Life-LineBeoordelingen

Life-Line- Logo - Beoordelingen
Life-Line- Logo - Beoordelingen

Life-Line - Beschrijving

Wat ooit in 1960 begon met de verkoop van kampeerbenodigdheden, groeide al snel uit naar een succesvolle reeks artikelen voor verschillende outdooractiviteiten. Met de introductie van de wereldwijd bekende afritsbroek in de jaren tachtig zette het merk zichzelf op de kaart. In de loop der jaren heeft de outdoorbranche zich steeds verder ontwikkeld. Life-Line richtte zich meer en meer op de wandelaar. Tegenwoordig is Life-Line hét merk voor betaalbare wandelkleding voor hem en haar.
Bemontex B.V.
Morsebaan 2
3439 NA Nieuwegein
Jordi Cnossen

Beoordelingen voor Life-Line

4.51/5.00

277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Life-Line

Fijn contact en medewerking. Mooie visie!
Alles liep op rolletjes, product was top!
Snelle levering en volgens tijdvak. Wel vreemd dat 3 dezelfde broeken zijn qau maat maar dat er 1 totaal niet past. Hopenlijk is dit snel opgelost met het omruilen.
er wordt niet op mijn email gereageerd , en ik krijg de helft van mijn order niet binnen.
fantastische blouses weer en een heel goede prijs / kwaliteit verhouding
artikel heeft goede omschrijving en voldoet aan de voorwaarden
supersnel geleverd en zeker de voorop gestelde kwaliteit waarvoor mijn dank
Ik had voor 16.00 uur bestelt en inderdaad de volgende dag was mijn bestelling binnen. Echt top. En de bestelling is ook helemaal zoals ik het op internet had gezien. qua kleur en de maat helemaal goed.
ik verstuurde een mail naar de klantendienst op donderdag 20augustus....nog steeds geen antwoord.
de beoordeling zegt genoeg
1e keer besteld en product in goede conditie op de afgesproken tijd bezorgd. Prima short maar miet worden geruild voor grotere maat.
Wij hadden geen ervaring met LIFE Line, maar hebben een goede service en snelle afhandeling ervaren . Het artikel hebben we retour gestuurd, maar dat ligt meer aan de lastige maar van mijn man,dan aan de broek. Vr. Gr. C. Ooms
Kwaliteitsvolle kledij, levering heel stip.
Prima, aflevering als gewenst
Ik heb sinds vele vele jaren meerdere Life Line Bermuda shorts, XL. Vele tientallen keren gewassen . IJzersterk. Ik wilde opnieuw voor de 1ste keer 3 shorts online bestellen, opnieuw XL, maar ze zijn helaas te smal. De stof is veel lichter en niet dezelfde als vroeger. Heel jammer. Ik zal ze morgen moeten terugsturen. Dit is jammer want onze winkel in Sluis Delta Country Club is niet meer
De levering van de bestelde producten verloopt heel vlot. Wij hebben de afgelopen tijd echter al twee keer een artikel te weinig ontvangen, omdat dit niet voorradig bleek. Hiervan wordt echter geen bericht meegestuurd en staat ook het artikel dat niet geleverd is, wel op de pakbon. Na een telefoontje wordt dit goed opgelost.Dit kan vast beter worden opgepakt door het magazijn.
Het was lastig om de maten uit de matentabel toe te passen op de maatkeuze van de broek. De maten bij mij gemeten kwamen niet overeen bij een van de maten uit de tabel. Gelukkig wel goed gegokt mbt de maat van de broek.
De bestelling verliep probleemloos. Het product gebruik ik al jaren naar tevredenheid.
niet zoveel het is veel te overdadig weer een berichtje van jullie wil alleen weten wanneer het geleverd wordt en al die andere onzin berichten laat die achterwege
Vlotte levering. Mooi rokje.