alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
alleeninkt.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij alleeninkt.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

11.652 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 dec. 2021
Ik ben geheel tevreden, behalve dat een gebruiksaanwijzing ontbreekt om de toner-op indicatie van de printer (Brother DCP-L2550DN) te resetten als een nieuwe cartridge wordt geplaatst. Na plaatsing van de nieuwe cartridge geeft hij al na ca. 900 prints de melding "toner vervangen" terwijl de printkwaliteit dan nog uitstekend is. Ik moet dan de oude cartridge erin plaatsen, enkele prints maken, dan weer de nieuwe erin en hij gaat weer printen, waarna ik vaak nog 600-700 prints kan maken alvorens de toner echt op is.

10 aug. 2022
Dit is al de derde die ik gewisseld heb en 2 pakken van 250 vel 120 grams papier die ik heb kunnen weggooien. Het is ondoenlijk om documenten uit te printen zo, en zie dat al na een paar pagina’s het blauw in een roze kleur over gaat. Voorheen heb ik volgens mij geen last daarvan gehad. Maar nu moet ik pagina na pagina na kijken en weer de kleur reinigen om een goede pagina er uit krijgen. Wat mij ook is opgevallen is dat de gele cartridge ook sneller leeg zijn dan die van de anderen. Het lijkt of er daar minder inzit. Vandaar dat ik er daar ook meer van besteld heb. Dit is gewoon niet te doen het lijkt of deze blauwe inkt wat dikker van structuur is en daardoor deze problemen veroorzaakt

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Product niet leverbaar op redelijke termijn
Het pakketje is, ondanks de bevestiging van DHL, niet bezorgd. Ik heb dat Alleeninkt en DHL laten weten.
Volgens verpakking zou het een orgineel pakket van HP zijn. Volgens bijgaande mailing niet. Ook op website werd geen vermelding gemaakt van de volgens de maling noodzakelijk wijzigingen van de printerinstellingen. Ben uren bezig geweest om de zaak aan de gang te krijgen. Voor mij een reden om nooit meer iets te bestellen bij deze leverancier.
12 nov. 2022
Zeven dagen geleden besteld en betaald, producten in voorraad, nog steeds niks ontvangen en geen vertragingsmelding gekregen. Jammer, maar helaas.
20 okt. 2022
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen, dan staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van jouw print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidige bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
18 okt. 2022
Met het inktpatroon die door jullie zijn geleverd kan ik enkel slechte kwaliteit ivm de kleur afdrukken. Heb ondertussen een origineel inktpatroon gekocht en de afdrukken zijn weer perfect....
12 okt. 2022
10 okt. 2022
Slecht artikel retour gestuurd en ze hebben het ontvangen en niets meer gehoord
 Wordt beoordeeld
7 okt. 2022
Niks ontvangen na meer of één week
6 okt. 2022
20 sep. 2022
van M d.
Goedkoop toch duurkoop, met deze Inkt voor HP printer geen mooie kleuren afdrukken
4 sep. 2022
er staat nergens, wat ik besteld heb. slechte zaak zowel via email als accuont
30 aug. 2022
Voor 4 uur besteld, morgen in huis. Ondertussen een week later, tweede zending ook te laat dus nog steeds niets binnen. Spullen gaan mooi retour, geen Alleeninkt meer voor ons. Ook nog eens 2.99 vragen om het nogmaals op te sturen, bizar slecht.
27 aug. 2022
13 aug. 2022
Veel te duur.
15 aug. 2022
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 Met het Alleeninkt.nl huismerk bespaar je tot wel 80% op de kosten van een originele cartridge of toner. Ook in deze onzekere tijden doen we er alles aan de voordeligste te blijven! We kunnen verder geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen, dan staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
11 aug. 2022
15 aug. 2022
Oei! 1 ster, daar gaan we bij Alleeninkt.nl niet voor 😢 We kunnen helaas geen klacht vinden bij deze bestelling, mocht je toch iets met ons willen delen staan we voor je klaar! Geen vraag is te gek, en onze print- experts zitten klaar om je van dienst te zijn! We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
10 aug. 2022
2 aug. 2022
ik had aangegeven dat i e verkeerde inkt had ontvangen Vandaag lag weer dezelfde inkt in de brievenbus
15 aug. 2022
Ai, hier is iets misgegaan😓😓 'Niet de bedoeling, en ook nog eens super vervelend.. We hebben de juiste cartridges nagestuurd, en deze zijn in goede orde ontvangen door de klant!' Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH
29 jul. 2022
26 jul. 2022
Pakket nog steeds niet ontvangen . Mail gekregen dat dhl het gaat leveren dag erna mail Bpost dat zij het gaan leveren . Di besteld 19/7 het zou woe 20/7 via dhl geleverd worden dan vrijdag 22/7 via Bpost nu staat Bpost op woe 27/7 levering
15 aug. 2022
Beste klant, bedankt voor je review 😁 Iedere vorm van feedback waarderen we enorm! De standaard verzend methoden van Alleeninkt.nl zijn DHL & Bpost. We doen alles om samen met deze partners een perfecte bestel ervaring te creëren, toch lukt dat soms niet altijd. Neem dan contact op met een van onze print- experts. We kijken graag naar de mogelijkheden om van je print ervaring weer een feestje te maken! 🎉🤩 Mocht je nog vragen hebben over je huidge bestelling? Dan staan we iedere werkdag klaar, om al je vragen te beantwoorden! 🌈 (TIP: Plak de handige meegeleverde sticker op je 🖨️ voor 10% extra kassakorting) ^IH