alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.777 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

15 okt. 2021
Rommel Moet de orginele chip overzetten op het huismerk om te gaan printen. Ze schrijven klik en klaar!!!!!!! Ben al 4 dagen al aan het mailen met hun. Moet foto`s maken en doorsturen kost me te veel tijd en geld. Krijg steeds steeds weer een ander via de mail. Marcel

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

2 dec. 2021
1 dec. 2021
1 dec. 2021
30 nov. 2021
24 nov. 2021
29 nov. 2021
Beste klant, met 3 sterren zijn we natuurlijk erg bij, maar wij van Alleeninkt.nl gaan natuurlijk altijd voor 5 sterren! Wanneer je problemen ondervindt bij het installeren of vervangen van cartridges en toners, kun je altijd contact opnemen met één van onze experts! Wanneer jij als klant 100% tevreden bent over onze producten en service, hebben wij pas echt een klant geholpen. Zo maken we samen weer een feestje van het printen! Vragen of problemen met je bestelling? Neem gerust contact op via info@alleeninkt.nl of via onze live-chat op de website. ^ IH
23 nov. 2021
22 nov. 2021
17 nov. 2021
16 nov. 2021
5 nov. 2021
3 nov. 2021
8 mrt. 2022
Oei, 1 ster.. Daar gaan we bij Alleeninkt niet voor, een tevreden klant is waar het bij ons om draait! We kunnen geen klacht vinden voor deze bestelling, dus als u ons een e-mail wilt sturen naar info@alleeninkt.nl. Lossen we de eventuele klacht graag voor u op! ^IH
1 nov. 2021
25 okt. 2021