OnePlus-shop.nl/nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden346 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Snelle levering en goei hoesje voor men oneplus 8 met kaarthouder op de achterkant. Ik ben content!

Screenprotector voor de Oneplus7 Pro besteld, opzicht prima alleen zijn de randen te smal en zit er een gaatje waar een selfie camera zou moeten zitten, echter heeft de OnePlus7 Pro een uitschuifbare selfie camera. Lijkt er dus op dat dit gewoon de OnePlus7 screenprotector is, niet de Pro versie. Terwijl dat wel duidelijk in de beschrijving staat.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

Ik had 3 artikelen besteld, 1 niet gekregen en wel betaald, geen reactie op vraag hieromtrent

Ik had 3 artikelen besteld. Eén zat niet in het pakket. ik heb al diverse emails hierover geschreven naar jullie, maar nog nooit een antwoord gekregen terwijl alles wel betaald is.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Hoi Greet, Je kunt ons het beste bereiken via whatsapp via de website. Het nummer daarvoor is +316 1566 1010 Ik heb je zojuist een bericht via whatsapp gestuurd om dit op te lossen, excuses voor het ongemak! Groeten Daniel van OnePlus-shop
21 jun 2023
My package has not arrived. Someone else signed for me, not my signature.
27 sep 2023
Ik heb niks ontvangen en ik heb tot nu toe nog niks terug gehoord.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Hoi Lieke, Bedankt voor je review in uitzonderlijke gevallen raakt PostNL iets kwijt. Als het goed is heeft mijn collega merel je ondertussen een nieuwe set kosteloos opgestuurd. Nogmaals excuses voor het ongemak, helaas was dit buiten onze macht. We hadden natuurlijk wel iets sneller mogen reageren, excuses daarvoor! Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl