OnePlus-shop.nl/nl

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden346 beoordelingen in totaal

5 sep 2023
Snelle levering en goei hoesje voor men oneplus 8 met kaarthouder op de achterkant. Ik ben content!

Screenprotector voor de Oneplus7 Pro besteld, opzicht prima alleen zijn de randen te smal en zit er een gaatje waar een selfie camera zou moeten zitten, echter heeft de OnePlus7 Pro een uitschuifbare selfie camera. Lijkt er dus op dat dit gewoon de OnePlus7 screenprotector is, niet de Pro versie. Terwijl dat wel duidelijk in de beschrijving staat.

Beoordelingen voor OnePlus-shop.nl/nl

Snelle levering.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Bedankt voor je review, veel plezier met je OnePlus accessoires :) Groeten Daniel - OnePlus-shop
Goede service na verkoop
26 dec 2023
17 okt 2023
Na een bestelling te hebben geplaatst heb ik een week gewacht tot het brievenbus pakketje kwam. Toen maar eens een mail gestuurd en warempel iets later is het verzonden, raarrrr. Niks meer gehoord, zelfs niet een sorry vergeten ofzo.
Antwoord van OnePlus-shop.nl/nl
Bedankt voor de review, als je ons bij je volgende bestelling een berichtje stuurt zullen we het goedmaken d.m.v. een kortingscode. Ik zie net dat je bestelling wel is afgeleverd maar dat er wel een vertraging in de verzending ervan zat. Excuses daarvoor! Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl
15 aug 2023

Goede levering. Niet zo vlot als toegezegd.

Goed product, goede prijs. Levering was niet zo vlot als beloofd. In de bestelmail staat: "Wat nu? De volgende stap is dat we jouw bestelling gaan inpakken en verzenden. Dit doen wij op werkdagen tot 23:30. Hier krijg je in een aparte mail nog melding van." De bestelling is op een dinsdag rond 21:00 verricht. Toch werd de bestelling een dag later pas verzonden.
6 aug 2023

Snelle eenvoudige levering

Het product was op voorraad en is snel geleverd als brievenbus pakket. Aanbrengen was eenvoudig, maar ik vind dat de werking vanhet touchscreen behoorlijk wordt beperkt door deze screenprotector
19 nov 2023
Alles verlopen naar wens
Fijn, bedankt voor de review :) Groeten Daniel van OnePlus-shop.nl
5 aug 2023
Ik had pakket wel veel later dan men op de site schreef

Reactie helpdesk

Beoordeling aangepast na reactie vanuit helpdesk.
23 apr 2023
Snel en makkelijk