OnePlus-shop.nl/nl

79 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden352 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Snelle levering en goei hoesje voor men oneplus 8 met kaarthouder op de achterkant. Ik ben content!

Screenprotector voor de Oneplus7 Pro besteld, opzicht prima alleen zijn de randen te smal en zit er een gaatje waar een selfie camera zou moeten zitten, echter heeft de OnePlus7 Pro een uitschuifbare selfie camera. Lijkt er dus op dat dit gewoon de OnePlus7 screenprotector is, niet de Pro versie. Terwijl dat wel duidelijk in de beschrijving staat.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

12 okt 2023
Keurig hoesje en snel geleverd.
11 okt 2023
1 okt 2023
Goede winkel met mooie producten
27 sep 2023
Ik heb niks ontvangen en ik heb tot nu toe nog niks terug gehoord.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Hoi Lieke, Bedankt voor je review in uitzonderlijke gevallen raakt PostNL iets kwijt. Als het goed is heeft mijn collega merel je ondertussen een nieuwe set kosteloos opgestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak, helaas was dit buiten onze macht. We hadden natuurlijk wel iets sneller mogen reageren, excuses daarvoor! Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl
20 sep 2023

27 aug 2023
21 aug 2023
15 aug 2023
15 aug 2023

Goede levering. Niet zo vlot als toegezegd.

Goed product, goede prijs. Levering was niet zo vlot als beloofd. In de bestelmail staat: "Wat nu? De volgende stap is dat we jouw bestelling gaan inpakken en verzenden. Dit doen wij op werkdagen tot 23:30. Hier krijg je in een aparte mail nog melding van." De bestelling is op een dinsdag rond 21:00 verricht. Toch werd de bestelling een dag later pas verzonden.
14 aug 2023
Snel geleverd en past perfect
8 aug 2023
6 aug 2023

Snelle eenvoudige levering

Het product was op voorraad en is snel geleverd als brievenbus pakket. Aanbrengen was eenvoudig, maar ik vind dat de werking vanhet touchscreen behoorlijk wordt beperkt door deze screenprotector
5 aug 2023
Ik had pakket wel veel later dan men op de site schreef
3 aug 2023
2 aug 2023