alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

5.755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.372 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

DH
D. A. H.
Middelburg
Bestelt, betaald, GEEN cartidges!!!!!!🥵👎🏻
28 jun 2023
Lange levertijd heb nog steeds niks
18 okt 2023
ik heb nog steeds niets ontvangen
21 okt 2023
Beste, Dat uw bestelling nog niet bezorgd is, is natuurlijk niet de bedoeling! In het DHL tracking portaal zien we dat de bestelling is blijven hangen op een depot. Wij hebben bij de DHL een case uitgezet om het pakket alsnog te traceren. Vanaf maandag 09:00 is onze klantenservice geopend. Heeft u maandag uw bestelling nog niet ontvangen? Dan willen wij uw vragen contact op te nemen met onze klantenservice. We staan voor u klaar! ^IH
18 aug 2023
Ik heb helemaal niets ontvangen.
11 jul 2023
Product nog steeds niet ontvangen
8 sep 2023

Knoopcellen al na 3 dagen leeg.

Knoopcellen al na 3 dagen leeg.
11 jul 2023
de zarte cartridge geeft strepen
15 mei 2023
Nog steeds geen inkt ontvangen
11 okt 2023
ik heb (nog) niets ontvangen
Bezorgd op: Donderdag 12 oktober om 14:38 uur
1 jun 2023
Waar blijft mijn bestellong
2 apr 2023
ik heb nog niets ontvangen
16 okt 2023
cardridges werken niet
Antwoord van alleeninkt.nl
Deze klant heeft helaas een product ontvangen uit een defecte batch. We hebben het product kosteloos terug laten sturen naar ons magazijn. De klant heeft gekozen elders een nieuw product te bestellen.
1 jul 2023
Betalen lukt mij nooit