Life-LineBeoordelingen

Life-Line- Logo - Beoordelingen
Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-Line - Beschrijving

Wat ooit in 1960 begon met de verkoop van kampeerbenodigdheden, groeide al snel uit naar een succesvolle reeks artikelen voor verschillende outdooractiviteiten. Met de introductie van de wereldwijd bekende afritsbroek in de jaren tachtig zette het merk zichzelf op de kaart. In de loop der jaren heeft de outdoorbranche zich steeds verder ontwikkeld. Life-Line richtte zich meer en meer op de wandelaar. Tegenwoordig is Life-Line hét merk voor betaalbare wandelkleding voor hem en haar.
Bemontex B.V.
Morsebaan 2
3439 NA Nieuwegein
Jordi Cnossen

Beoordelingen voor Life-Line

4.51/5.00

344 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Life-Line

Ik zou life-line aan iedereen aanbevelen voor de erg snelle levering evenals de prijzen maar vooral de kwaliteit van de producten. De artikelen die ik besteld heb zitten heel erg aangenaam om mijn lichaam heen en ze kunnen in de toekomst een nieuwe bestelling tegemoet zien, vandaar de 5 sterren die ik hun geef en die ze ook verdienen.
Super snelle levering. Ze zijn ook snel om het bedrag bij een retour op je rekening over te maken, TOP!
Snel geleverd .
Alles is prima verlopen
Alleen maar positieve meldingen!!!
Heb 4 dagen moeten wachten op een bestelling(voor1600 uur besteld volgende dag in huis) maar ja corona misschien dat toch even vermelden op website voorkomt teleurstelling
Nog steeds mijn laatste bestelling niet ontvangen!
Hele mooie trui/vest
Super snelle levering. 's Avonds besteld de volgende dag in huis, Product is beter dan verwacht: heerlijk materiaal, super licht en prima ventilerend bovendien echt snel drogend. Voor iets meer dan €50, daar betaal je elders zeker het dubbele voor. Service is prima: juiste informatie via correcte mails.
snelle service en kwaliteit kleding goed
De producten zijn goed en de levering was netjes op tijd
Produckt voldoet aan de verwachting. Op tijd geleverd.
Super goede producten voor een goede prijs. Goed duidelijke webshop, snelle verzending en een goede klantenservice.
Snelle levering, wel jammer dat niet alle maten meer beschikbaar waren.
Top product. Snelle levering.
Vandaag een halve levering gekregen, mail gestuurd naar de klantendienst en binnen het half uur antwoord gekregen. Nu zie ik dat de rest onderweg is.
Ik koop al jaren lieg line korte broeken goede kwaliteit en service
Snelle verzending, er wordt goed gecommuniceerd en het zijn goede kwaliteit broeken, uitgebreide keus wat maten betreft.
Ik draag al 10 jaar een Urban Camoe vest van Life-line deze maand gaat de 3 de rits er in ik wil geen merk, Ik hou van leger kleuren en hoop dat ze nieuwe leger kleuren gaan uit brengen dan ga ik zeker een bij kopen want Life-line is onverslijtbaar.
prima winkelen