit van de vesten waren zeer goed, waarschijnlijk ga ik vaker bij jullie bestellen.
Alles 100%.
Alles was goed
Niet nodig heb het vest/ de koop afgezegd!
Ik heb nog geen ervaring met de service.
prijs kwaliteit degelijk
Lekkere trui gekocht zonder problemen
Vlotte levering en prima product!
Gevoerde blouse gekocht om lekker warm in de tuin en schuur te klussen. Besteld voor 16uur en de volgende dag al in huis.
Nog steeds niets gehoord van het pakket. Zou vertraagd zijn door het weer, terwijl aangegeven was dat het zaterdag al bij het servicepoint afgehaald zou worden. Iets klopt er niet. Volgens track en trace zou het aanwezig moeten zijn. Door het slechte weer er naar toe gereden, maar niets was aanwezig. Onnodige gevaarlijke situatie zelf gehad door het weer. Maar wacht nog steeds op het pakket.
ga zo door