daparto.nl- Logo - Beoordelingen

daparto.nl

32 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden150 beoordelingen in totaal

Ik ken jullie pas twee weken, en vindt dat jullie werken met goede merken en prijzen. Plus dat de onderdelen voor mijn Picasso van 2001 nog te vinden zijn. ik ben ook tevreden over de verzending, en de verpakking. Voor mij moet er niks verbeteren. Moet binnenkort nog iets bestellen, en zal dat waarschijnlijk ook bij jullie doen. De vriendelijke groeten van Arnold uit Belgie.
AP
Arnold P.
Putte-Kapellen Belgie

5 jul 2023
Waarom niet gewoon betalen met ideal, dat zou een bestelling veel makkelijker maken, in plaats van een creditcard, paypal enz.

Beoordelingen voor daparto.nl

5 jul 2023
Antwoord van daparto.nl
7 jul 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor je suggestie hoe we onze website kunnen verbeteren. We geven de suggestie graag door aan productontwikkeling, maar kunnen op dit moment niets beloven.